Kommentarer til vekttråden

Har stått stille på vekten i snart 2 uker nå. Kanskje en baby som krever litt mer for tiden - den legger på seg istedenfor meg :p

Gått opp 7 kilo og er idag uke 30+0. Veier nå 73 kilo. Føler det er nok, men kommer nok til å legge på meg et par til pluss før lillemor vil komme ut å titte;-)

Jeg går framdeles ned i vekt for hver uke…

Er det noe kroppen trenger kanskje? Eller er du dårlig og ikke klsrer å spise no særlig?

Har du bare gått ned hele graviditeten?:( kaster du opp?

Nei, gått ned siden november… Kaster ikke opp heller! Lillegutt i magen vokser og har det bra heldgvis! Gjør ikke noe for meg å gå ned i vekt, men blir jo litt beskymra når man i utgangspunktet skal legge på seg litt…

Får i meg det kroppen trenger og prøver ser bra ut :) Men kjenner på den evige dårlige samvittigheten for å være sykemeldt, ikke rekke over alt jeg skulle gjort, bidrar lite hjemme gr. smerter i bekken, kraftige kynnere og lite søvn.. Fått beskjed av jordmor å stresse ned, prøve å slappe av!

Nei, gått ned siden november… Kaster ikke opp heller! Lillegutt i magen vokser og har det bra heldgvis! Gjør ikke noe for meg å gå ned i vekt, men blir jo litt beskymra når man i utgangspunktet skal legge på seg litt…

Får i meg det kroppen trenger og prøver ser bra ut :) Men kjenner på den evige dårlige samvittigheten for å være sykemeldt, ikke rekke over alt jeg skulle gjort, bidrar lite hjemme gr. smerter i bekken, kraftige kynnere og lite søvn.. Fått beskjed av jordmor å stresse ned, prøve å slappe av!
Uffda.. Det er jo bra så lenge babyen vokser ihvertfall:) her har jeg også gått opp minimalt og babyen stjeler alt av meg. Kjenner også på bekymringen. Men de har det nok bare ekstra godt inni der:) hehe. Du må bare prøve å slappe av som jm sier. Viktig å tenke på helsa og babyen:)

Kontroll i morra, bare 300 g opp siden forrige uke :)

Hvordan skrives vekt på deres helsekort (enten dere veier selv og sier ifra eller blir veid). Rundes det av til hele/halve kg eller nøyaktige gram?

Hvordan skrives vekt på deres helsekort (enten dere veier selv og sier ifra eller blir veid). Rundes det av til hele/halve kg eller nøyaktige gram?

Samme her faktisk. 300g siden sist uke! Men her runder jm det opp.. hvis det er 70, 6 så skriver hun 71. Tror jeg..må nesten dobbeltsjekke:p

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Dei skrive det dei får beskjed om å skriva :P På fredag sto det 96,2 kilo, altså ned 200g :P

Jeg veier meg alltid hjemme. De skriver opp det jeg sier og jeg oppgir kun i hele kg. Vekten vil jo alltid svinge mye i gram fra dag til dag og jeg synes det er lettere å holde kontroll når jeg bruker hele kg:)

Jeg veier også selv og runder av til nærmeste halve kilo...
Jeg veier meg alltid hjemme. De skriver opp det jeg sier og jeg oppgir kun i hele kg. Vekten vil jo alltid svinge mye i gram fra dag til dag og jeg synes det er lettere å holde kontroll når jeg bruker hele kg:)

Hos meg skriver de opp det jeg sier uten å runde av noe :)

Her skriver lege og jordmor nøyaktige gram :)

gått ned 400 gram på 2 uker o_O midt i jula??? har jo hatt det travelt, men trodde jeg hadde spist ganske mye.... jaja, skal ikke klage på det xsmile9 har nok å ta av :) (opp 24,3 kg...)

Har gått ned 2 kg i løpet av natten - det er jo bare vann da...

Back
Topp