Klagetråden

Nei, det er ikke det...

Forrige gang jeg var sjalu, var kusina mi gravid, og jeg vet det ikke har noe med meg å gjøre, men ungen endte opp med hjertefeil og downs... :(
Uff, nei klart det ikke henger sammen, men føles ikke greit nei. Svigerinnen min er gravid og nå har broren min fått skyssesyken, noe som kan være svært farlig for fosteret. Hun har tatt prøver og får vite om hun er smittet om noen dager, og jeg har lagt sjalusien helt bort. Følte meg passe ille da, og unner dem jo dette så inderlig!

kjenner motivasjonen er sikkelig vanskelig å holde oppe hvordan i alle dager skal vi klare å få søsken til poden... kjenner jeg er sikkelig deppa... men er alltid slik rett før ikm føler meg så hjelpeløs å bare gå og vente å komme videre...

Vente. Er så lei av å vente. 10 dager igjen til GU.
10 dager å vente. Dette tar veldig på psykisk. Det er faktisk langt tøffere påkjenning enn det jeg trodde det ville bli.

Jobba 5 av 6 netter. Skikkelig sliten og så utålmodig på å få vite om dette har gått veien denne pp'n eller ikke.

I sommer fortalte ei venninne at ho var gravid. Første forsøk for andre gang. Jeg ble ganske lei meg, vi hadde prøvd i omtrent et år da. I dag gikk hun ut i permisjon, og jeg er fortsatt ikke gravid. Det blir en veldig sterk påminner på at månedene går uten positivt resultat. Er veldig lei meg i dag.

Vente. Er så lei av å vente. 10 dager igjen til GU.
10 dager å vente. Dette tar veldig på psykisk. Det er faktisk langt tøffere påkjenning enn det jeg trodde det ville bli.
:Heartblue Jeg hater venting!

Irriterer meg over at jeg ikke tok noen eggløsningstester denne måneden. Vi har pause fra prøvingen til slutten av april, men bruker ikke prevensjon. Syklusen min har aldri vært stabil så er helt avhengig av symptomer og tester for å vite når eggløsning er. Nå lurer jeg på om eggløsning har vært og må vente i to uker for å se om TR kommer eller jeg kan ta en graviditetstest.

Blææ, begynner å bli litt sår og hoven i halsen :yuck: Fint hvis jeg har blitt smitta med influensa nå :shifty:

Sååå lei av prøving..
To år med tellinga av dato, VENTING, forhåpninger, lykke som endte i SA, frustrasjon, tenking! SÅ LEI!!!
Har ingen motivasjon igjen kjenner jeg, selv om det må jeg jo ha for ønsket er så stort![emoji173]️

Jeg er så dritt lei heile prøvingen og skuffelser mnd på mnd med kjemisk. Er misunnelige på dei som får positive og ser barre fremgang men jeg må barre sjå oppgang og nedgang. Det tæææærer på men må holde motet oppe.
Jeg tenker at når alder av 47 år er snart her, så tror jeg egga er lik 0. Så da får me vurdere om det er vert og prøve lenger.

Hår så lyst og skrike men det hjelper kjempe lite.

Drit sur for at jeg ikke har fler g tester igjen [emoji849] å må vente helt til imorgen for å få ett klart svar på om det ikke traff. Har bare el tester og de slår jo ut uansett på meg [emoji849]

Pissed for at TR ikke starter når a skal..
Venter på å begynne på medisiner og da må tr i gang.. Sku ha kommet i går..

Jeg er så dritt lei heile prøvingen og skuffelser mnd på mnd med kjemisk. Er misunnelige på dei som får positive og ser barre fremgang men jeg må barre sjå oppgang og nedgang. Det tæææærer på men må holde motet oppe.
Jeg tenker at når alder av 47 år er snart her, så tror jeg egga er lik 0. Så da får me vurdere om det er vert og prøve lenger.

Hår så lyst og skrike men det hjelper kjempe lite.

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dere har vel time hos gyn snart?

Back
Topp