Og for de som blir gravide uten problem er det en selvfølge å få det til. Hvordan forholde seg til dem? De aner jo ikke og kan ikke vite.. Jeg har ikke lyst å forholde meg til dem i det hele tatt. Men det må jeg jo, særlig de i nær familie..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der er vanskelig, jeg prøver å snakke litt om det, men det er så sårt og trist. Vi har jo større tradisjon for å snakke om gleder enn om sorger, så typisk blir det masse prat om de som er gravide, også får vi som sliter en "det ordner seg sikkert" eller kanskje tilogmed "Det er bare å ikke stresse med det"...Og for de som blir gravide uten problem er det en selvfølge å få det til. Hvordan forholde seg til dem? De aner jo ikke og kan ikke vite.. Jeg har ikke lyst å forholde meg til dem i det hele tatt. Men det må jeg jo, særlig de i nær familie..
Akkurat sånn har jeg det og...Ikke noe gøy når TR kommer tidligere enn ventet og man begynner å bekymre seg for om det går for kort tid mellom EL og TR
Når du vet du ikke er gravid, men må gå å vente på TR.. Bah.
Det er så sant.Klager på at det er vanskelig å bli trodd av helsevesenet at noe er galt. At man må betale dyre dommer privat for å få det bekreftet, for å deretter kunne få hjelp av det offentlige
Hater å tenke at vi går inn i enda et år uten å være nærmere målet om baby.
Sånn skal det nok bli[emoji1] [emoji106] [emoji256] [emoji294] [emoji173]Vi er et år nærmere. Det er vi!
Ingen får lov til å tenke noe annet.
I desember 2018, skal det være en helt ny og fersk gjeng her inne.
Alle oss andre skal ha baby eller nærme oss termin [emoji173]️[emoji173]️