Kommentarer til vekttråden

Det her er jo helt sjukt! Så mange som har gått opp så lite! Startvekta mi var 63, og nå veier jeg 84. Sist gikk jeg også opp ca 20 kg, og det var borte etter 6 mnd, men da trente jeg og minst to ganger i uka og var ute på tur hver dag!
 
Det her er jo helt sjukt! Så mange som har gått opp så lite! Startvekta mi var 63, og nå veier jeg 84. Sist gikk jeg også opp ca 20 kg, og det var borte etter 6 mnd, men da trente jeg og minst to ganger i uka og var ute på tur hver dag!

Sier noe der. Startvekt hos meg var 65 kg. Tror jeg veide 82 sist gang jeg sjekka. Så vi ligger likt ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det her er jo helt sjukt! Så mange som har gått opp så lite! Startvekta mi var 63, og nå veier jeg 84. Sist gikk jeg også opp ca 20 kg, og det var borte etter 6 mnd, men da trente jeg og minst to ganger i uka og var ute på tur hver dag!
Gikk opp 17 kilo jeg, har bare ikke vært noe aktiv i denne tråden. Starta på 89,4 og var 106 kilo på siste kontroll! Fikk beskjed av fysioterapeut i dag at jeg ikke burde begynne å trene før etter 12 uker pga keisersnitt, en smule nedtur da jeg har som mål å komme meg ned i en vekt på ca 70 kilo... Får starte med kostholdet :p
 
Gikk opp 17 kilo jeg, har bare ikke vært noe aktiv i denne tråden. Starta på 89,4 og var 106 kilo på siste kontroll! Fikk beskjed av fysioterapeut i dag at jeg ikke burde begynne å trene før etter 12 uker pga keisersnitt, en smule nedtur da jeg har som mål å komme meg ned i en vekt på ca 70 kilo... Får starte med kostholdet :p
Det fikk jeg også beskjed om ved sist ks. Og skulle også ha etterkontroll ved 10-12 uker. Men denne gangen sier de at jeg skal ha etterkontroll 6 uker etter slik som ved fødsel og at jeg kan begynne å trene da. Stoler ikke helt på det!

Hvor høy er du? For du ser ikke så stor ut!
 
Gikk opp 17 kilo jeg, har bare ikke vært noe aktiv i denne tråden. Starta på 89,4 og var 106 kilo på siste kontroll! Fikk beskjed av fysioterapeut i dag at jeg ikke burde begynne å trene før etter 12 uker pga keisersnitt, en smule nedtur da jeg har som mål å komme meg ned i en vekt på ca 70 kilo... Får starte med kostholdet :p

Me får starta ein slanke/trenings/kostholds tråd her inne. Bruka den som motivasjon :)
 
Det fikk jeg også beskjed om ved sist ks. Og skulle også ha etterkontroll ved 10-12 uker. Men denne gangen sier de at jeg skal ha etterkontroll 6 uker etter slik som ved fødsel og at jeg kan begynne å trene da. Stoler ikke helt på det!

Hvor høy er du? For du ser ikke så stor ut!
Er 172 cm. De fleste tror ikke på meg når jeg forteller vekta mi, så har de vel godt fordelt utover :p
 
Jeg gikk opp 14 kilo, og har gått ned nesten 10 kilo 15 dager etter fødselen. Har spist for lite siden fødselen, så det har nok litt å si. Mannen har også gått ned 4 kilo ;)
 
Jeg startet på 63kg og gikk opp til 79/80. Nå er jeg nede i 69 kg allerede, Thale er 2 uker på søndag. Gått fortere denne gangen å gå ned, er jo inaktiv pga bekkenløsningen fremdeles, ønsker sårt å få begynt å trene igjen!
 
Til tross for at mange raser ned i vekt er det definitivt mange som vil slite med vekta. Det er ingen konkurranse om å gå fortest ned i vekt. Vi er alle forskjellige, og det viktigste er at vi spiser sunt og holder oss aktive. Til dere som ikke har gått så mye ned enda: ta tiden til hjelp! Ikke stress. Nyt barseltiden og vit at det er helt normalt at det tar tid, sunt kosthold og trening for de fleste av oss før vi går ned i vekt :)
 
Dag tre etter fødsel og 8,4 kg er borte :D Endte opp med å gå opp totalt 6 kg.


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
 
1 uke etter: minus 10 kg (av 11,5)
2 uker etter: minus 1 kg (totalt 11)
3 uker etter: minus 1 kg (totalt 12)

Så når alt vannet var borte er jeg tilbake i startvekt igjen denne gangen også :) Regner med at livmora skal bli enda litt mindre og at søvnmangel og amming tar noen kilo til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har gått opp 23 KG til nå. Litt stressa på at det skal bli hardt å komme ned igjen. Sist gikk det som en drøm fra +20 til + 3, men de siste KG var et slit.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her tar ikke ammingen nooen kilo. Så er nok derfor jeg ikke gikk opp under graviditeten. Hehe. Kan det være jeg begynner å gå ned hvis/når jeg klarer å fullamme?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Etter å ha lagt på meg 37 kilo gjennom svangerskapet, ble jeg veldig glad av å veie meg i dag, å se at 10 kg var borte :D jippi, bare miste 17 til nå, så skal jeg si meg fornøyd :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Etter å ha lagt på meg 37 kilo gjennom svangerskapet, ble jeg veldig glad av å veie meg i dag, å se at 10 kg var borte :D jippi, bare miste 17 til nå, så skal jeg si meg fornøyd :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Wow, ikke værst! Når fødte du?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke vekt lenger, så jeg vet ikke hvor mye jeg har gått ned i vekt. Eneste jeg vet er at de klærne jeg brukte i sommer og før graviditeten henger å slenger på meg. Jeg har fått så å si flat mage. Bare litt ekstra hud som henger litt utfor buksa. Litt belte-skjuler. Hehe!! Når jeg går mot veggen treffer puppene veggen først. Det har de aldri gjort før. Hehe! I morgen eller på mandag må vi finne klærne våre på lageret vi leier å se om jeg kan finne noe som passer meg der. Har klær jeg har brukt 2-3 ganger før de ble for små.
 
Har ikke vekt her, men mistenker jeg ikke har gått ned like mye som dere andre :p ikke mye tegn til flat mage i alle fall! Men det hadde jeg ikke før jeg ble gravid heller ;) hadde 20 kilo for mye på kroppen før graviditeten og gikk opp rundt 16 kilo mens jeg var gravid, så har en jobb å gjøre for å komme meg ned til trivselsvekt. Må bare finne motivasjonen til å starte.....


Jørgen 12.02.14 <3
 
Masse ekstra fra før her å.. Alltid vært mye opp og ned i årenes løp, så orker egentlig ikke tenke på vekta nå. Det sies at amming forbrenner 500 kalorier om dagen, så det er jo hverfall et pluss:) Jeg skal satse på amming og trilleturer skal gjøre susen:p
 
Back
Topp