Ååååkei da er det noe annet jaNei, hun spurte meg om hun skulle si det og det var helt i orden for meg. Så slapp jeg det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååkei da er det noe annet jaNei, hun spurte meg om hun skulle si det og det var helt i orden for meg. Så slapp jeg det![]()
Tusen takk!Åhhh,så herligJeg har akkurat fått med meg at du er endelig gravid!Gratulerer med en liten gutt!
![]()
15+5 i dag. Miiiiilde menssmerter, mest på høyre side. Det strekkes og tøyes nedi derJeg tror også jeg kjente første tegn til liv i dag!!! Har kjent så mye forskjellig og disse boblene og fiskehalene folk snakker om er for meg uforståelig, men dette kjentes i hvertfall ut som om noen på innsiden rett under symfysen forsiktig pirket/prikket på meg. Det varte ikke mer enn 10 sekunder, men jeg har ikke kjent den følelsen før
❤ Nå er det bare 23 dager igjen til oul og 32 dager til jeg er halvveis
❤
15+5 i dag. Miiiiilde menssmerter, mest på høyre side. Det strekkes og tøyes nedi derJeg tror også jeg kjente første tegn til liv i dag!!! Har kjent så mye forskjellig og disse boblene og fiskehalene folk snakker om er for meg uforståelig, men dette kjentes i hvertfall ut som om noen på innsiden rett under symfysen forsiktig pirket/prikket på meg. Det varte ikke mer enn 10 sekunder, men jeg har ikke kjent den følelsen før
❤ Nå er det bare 23 dager igjen til oul og 32 dager til jeg er halvveis
❤
Så koselig å høre fra deg. Har vært veldig spent på hvordan det har gått med degÅh, så utrolig herlige nyheter! Og så gutt, samme som ossEndelig så er det vår tur
Her er det 4 dager til termin, så det kan skje når som helst!!! Gleder oss så utrolig mye til å møte lillegutt, og er også veldig spente. Har omtrent sluttet å sove jeg nå.. Er vel en kombinasjon av hormoner og spenthet tenker jeg
![]()
Ja, hvis det var bevegelse da. Er jo ikke lett å skille de forskjellige tingene fra hverandreSå herlig å kjenne bevegelse! Du kommer helt sikkert til å kjenne det mer og mer for hver dag nå
Jeg syns det kjentes ut som bobler og fiskehale
Syns ditt svangerskap går utrolig fort! Heia!![]()
TakkGratulerer med ny jobb!![]()
Gratulerer med 16 uker, synes tida flyr jeg16+1:
I går var jeg på ny kontroll hos jordmor. Har gått opp 4,5 kg og ellers var alt fint. Hjertelyden ble funnet med en gang og lå på 154 ca.Hun sa jeg hadde litt vlod i urinen men siden det ikke sved når jeg tisset så mente hun vi bare måtte se det an. Vet ikke hva det betyr, men på en skala fra 1-3 så var nivået på 2. Ble sendt hjem med beskjed om å følge med. I dag ringte hun meg og sa hun hadde tenkt mye på den prøven og ville at jeg skulle levere ny prøve hos legen min. Så da blir det legetime i morgen. Håper nesten at det er uvi slik at jeg kan få behandling og ikke gå og lure på hva annet det KAN være. Har jo hatt uvi før og det kjenner man jo for å si det mildt...
)
Hehe, takk!Åh! Heiiii, du er gravid!! Gratulerer så utrulig mykje! <3
TakkGratulerer med 16 uker, synes tida flyr jegGodt du blir fulgt opp godt, og sikkert lurt å finne ut av hva blodet i urinen kan være for noe.
Det går fremover her.TakkHvordan går det med deg??
Hehe, ser denDet går fremover her.mye å gjøre med en nyfødt som ikke vil sove om natta.
![]()
Jepp! 17 uker på mandagShit du er over 16 uker du nå allerede! Herremin som tiden flyr avgårde![]()
De følger deg hvertfall opp med blod i urinen og det er godt![]()
Shit!!! Sykt at du snart nærmer deg halvveis alleredeJepp! 17 uker på mandagNå har det plutselig gått fort fra uke 12. Og tenk, du ligger rett bak meg!
![]()
![]()