Klagetråden

Sånn skal det nok bli[emoji1] [emoji106] [emoji256] [emoji294] [emoji173]
Jeg vil ikke inn i 2019 uten baby eller svær kul[emoji28] [emoji7]

Ikke jeg heller [emoji7][emoji7]

Da er det avtale[emoji106] [emoji28]
To streker før sommerferien på oss, helst i januar[emoji6][emoji7]

Ja, jeg er med!
Har IKM den 26/01 i følge ff og bursdag den 27/01, så tenk den bursdagsgaven [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Ja, jeg er med!
Har IKM den 26/01 i følge ff og bursdag den 27/01, så tenk den bursdagsgaven [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Det hadde vært tidenes bursdagsgave[emoji7] [emoji173]
Ikm ca 13/14 her, men om el kom tidlig da har jeg ikke kontroll[emoji23]

Det hadde vært tidenes bursdagsgave[emoji7] [emoji173]
Ikm ca 13/14 her, men om el kom tidlig da har jeg ikke kontroll[emoji23]

skal du teste etter EL denne pp? :)

Tenkte det, men bare på kveld. Men den var nesten positiv i går på ettermiddagen, og i dag er den mye svakere. Usikker på om el faktisk har vært[emoji15]

Husket å humpe da?

Blenda test i dag. :( Sånn sensitiv fra BT. Aner ikke om jeg er 10, 11, 12 eller 13 dpo. Ustabil syklus. Blir så irritert fordi jeg har forhåpninger. Gah.

Jeg orker snart ikke flere annonseringer av graviditet rundt meg... Dukker opp daglig føles det som.

Begynner på skolen igjen i dag. Skal ta opp igjen 3 fag. Menneskene rundt meg var ikke født en gang når jeg gikk 1 året vgs :(
Føler meg som en skikkelig olding.
Sånn rar person som sitter alene på en vgs og ikke hører til der i det hele tatt :(

Begynner på skolen igjen i dag. Skal ta opp igjen 3 fag. Menneskene rundt meg var ikke født en gang når jeg gikk 1 året vgs :(
Føler meg som en skikkelig olding.
Sånn rar person som sitter alene på en vgs og ikke hører til der i det hele tatt :(
Kjenner følelsen[emoji28]
Når de du snakker med er på alder med egne barn, det er min realitet[emoji85]

Kjenner følelsen[emoji28]
Når de du snakker med er på alder med egne barn, det er min realitet[emoji85]

Det er så sært det. Situasjonen gir en skikkelig sær og surrealistisk følelse

Jeg er DRITT lei jobben min, DRITT lei byen jeg bor i, og ikke minst så sykt lei av å ikke være gravid! Og jeg er så lei av folk. De er overalt!!!
Puh. Godt å få det ut.

Jeg er DRITT lei jobben min, DRITT lei byen jeg bor i, og ikke minst så sykt lei av å ikke være gravid! Og jeg er så lei av folk. De er overalt!!!
Puh. Godt å få det ut.
Klem[emoji173]

Puh. Godt å få det ut.

I feel you!

Når man kjenner på kroppen og humøret at tanta ikke er langt unna. Grrr

Back
Topp