Kommentarer til vekttråden

Veide meg på sykhuset idag,gått opp 4.9 kg på svangerskapet.Ned siden forrige kontroll.Så med tanke på at baby veide 2850,og morkaka sitt osv så har jeg vel i grunn ikke godt opp noe:p å når jeg sa jeg var lei sa legen og spl at "du som er så fint gravid":) jotakk,MEN :p
 
Oioi hele 2 kg på en uke. Jaja stått stille noen uker så det går vel i rykk og napp. Magen har vokst masse også.
 
Veide meg igår , 5 dager etter fødsel. Er 3kg under startvekt før graviditet, 54kg. Lurer på hvordan det skal gå etter amming i lang tid.
 
Veide meg igår , 5 dager etter fødsel. Er 3kg under startvekt før graviditet, 54kg. Lurer på hvordan det skal gå etter amming i lang tid.
Spis litt ekstra, om du ikke vil gå ned. Hvis jeg ikke husker feil så antall kalorier som tilsvarer ei brødskive med gulost, et eple og et glass melk ekstra om dagen.
 
Spis litt ekstra, om du ikke vil gå ned. Hvis jeg ikke husker feil så antall kalorier som tilsvarer ei brødskive med gulost, et eple og et glass melk ekstra om dagen.
Takk det skal jeg prøve å huske på:) vil ikke bli beinrangel:p
 
Veier nå 73,5kg, så siden jeg var på sjekk i uke 29 og er nå i uke 34 er jeg kun gått opp 0,5 kg.

Totalt gått opp 7,5 kilo
 
Guriland mange flere enn jeg trodde som gikk så mye ned i svangerskapet (altså står stille på vekta og derfor har gått ned når man tar vekk vekt fra baby osv).
 
Guriland mange flere enn jeg trodde som gikk så mye ned i svangerskapet (altså står stille på vekta og derfor har gått ned når man tar vekk vekt fra baby osv).

Ja hvis man tar den utregninga basert på min vekt nå så vil jeg veie rundt 10kg mindre! Altså ca. 65kg.. sykt å tenke på..

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
 
Guriland mange flere enn jeg trodde som gikk så mye ned i svangerskapet (altså står stille på vekta og derfor har gått ned når man tar vekk vekt fra baby osv).

Ser vi har overraskende mange av de. Men kanskje andre ikke ønsker å dokumentere hvor mye de har gått opp i vekt. Har ikke fått lagt inn mine tall, men har nå gått opp 15 kg :) kanskje greit å se at det er normalt det og. He he!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Nå nærmer jeg meg startvekt. Lurer på om jeg når den før jeg føder. Har 1,5 kg igjen får å nå den.
 
Ser vi har overraskende mange av de. Men kanskje andre ikke ønsker å dokumentere hvor mye de har gått opp i vekt. Har ikke fått lagt inn mine tall, men har nå gått opp 15 kg :) kanskje greit å se at det er normalt det og. He he!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Samme her :) har lagt på meg ca 11-12 kg til nå og det er jo helt normalt :)
 
Ser ut som om min vektoppgang stoppet på ca 13 kilo. Hadde regnet med 16-20 siden jeg la på meg så fort i begynnelsen, så jeg er fornøyd med det.

Har vært skrubbsulten den siste uken da, så kanskje vekten plutselig går opp neste uke. :p
 
Vekta stoppet opp på 74, 5 kg og kom aldri helt i mål til 75kg som var startvekt før lillegutt meldte sin ankomst!

Nå er jeg virkelig spent på vekta mi etter Jonas er kommet ut..

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
 
Raser nedover for hver dag som går nå. Var 68 kg på dag 6 etter fødselen - nå påbegynt døgn 9 så veier jeg 65, 5 kg og det tilsier 9, 5 kg under startvekt.

Må virkelig passe meg så jeg ikke blir beinrangel :-/

Jonas ble født 03/02-14 kl. 22.25 ~ 3625g, 50cm og 36cm rundt hodet ♥
 
Back
Topp