En fersken spire og? - Mangojenta

6+0:nailbiting:

God morgen! Må først og fremst bare si tusen takk til alle lykke ønskninger til i dag! Utrolig koselig å se at så mange gleder seg med oss:Heartpink jeg er så spent at jeg holder på å dø selv:wideyed:


Men nå har jeg nettopp tatt blodprøve nr 2 og fikk vite at den forrige lå på 6900:) jeg kan ikke så mye om sånt, men hun mente det var bra! Jeg var jo 5+4 da jeg tok den.

Uansett, oppdaterer dere så fort vi er ferdig på tul:Heartpink
 
6+0:nailbiting:

God morgen! Må først og fremst bare si tusen takk til alle lykke ønskninger til i dag! Utrolig koselig å se at så mange gleder seg med oss:Heartpink jeg er så spent at jeg holder på å dø selv:wideyed:


Men nå har jeg nettopp tatt blodprøve nr 2 og fikk vite at den forrige lå på 6900:) jeg kan ikke så mye om sånt, men hun mente det var bra! Jeg var jo 5+4 da jeg tok den.

Uansett, oppdaterer dere så fort vi er ferdig på tul:Heartpink

Det er jo kjempe bra!! Bekreftelse på at den digitale bare er tull:hilarious: den skal jo slå ut på +3 fra hcg på 2000:wacky:

Venter i spenning :love7
 
BANKENDE HJERTE:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

32856DEB-B5EB-4939-BA8B-512309A9046B.jpeg
 
HURRAA❤❤❤ endelig!!
 
Huff alt man skal bekymre seg over:banghead: men ja hun sa at embryo er 2 mm og at dette var helt fint innenfor normalen, men ser flere som stresser når den ikke er 6 mm i uke 7? Er det bare meg som stresser?
 
Huff alt man skal bekymre seg over:banghead: men ja hun sa at embryo er 2 mm og at dette var helt fint innenfor normalen, men ser flere som stresser når den ikke er 6 mm i uke 7? Er det bare meg som stresser?
Gratulerer!

2 mm er helt flott! Når det er så lite er det vanskelig å måle nøyaktig. Husk også at det er lett å blande «er i uke 7» og «er 7+0». :)

Første gang vi så lille var 5+6, da var han en 2-3 mm liten prikk med bankende hjerte. Nå ligger han og sover med koseelefanten sin. :)
 
Gratulerer!

2 mm er helt flott! Når det er så lite er det vanskelig å måle nøyaktig. Husk også at det er lett å blande «er i uke 7» og «er 7+0». :)

Første gang vi så lille var 5+6, da var han en 2-3 mm liten prikk med bankende hjerte. Nå ligger han og sover med koseelefanten sin. :)
Takk:Heartpink

Sendte gyn like godt en Mail, og fikk et betryggende svar. Så da slår jeg meg til ro og nyter at vi har en liten i magen med hjerteslag:Heartpink
D562D349-7F99-4D88-AB07-13424ABDC3D3.jpeg
 
Har vært såå opptatt av at hjertet banket i dag, at jeg har glemt å skrive at kvalmen har kommet for fullt:yuck: er ikke direkte kvalm hele tiden, men kommer noen skikkelige tak i løpet av dagen:wtf:

Tenkte det kan være greit å skrive ned ca når det kom:):p
 
Back
Topp