Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du bare gått ned hele graviditeten?Jeg går framdeles ned i vekt for hver uke…
Har du bare gått ned hele graviditeten?kaster du opp?
Uffda.. Det er jo bra så lenge babyen vokser ihvertfallNei, gått ned siden november… Kaster ikke opp heller! Lillegutt i magen vokser og har det bra heldgvis! Gjør ikke noe for meg å gå ned i vekt, men blir jo litt beskymra når man i utgangspunktet skal legge på seg litt…
Får i meg det kroppen trenger og prøver ser bra utMen kjenner på den evige dårlige samvittigheten for å være sykemeldt, ikke rekke over alt jeg skulle gjort, bidrar lite hjemme gr. smerter i bekken, kraftige kynnere og lite søvn.. Fått beskjed av jordmor å stresse ned, prøve å slappe av!
Kontroll i morra, bare 300 g opp siden forrige uke
Hvordan skrives vekt på deres helsekort (enten dere veier selv og sier ifra eller blir veid). Rundes det av til hele/halve kg eller nøyaktige gram?
Hvordan skrives vekt på deres helsekort (enten dere veier selv og sier ifra eller blir veid). Rundes det av til hele/halve kg eller nøyaktige gram?
Jeg veier meg alltid hjemme. De skriver opp det jeg sier og jeg oppgir kun i hele kg. Vekten vil jo alltid svinge mye i gram fra dag til dag og jeg synes det er lettere å holde kontroll når jeg bruker hele kgKontroll i morra, bare 300 g opp siden forrige uke
Jeg veier meg alltid hjemme. De skriver opp det jeg sier og jeg oppgir kun i hele kg. Vekten vil jo alltid svinge mye i gram fra dag til dag og jeg synes det er lettere å holde kontroll når jeg bruker hele kg![]()
Her skriver lege og jordmor nøyaktige gramKontroll i morra, bare 300 g opp siden forrige uke