Kolibrien prøver å leie ut hybelen for 2. gang ❤

1-2 DPO :happy093
Kjenner jeg blir så usikker på om egget slapp dagen etter positiv EL-test eller to dager etter. Usikker på hvordan jeg skal telle DPO. :wacky: Kun hatt press på venstre side, og ingen tydelige EL-smerter. Men tror jeg trygt kan si at jeg er minst 1 DPO nå, og mest sannsynlig 2. :joyful: EL-slimet er borte, og det har gått over til en anelse hvitt og tykkere konsistens (sorry TMI). Testene har også vært svake i to dager nå.

Igjen så blir det folk i hus rundt testetider, så jeg får gjøre det beste ut av det. :wacky: Krysser alle fingre denne PPen! :smiley-angelic001
 
Håper for deg! :Heartred
 
Håper for deg! :Heartred
Takk, og i like måte! :Heartred Kjenner meg igjen i det siste innlegget ditt i dagboken din, forresten. Krevende nok med den ene man har (våkner fortsatt på natta etc.), og den følelsen av at det kanskje ikke blir flere. :bag: Håper selvfølgelig på det, men er og veldig takknemlig for hun vi har fått, også. :happy:
 
5 DPO
Kjent på litt stikking på venstre side, der jeg tror egget slapp. Og en varm følelse i livmor. Har også hatt litt kribling i pupper. Sa til meg selv at jeg ikke skulle kjenne etter denne måneden, men klarer ikke la være. Og ja, det er selvfølgelig alt for tidlig for at det skulle ha noen som helst betydning. :wacky: Føler likevel det er positivt å ha symptomer på at progesteronet forhåpentligvis øker. Vel, vel.. noterer ned ting likevel, mest fordi jeg synes det er litt spennende å leve i forhåpning i DPO - enn så lenge. :joyful:

I natt har jeg sovet som en stein. 100 i søvnscore på Garmin. Ikke ofte jeg får full pott, og pulsen min var nede på 40-tallet. :pompus:

I morgen drar jeg på en liten campingtur med ei venninne.❤️ Har bestemt meg for å ikke ta med noen tester, så da blir første test når jeg kommer tilbake 9 DPO. :brb:
 
Back
Topp