Kolibrien prøver å leie ut hybelen for 2. gang ❤

Jeg vil bare slenge innpå og si at jeg har et høstbarn og et vårbarn fra før, og det var helt fantastisk. Høsten er en nydelig tid å få barn på, inne med peiskos, ut og trille i den friske lufta, feire jul med en liten bebis som sov seg gjennom måltidet, også var hun stor nok til å nyte sommeren når den kom! :love7 Kan anbefales!
 
Jeg vil bare slenge innpå og si at jeg har et høstbarn og et vårbarn fra før, og det var helt fantastisk. Høsten er en nydelig tid å få barn på, inne med peiskos, ut og trille i den friske lufta, feire jul med en liten bebis som sov seg gjennom måltidet, også var hun stor nok til å nyte sommeren når den kom! :love7 Kan anbefales!
Så herlig! :joyful: Ser for meg at det er en fin tid å få barn på, ja. Elsker høsten. :love017
 
EL - CD18
Endelig EL! Vel, mest sannsynlig, i hvert fall. :joyful: Ingen direkte smerter enda, kun øm. Forventer at det tar seg opp mot kvelden. Har lagt inn aksjer annenhver dag i en uke. En runde til i kveld (og kanskje i morgen), så er jobben gjort for denne gang. :happy112


2CFB647A-4F1A-4910-A6AB-90D3E0E258EF.jpeg
 
Last edited:
Hurra!
 
1 DPO
Fikk ingen merkbare EL-smerter denne gangen. Har for så vidt skjedd før, og TR har kommet til grei tid. Bare håper egget slapp. Kun vært øm på venstre side med litt murringer, og er det litt fremdeles. Av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å se for meg at vi får det til, igjen. Har tanker som at det kun var flaks sist, eller at vi har blitt "for gamle" eller noe annet teit. :wacky: Så ikke for meg at det skulle gå sist heller, da. :hilarious: Sikkert bare dumme tanker uten rot i virkeligheten. :bag:
 
Last edited:
1 DPO - PP4
Fikk ingen merkbare EL-smerter denne gangen. Har for så vidt skjedd før, og TR har kommet til grei tid. Bare håper egget slapp. Kun vært øm på venstre side med litt murringer, og er det litt fremdeles. Av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å se for meg at vi får det til, igjen. Har tanker som at det kun var flaks sist, eller at vi har blitt "for gamle" eller noe annet teit. :wacky: Så ikke for meg at det skulle gå sist heller, da. :hilarious: Sikkert bare dumme tanker uten rot i virkeligheten. :bag:
Jeg er 35, mannen 38, vi har fått det til. Ikke tenk sånn, plutselig sitte du der med positiv test :Heartred
 
1 DPO - PP4
Fikk ingen merkbare EL-smerter denne gangen. Har for så vidt skjedd før, og TR har kommet til grei tid. Bare håper egget slapp. Kun vært øm på venstre side med litt murringer, og er det litt fremdeles. Av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å se for meg at vi får det til, igjen. Har tanker som at det kun var flaks sist, eller at vi har blitt "for gamle" eller noe annet teit. :wacky: Så ikke for meg at det skulle gå sist heller, da. :hilarious: Sikkert bare dumme tanker uten rot i virkeligheten. :bag:
Vi er to om å sitte med tanken om å være for gamle (men jeg er nok eldre enn deg da) :p
Men du vet at dere har fått det til en gang, og det er jo ikke sååå lenge siden!
 
Jeg er 35, mannen 38, vi har fått det til. Ikke tenk sånn, plutselig sitte du der med positiv test :Heartred
Jeg er 36 og mannen 41. Vi føler oss ikke gamle. :hilarious: Tankene bare flyr litt for tiden.:wacky: Og jeg tror jeg blir litt påvirket av andre som sliter med å bli gravide her inne. Tror liksom at alt skal skje med oss også. :bag: 4 PPer er heller ikke lenge, men det er den frykten som dukker opp. :Heartred
 
Vi er to om å sitte med tanken om å være for gamle (men jeg er nok eldre enn deg da) :p
Men du vet at dere har fått det til en gang, og det er jo ikke sååå lenge siden!
Du er vel fort to år yngre enn meg. :hilarious: Men føler meg overhode ikke gammel. :wacky: Man får bare ofte høre at fertiliteten går så fort nedover etter man har fylt 35 osv. Nei da, det er jo ikke så lenge siden sist. :joyful: Egentlig bare tullete tanker. Men den hjernen er så vanskelig å overstyre. :woot:
 
Du er vel fort to år yngre enn meg. :hilarious: Men føler meg overhode ikke gammel. :wacky: Man får bare ofte høre at fertiliteten går så fort nedover etter man har fylt 35 osv. Nei da, det er jo ikke så lenge siden sist. :joyful: Egentlig bare tullete tanker. Men den hjernen er så vanskelig å overstyre. :woot:
Jeg fyller 35 om fire mnd, så tar den grensen raskt igjen :hilarious: minsten blir snart 6år, så en god stund siden sist graviditet, spennende å se om vi fortsatt får det til:p
Jeg har alltid lurt på når jeg skal føle meg ordentlig voksen :hilarious:
 
Jeg fyller 35 om fire mnd, så tar den grensen raskt igjen :hilarious: minsten blir snart 6år, så en god stund siden sist graviditet, spennende å se om vi fortsatt får det til:p
Jeg har alltid lurt på når jeg skal føle meg ordentlig voksen :hilarious:
Ja, den ordentlig voksen-følelsen er overraskende fraværende til å være så voksen på papiret :hilarious: Må ofte tenke meg om når folk spør om alder :wacky: Er veldig spent på de neste testene dine, da! :joyful: Jeg har trua! :happy:
 
Jeg fyller 35 om fire mnd, så tar den grensen raskt igjen :hilarious: minsten blir snart 6år, så en god stund siden sist graviditet, spennende å se om vi fortsatt får det til:p
Jeg har alltid lurt på når jeg skal føle meg ordentlig voksen :hilarious:
Jeg tror aldri jeg kommer til å føle meg voksen :hilarious:
 
2 DPO og litt googling
Jada, måtte google litt rundt EL og LH-økning i går kveld. :hilarious: Lærte faktisk noe nytt! Har lenge trodd at egget slapp 1-2 døgn etter peak, men det viser seg at det gjelder fra stigning, og da maks 20 timer etter selve peaken. Interessant!

"High levels of luteinizing hormone is what triggers ovulation which happens about 28-36 hours after the beginning of the LH surge, or 8-20 hours after the true LH peak."
Sitat fra premom
 
2 DPO og litt googling
Jada, måtte google litt rundt EL og LH-økning i går kveld. :hilarious: Lærte faktisk noe nytt! Har lenge trodd at egget slapp 1-2 døgn etter peak, men det viser seg at det gjelder fra stigning, og da maks 20 timer etter selve peaken. Interessant!

"High levels of luteinizing hormone is what triggers ovulation which happens about 28-36 hours after the beginning of the LH surge, or 8-20 hours after the true LH peak."
Sitat fra premom
Det visste ikke jeg heller :p , jeg trodde også at egget slapp 1-2 døgn etter peak :p
 
7 DPO
Har hatt litt menslignende ubehag i går og i dag, som jeg hadde forrige DPO-runde. Bare progesteronet som jobber, sikkert. Som vanlig har jeg ikke bestemt meg for når jeg skal starte testingen. Tingen er at vi er hos foreldrene mine fra i morgen og over IKM. Det gjør jo det hele litt mer komplisert og stressende. :wacky: Tror jeg tar en før vi drar, bare for å få tatt en hjemme i ro og mak. :hilarious: Kommer til å pakke med nok tester, i hvert fall. :smiley-angelic002 Klarer ikke å la være å få forhåpninger. :nailbiting: Men føler ikke det "må" gå denne runden, slik jeg følte det sist. Så det er en lettelse bare det. Bare spent på hvordan det går med tålmodigheten, siden neste PP da ev. blir til jul. :silent
 
9 DPO
Testet i går, og det var en stykk blenda sensitiv. :wacky: Ikke forventet noe annet. Testet også i morges med make sure, og den var like blenda. Blir spennende de neste par-tre dagene. Ingen symptomer what so ever, bortsett fra det jeg pleier å ha.

27245728-DCB0-4662-AF53-AE60AB681F0A.jpeg
 
Heier på dere! Så spennende med testing!
 
10 DPO
Blenda tester i dag også, gitt. Kjennes ut som at mensen er på vei. Jeg har testet alt for mye etter min mening. Ble totalt motsatt taktikk fra forrige runde. :hilarious: Når første test ble tatt 8 DPO, så var det liksom gjort. :bag:

Kjenner at prosessen har begynt å få negativ påvirkning på meg. Ikke bare fordi det er negative tester, det takler jeg fint (så langt), men det begynner å bli altoppslukende. Det hele drar meg litt ned, og humøret er ikke på topp. Hormoner er nok også en del av grunnen. Kjenner likevel at det skal gå helt greit om mensen kommer, egentlig. Kanskje det bare gjør godt med en litt forlenget pause. Vi får se. Det er jo fortsatt tidlig, uansett.:)❤️
 
10 DPO
Blenda tester i dag også, gitt. Kjennes ut som at mensen er på vei. Jeg har testet alt for mye etter min mening. Ble totalt motsatt taktikk fra forrige runde. :hilarious: Når første test ble tatt 8 DPO, så var det liksom gjort. :bag:

Kjenner at prosessen har begynt å få negativ påvirkning på meg. Ikke bare fordi det er negative tester, det takler jeg fint (så langt), men det begynner å bli altoppslukende. Det hele drar meg litt ned, og humøret er ikke på topp. Hormoner er nok også en del av grunnen. Kjenner likevel at det skal gå helt greit om mensen kommer, egentlig. Kanskje det bare gjør godt med en litt forlenget pause. Vi får se. Det er jo fortsatt tidlig, uansett.:)❤️
Du er ikke alene om de følelsene :Heartred For min del har det hjulpet veldig å trekke meg litt unna forumet. Håper du finner noe som fungerer for deg, slik at ikke humøret påvirkes enda mer :Heartred
 
Back
Topp