Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med nydelig halvgått guttVar på kontroll ifm Pregmet studien og der fikk jeg enda en OUL. Endelig fikk vi se litt bedre bilder i profil. Mini var ikke så kamerasky i starten i hvertfall![]()
![]()
TakkGratulerer med nydelig halvgått gutt![]()
Så herlig! Finnes ikke noe bedre enn å kjenne lille i magenDenne uken har mini virkelig tatt seg opp med spark. Nå kjenner jeg liv hver dag og flere ganger om dagen ogsåSatt i møte på jobb i dag og da tok han helt av! Snill gutt som prøver å holde moren sin våken på jobb
) Det var så vidt jeg overlevde denne dagen, haha
)
Den dagen kommer til deg ogSå gøy, høres ut som en helt fantastisk følelse! gleder meg til å oppleve det samme en dag![]()
Takk takk!Gratulerer så mye med gutt i magen! Godt å se at alt er som det skal![]()
Den dagen kommer til deg ogJeg trodde aldri at jeg skulle komme hit selv, men plutselig før man vet ordet av det så er man der! ❤❤
Ååå så fin!!! ❤ flink du er!I dag har jeg sydd mitt aller første babynest!! Ble kjempefornøyd!![]()
❤
![]()
Fargene kommer ikke helt frem her. Det er gråtoner og støvgrønn. Eller støvmint? Hehe![]()
Så utrolig flink du er! Wow ble jo knall fintI dag har jeg sydd mitt aller første babynest!! Ble kjempefornøyd!![]()
❤
![]()
Fargene kommer ikke helt frem her. Det er gråtoner og støvgrønn. Eller støvmint? Hehe![]()