Klagetråden

Ikke gi opp håpet før tanta faktisk har kommet. Jeg var HELT sikker på at tanta var rett rundt hjørnet mai i forfjor. Så feil kan man ta.

Blir man like PMS hissig i begynnelsen av svangerskapet altså?

Ikke gravid denne PP heller... å syklusen er helt på trynet... har så mange venninner som er gravide eller nettopp har fått baby og alle lurer på om ikke vi skal ha snart.. trøtt, sliten og lei.. utolmodig.... dumme dumme dumme kropp[emoji30]

Jeg vil klage på at mens ikke er her enda, jeg vil jo ha mens nå sånn at jeg kan starte på sprøyter!

Klager over mensen-kluss :hungover: Det termometeret som skulle testes ut ligger å støver ned. 14 dager over IKM i morgen

Så lei av null EL, er jo umulig å bli gravid når man ikke har EL.. Føler snart for å gi f.. ser ikke ut til at enkelkur med Letrozol hjelper i alle fall!!

Den lite morsomme tiden man vet man ikke er gravid, men må bare vente på at TR skal komme i gang.

Natt til søndag, 9 dpo - brun spotting.

Har hatt murringer i noen dager, mulig halsbrann og stikk på venstre side hele lørdagen. Festeblødning eller tr en uke for tidlig? :shifty: 8 pp.......

Back
Topp