Kommer storken til oss?

Så fine bilder av en nydelig gutt! Gratulerer med ettårsdagen! [emoji4]

Gratulerer til en utrolig herlig gutt!! [emoji7][emoji173]️Tenk et år allerede [emoji15]tiden går så altfor fort med disse herlige små [emoji173]️

Gratulerer til en utrolig herlig gutt!! [emoji7][emoji173]️Tenk et år allerede [emoji15]tiden går så altfor fort med disse herlige små [emoji173]️
Tusen takk [emoji173] Går så fort. Snart er det august og barnehage![emoji15] [emoji1]

Så fin! Gratulerer med en 1 åring i hus :) syntes ikke det er lenge siden du ble gravid jeg :D
Tusen takk[emoji173] Nei, synes ikke det er lenge siden selv[emoji23]

Hællemåne. Nesten 4 mnd siden sist jeg var her. Junior har startet i bhg, jeg har startet i ny jobb. Lillegutt har blitt en racer og løper rundt overalt. De ansatte i bhg sier de aldri se trimmet så mye som med N på avdelingen så mye som de løper etter han. Han er høyt og lavt hele dagen og alt skal utforskes og/eller klatres på[emoji23] Jeg gleder meg for hver dag som er for at jeg har en så livlig liten gutt som ler og tøyser hver dag. Han er en liten showmann blitt![emoji12]
Bildet er fra en langhelg i Krakow. Han har løpt, klatret og krabbet seg gjennom gatene i Krakow og er blid og møkkete[emoji1] Som barn skal være[emoji16]

01ce69e68fab62ce6511d0bda9207b04.jpg

Så herlig oppdatering[emoji7][emoji7][emoji7] Og for en fining[emoji170][emoji170] Sjarmtroll[emoji170]

Hællemåne. Nesten 4 mnd siden sist jeg var her. Junior har startet i bhg, jeg har startet i ny jobb. Lillegutt har blitt en racer og løper rundt overalt. De ansatte i bhg sier de aldri se trimmet så mye som med N på avdelingen så mye som de løper etter han. Han er høyt og lavt hele dagen og alt skal utforskes og/eller klatres på[emoji23] Jeg gleder meg for hver dag som er for at jeg har en så livlig liten gutt som ler og tøyser hver dag. Han er en liten showmann blitt![emoji12]
Bildet er fra en langhelg i Krakow. Han har løpt, klatret og krabbet seg gjennom gatene i Krakow og er blid og møkkete[emoji1] Som barn skal være[emoji16]

01ce69e68fab62ce6511d0bda9207b04.jpg
Så nydelig! :Heartred

For en fantastisk morsom og aktiv gutt du har! [emoji3] Så gøy at han er så livsglad! Det må være fordi han er så utrolig ønsket og elsket [emoji8] Takk for oppdatering [emoji170][emoji92]

Høres helt herlig ut. Håper du koser deg og dere har det bra! [emoji173][emoji4]

Fine N❤️ Morsomt med en så glad, frisk og aktiv gutt:-)

For en herlig gutt dere har fått! Elsker at han har krabbet rundt i gatene i Krakow [emoji23][emoji173]️

Back
Topp