Kommer storken til oss?

Wooohoo :D :D

Var på kontroll ifm Pregmet studien og der fikk jeg enda en OUL. Endelig fikk vi se litt bedre bilder i profil. Mini var ikke så kamerasky i starten i hvertfall :)
e9a2792936f7e345596e1ffc6dc9e9a3
1e7de88b0004afbf2f89b1fa6591ccb6

Hurra for halvveis og fine profilbilder:-)

Var på kontroll ifm Pregmet studien og der fikk jeg enda en OUL. Endelig fikk vi se litt bedre bilder i profil. Mini var ikke så kamerasky i starten i hvertfall :)
e9a2792936f7e345596e1ffc6dc9e9a3
1e7de88b0004afbf2f89b1fa6591ccb6
Gratulerer med nydelig halvgått gutt :)

Denne uken har mini virkelig tatt seg opp med spark. Nå kjenner jeg liv hver dag og flere ganger om dagen også :) Satt i møte på jobb i dag og da tok han helt av! Snill gutt som prøver å holde moren sin våken på jobb :)) Det var så vidt jeg overlevde denne dagen, haha :))

Denne uken har mini virkelig tatt seg opp med spark. Nå kjenner jeg liv hver dag og flere ganger om dagen også :) Satt i møte på jobb i dag og da tok han helt av! Snill gutt som prøver å holde moren sin våken på jobb :)) Det var så vidt jeg overlevde denne dagen, haha :))
Så herlig! Finnes ikke noe bedre enn å kjenne lille i magen ❤️❤️❤️

20+5
I går kveld da jeg la meg bestemte mini seg for å sette igang breakdancing! :)) Masse spark og denne gangen klarte også mannen min å kjenne spark utenpå!! :D ❤ ❤ ❤ Helt magisk! Kan mai komme snart???
I dag skal jeg på stoff og stil og kjøpe litt stoffer som jeg bl.a. skal sy babynest med! Skal også sy dynetrekk til vogndyna og litt annet. Får se. Er jo så mye fint å lage til de små!!! :D

Så gøy, høres ut som en helt fantastisk følelse! gleder meg til å oppleve det samme en dag :)
Den dagen kommer til deg og :) Jeg trodde aldri at jeg skulle komme hit selv, men plutselig før man vet ordet av det så er man der! ❤❤

Gratulerer så mye med gutt i magen! Godt å se at alt er som det skal :-)

I dag har jeg sydd mitt aller første babynest!! Ble kjempefornøyd! :D :D
207833ae496550681ae65533307d1448

Fargene kommer ikke helt frem her. Det er gråtoner og støvgrønn. Eller støvmint? Hehe :D

I dag har jeg sydd mitt aller første babynest!! Ble kjempefornøyd! :D :D
207833ae496550681ae65533307d1448

Fargene kommer ikke helt frem her. Det er gråtoner og støvgrønn. Eller støvmint? Hehe :D
Så utrolig flink du er! Wow ble jo knall fint :)

Back
Topp