Kolibrien prøver å leie ut hybelen for 2. gang ❤

Tusen takk, @AnneS, for at du deler. :Heartred Ble absolutt ikke for mye om deg selv, glad du delte. Det er virkelig en trøst å vite at man ikke er alene, selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen å ha det slik. Det er skikkelig tungt, og man tvinges til å være sterk. Er enig i det at man ikke skal vente med nestemann når man ikke føler man har tid eller lyst. Livet er jo nå, tross alt. Tusen takk for at du gir meg håp og motivasjon - sender gjerne en pm etter hvert. :):Heartred
 
Tusen takk, @AnneS, for at du deler. :Heartred Ble absolutt ikke for mye om deg selv, glad du delte. Det er virkelig en trøst å vite at man ikke er alene, selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen å ha det slik. Det er skikkelig tungt, og man tvinges til å være sterk. Er enig i det at man ikke skal vente med nestemann når man ikke føler man har tid eller lyst. Livet er jo nå, tross alt. Tusen takk for at du gir meg håp og motivasjon - sender gjerne en pm etter hvert. :):Heartred
Gjør gjerne det, jeg syns selv det er godt å kjenne at noen er i samme situasjon (selv om jeg skulle ønske du slapp det) :Heartred
 
CD 13 - EL, er det deg, allerede?
I dag har jeg EL-smerter, og testene har økt rimelig fort. Kommer til å ta en eller to til i kveld for å følge med. Regner med positiv test i kveld eller i morgen. Ganske øm i magen. Jeg som nesten ikke så vitsen i å teste riktig enda, siden EL de siste par syklusene har kommet på CD 20 eller senere. Tok dog en test CD 9, bare for å ha et utgangspunkt for resten av testrunden. Den var helt blank. Testet i går kun fordi jeg synes det jobbet i magen, og hadde fått tydelig EL-slim CD 12. Forrige syklus begynte dog slimet ca. en uke før, så jeg hadde ikke store forhåpninger. Nå kjenner jeg spenningen stige! :happy: Blir rett og slett glad av dette. Og etter den uken som har vært var det godt å føle på noe annet enn fortvilelse. :Heartred

Oppdatert med testrekke:
C47184C2-22A6-4923-A4FA-5E9464436B04.jpeg


Blir alltid litt usikker når testen ikke bikker 1 på premom, men kan vel regne med at EL er i morgen. Ble litt hyppig testing, kan være derfor. :wacky: Kommer til å fortsette testingen i morgen.
 
Last edited:
CD 14, og EL
Går ut ifra at EL skjer/har skjedd i løpet av kvelden. Har hatt murringer og EL-smerter på venstre side, samt ganske vonde stikkinger som jeg ikke har opplevd før. Kjentes ikke helt normalt ut. :inpain: Har tatt tre tester i dag, og de blir svakere. Angrer jo litt på at testingen ble såpass hyppig i går. Var bare redd for å misse toppen, og ble litt for "ivrig", kanskje. :wacky: Jaja. Tror aldri jeg har fått EL så tidlig før, i hvert fall ikke etter jeg begynte kartlegging. Så da er vel 1 DPO i morgen, allerede. :woot:

A3B5B227-30FE-441F-9B8E-9D79CBFF76A2.jpeg
 
Last edited:
1 DPO :smiley-bounce012
Kjenner så og si ingenting i magen nå, så er veldig sikker på at EL har vært. Tok en test til i dag, og den lå på 0,21. Har også hatt litt lyserosa utflod, noe jeg ikke kan huske å ha opplevd ifb. med EL. La inn aksjer CD 12, 13 og i går. Vurderer også i kveld, hvis mannen kommer hjem etter kveldsskift og ikke får noe ekstra på jobb - bare for å være på den sikre siden. Sikkert ikke nødvendig, siden egget allerede har forlatt åstedet, men. :wacky: Vi får se. Føler vi kom litt sent i gang denne runden. Håper det holdt! :smiley-angelic001

Trives best i DPO-land, i hvertfall. Godt å være her, igjen. :joyful: Ellers var formen helt elendig i går. Var nede i byen en tur, og gikk litt i byparken. Følte meg som en zombie med mørke ringer under øynene, men var godt med litt frisk høstluft. Mannen foreslo kafébesøk, men det hadde jeg ikke overskudd til.:sorry: Hakket bedre i dag - heldigvis, siden jeg er alene med datteren. :Heartpink
 
Last edited:
2 DPO
Jeg liker å visualisere hvor langt det eventuelle egget har kommet, og dette bildet synes jeg var veldig oversiktlig:

1693769974129.png


Kanskje er det et 2-cellet, befruktet egg på tur inn nå? Skummelt å håpe. :joyful:
 
Høsten
Jeg elsker høsten! :love2 1. september tar jeg frem høstpynten, bytter ut noe av pynten i stua med høstfarger og kjøper gjerne et par calluna-blomster. Jeg har også en krans hengende, som jeg bytter ut hver årstid. Jeg elsker at trærne skifter farge, den herlige luften og at det blir så koselig inne på kveldene med tente lys. Denne tiden av året minner meg også om da jeg var nygravid med datteren. Den spenningen før magen kom. Gikk rundt og var gravid uten at noen rundt visste det. Gleden av å etter hvert fortelle familie og de rundt. Det var en så fin tid, og det ligger jo et håp om at jeg får oppleve det igjen på denne tiden av året.

I dag har jeg fått inn en kort treningsøkt med lav intensitet. 3 uker siden sist. "Grep" sjansen da kroppsbatteriet på garmin-klokka viste over 90 % i mårres, og dermed har fått en god natt søvn. Så får jeg heller slappe av frem til jeg skal hente datter i bhg. Ganske svimmel nå, men føler det er verdt å få brukt kroppen litt. Må bare få karret meg i dusjen, etter hvert. I morgen er planen å få gått en liten tur sammen med mannen. Det er også en ting jeg elsker å gjøre om høsten - å gå turer. :Heartred
 
4 DPO - dagene snegler seg av gårde
Har mer eller mindre bestemt meg for å vente til 11 DPO med å teste, evt. 10 DPO - tidligst. :wacky: Spørs hva som skjer når man nærmer seg. :smiley-bounce012 Foreløpig har jeg litt trua, og det tillater jeg meg å ha. :love2 Om det ikke gikk denne runden kommer jeg til å bli veldig lei meg, tror jeg. Har dog regnet litt på syklus, og siden EL kom tidligere denne syklusen, kan det tenkes at vi rekker en PP til for å unngå stengt fødeavdeling neste år. Det forutsetter at neste syklus blir tilnærmet lik, og det er det ingen garanti for. En annen ting å ha i bakhodet er min korte livmorhals, og at datteren kom 3 uker før UL-termin. Sannsynligheten for å gå over tiden er vel heller liten. Men dette er jo ting man ikke vet, og jeg hater å måtte overtenke! :banghead: Får uansett se hva som skjer. :smiley-angelic001
 
Ååh, likte så godt høstinnlegget ditt. Høsten er virkelig magisk :love017 Verden roer seg ned og forbereder seg på vinteren. Ganske herlig!

Huff, sommerstengt fødeavdeling skjønner jeg godt at setter tanker i sving. Det hadde stresset meg mye og. Og graviditet som er så vanskelig å planlegge og.. Håper det går denne prøveperioden, så dere rekker en termin før sommerstengt :smiley-angelic001
 
Ååh, likte så godt høstinnlegget ditt. Høsten er virkelig magisk :love017 Verden roer seg ned og forbereder seg på vinteren. Ganske herlig!

Huff, sommerstengt fødeavdeling skjønner jeg godt at setter tanker i sving. Det hadde stresset meg mye og. Og graviditet som er så vanskelig å planlegge og.. Håper det går denne prøveperioden, så dere rekker en termin før sommerstengt :smiley-angelic001
Takk, så hyggelig. :joyful: Det er en ganske herlig tid. :love017

Ja, det er så unødvendig. Hadde jo fått føde på en plass litt lenger unna, men ønsker det absolutt ikke, og ser bare for meg hvor stort trykk det må være der i den tiden, også. Grøss. Takk for håping! :happy::Heartred
 
8 DPO
Det går da framover. :joyful: Kun 3 dager til testing nå! :woot: Har jobbet og murret litt i magen de siste dagene, på den samme siden som jeg kjente EL denne runden. Selv om det sikkert kun skyldes progesteron, så kaaaaan det jo være noe. :nailbiting: Skal prøve å holde meg til 11 DPO med testing, og trodde jeg kun hadde to digitale tester liggende, med det er to 2-pakker. Vurderer derfor å bare smelle til med en digital 11 DPO. :)
 
Last edited:
9 DPO
Kjenner jeg er mer spent denne runden. :woot: Hadde litt kriblinger i puppene i dag, og det pleier jeg ikke å ha. Har også litt press på venstre side i magen. Den minste lille ting er jo spennende nå. :hilarious: Husker jeg hadde svake «menssmerter» i DPO-land for et par sykluser siden, dette føles annerledes. Skal uansett holde meg i to dager til før testing. Vurderer dog å ta en i kveld og i morgen uten å se på de før onsdag. Mener jeg leste om noen andre som gjorde det her inne. Skulle det bli en positiv test, så er det jo litt gøy å se en eventuell stigning etc. :joyful: Begynner å føle meg litt skrullete oppi det hele, kjenner jeg. :wacky:
 
Last edited:
9 DPO - PP3
Kjenner jeg er mer spent denne runden. :woot: Hadde litt kriblinger i puppene i dag, og det pleier jeg ikke å ha. Har også litt press på venstre side i magen. Den minste lille ting er jo spennende nå. :hilarious: Husker jeg hadde svake «menssmerter» i DPO-land for et par sykluser siden, dette føles annerledes. Skal uansett holde meg i to dager til før testing. Vurderer dog å ta en i kveld og i morgen uten å se på de før onsdag. Mener jeg leste om noen andre som gjorde det her inne. Skulle det bli en positiv test, så er det jo litt gøy å se en eventuell stigning etc. :joyful: Begynner å føle meg litt skrullete oppi det hele, kjenner jeg. :wacky:
Sååå spennende! Og viss du klarer å ta en test men la vær å se på den burde du få en premie :hilarious: her var stikking i puppene første graviditetstegn denne gangen:love7
 
9 DPO - PP3
Kjenner jeg er mer spent denne runden. :woot: Hadde litt kriblinger i puppene i dag, og det pleier jeg ikke å ha. Har også litt press på venstre side i magen. Den minste lille ting er jo spennende nå. :hilarious: Husker jeg hadde svake «menssmerter» i DPO-land for et par sykluser siden, dette føles annerledes. Skal uansett holde meg i to dager til før testing. Vurderer dog å ta en i kveld og i morgen uten å se på de før onsdag. Mener jeg leste om noen andre som gjorde det her inne. Skulle det bli en positiv test, så er det jo litt gøy å se en eventuell stigning etc. :joyful: Begynner å føle meg litt skrullete oppi det hele, kjenner jeg. :wacky:
Så spennende, masse lykke til med testing :love7
 
Sååå spennende! Og viss du klarer å ta en test men la vær å se på den burde du få en premie :hilarious: her var stikking i puppene første graviditetstegn denne gangen:love7
Da fortjener jeg to premier :hilarious: Neida, men har funnet ut at jeg liker å vente til det er litt større sjanse for en eventuell positiv test. :) Tok en i går og en i dag, på 2. urin. Smatt de oppi en beholder etter at de hadde ligget litt - før jeg rakk å se noe. :hilarious: Oj, oj! Helt klart spennende! :love017
 
11 DPO

8E5278E7-82CB-497F-BFB3-E5B4685B6211.jpeg


Jeg er skikkelig skuffa. :inpain: Alle var helt blenda. Da kommer nok mensen i morgen.:rolleyes: Det kjennes sånn ut også. Det som kjentes på venstre side de siste dagene har nå flyttet seg til hele magen, og kjennes mer ut som svake menssmerter. Bah. :bag: Hadde litt for mye tro på denne runden. Og nå får man se om det blir 2 mnd til neste PP, eller om vi rekker en til. Æsj, altså. Fallhøyden blir så stor når man har forhåpninger. Kanskje kroppen har prøvd, men ikke fikk festet egget? Who knows. Kjenner jeg blir frustrert på progesteronet, for å gi meg falske forhåpninger. :wacky: Skal furte litt i dag, også skal jeg fokusere på det positive.
 
Last edited:
11 DPO - PP3

Vis vedlegget 414657

Jeg er skikkelig skuffa. :inpain: Alle var helt blenda. Da kommer nok mensen i morgen.:rolleyes: Det kjennes sånn ut også. Det som kjentes på venstre side de siste dagene har nå flyttet seg til hele magen, og kjennes mer ut som svake menssmerter. Bah. :bag: Hadde litt for mye tro på denne runden. Og nå får man se om det blir 2 mnd til neste PP, eller om vi rekker en til. Æsj, altså. Fallhøyden blir så stor når man har forhåpninger. Kanskje kroppen har prøvd, men ikke fikk festet egget? Who knows. Kjenner jeg blir frustrert på progesteronet, for å gi meg falske forhåpninger. :wacky: Skal furte litt i dag, også skal jeg fokusere på det positive.
Det er ikke over før tr kommer, men om den skulle komme, så er det lov å furte litt :Heartred jeg lot meg selv furte den dagen tr kom, og så er det på'n igjen på ny pp :p (bortsett fra at for min del er el fraværende per nå, så det furter jeg litt for:hilarious:)
 
11 DPO - PP3

Vis vedlegget 414657

Jeg er skikkelig skuffa. :inpain: Alle var helt blenda. Da kommer nok mensen i morgen.:rolleyes: Det kjennes sånn ut også. Det som kjentes på venstre side de siste dagene har nå flyttet seg til hele magen, og kjennes mer ut som svake menssmerter. Bah. :bag: Hadde litt for mye tro på denne runden. Og nå får man se om det blir 2 mnd til neste PP, eller om vi rekker en til. Æsj, altså. Fallhøyden blir så stor når man har forhåpninger. Kanskje kroppen har prøvd, men ikke fikk festet egget? Who knows. Kjenner jeg blir frustrert på progesteronet, for å gi meg falske forhåpninger. :wacky: Skal furte litt i dag, også skal jeg fokusere på det positive.
Æsj altså! Håper den sitter neste pp, om det blir nå eller om to mnd :)
 
Back
Topp