Sånn skal det nok bli[emoji1] [emoji106] [emoji256] [emoji294] [emoji173]
Jeg vil ikke inn i 2019 uten baby eller svær kul[emoji28] [emoji7]
Ikke jeg heller [emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn skal det nok bli[emoji1] [emoji106] [emoji256] [emoji294] [emoji173]
Jeg vil ikke inn i 2019 uten baby eller svær kul[emoji28] [emoji7]
Da er det avtale[emoji106] [emoji28]Ikke jeg heller [emoji7][emoji7]
Da er det avtale[emoji106] [emoji28]
To streker før sommerferien på oss, helst i januar[emoji6][emoji7]
Det hadde vært tidenes bursdagsgave[emoji7] [emoji173]Ja, jeg er med!
Har IKM den 26/01 i følge ff og bursdag den 27/01, så tenk den bursdagsgaven [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Det hadde vært tidenes bursdagsgave[emoji7] [emoji173]
Ikm ca 13/14 her, men om el kom tidlig da har jeg ikke kontroll[emoji23]
Tenkte det, men bare på kveld. Men den var nesten positiv i går på ettermiddagen, og i dag er den mye svakere. Usikker på om el faktisk har vært[emoji15]skal du teste etter EL denne pp?
Tenkte det, men bare på kveld. Men den var nesten positiv i går på ettermiddagen, og i dag er den mye svakere. Usikker på om el faktisk har vært[emoji15]
Helt klart, det glemmer man ikke når el varierer fra ca 7 til 14[emoji28]Husket å humpe da?
Helt klart, det glemmer man ikke når el varierer fra ca 7 til 14[emoji28]
Kjenner følelsen[emoji28]Begynner på skolen igjen i dag. Skal ta opp igjen 3 fag. Menneskene rundt meg var ikke født en gang når jeg gikk 1 året vgs
Føler meg som en skikkelig olding.
Sånn rar person som sitter alene på en vgs og ikke hører til der i det hele tatt
Kjenner følelsen[emoji28]
Når de du snakker med er på alder med egne barn, det er min realitet[emoji85]
Klem[emoji173]Jeg er DRITT lei jobben min, DRITT lei byen jeg bor i, og ikke minst så sykt lei av å ikke være gravid! Og jeg er så lei av folk. De er overalt!!!
Puh. Godt å få det ut.
Jeg er DRITT lei jobben min, DRITT lei byen jeg bor i, og ikke minst så sykt lei av å ikke være gravid! Og jeg er så lei av folk. De er overalt!!!
Puh. Godt å få det ut.
Ikke gi opp håpet før tanta faktisk har kommet. Jeg var HELT sikker på at tanta var rett rundt hjørnet mai i forfjor. Så feil kan man ta.Når man kjenner på kroppen og humøret at tanta ikke er langt unna. Grrr