Klagetråden

Stor klem til deg også :Heartred
Det svir litt her også når jeg hører andre rundt meg blir gravide. Jeg unner dem gleden, men det stikker litt.
Lykke til med neste pp!
Ja, håper vi joiner dem om ikke lenge!

Tusen takk! Lykke til til deg og - når du starter neste pp:Heartpink nå skal jeg ut å kjøpe hostesaft:knegg:

Klager for at jeg ikke får sove! Bare grubler! Og klager for at målet om baby, aldri skjer (føles det ut som). Ett år med prøving og ingenting har skjedd:shifty: føler alt går sneglesakte nå om dagen! Bare venter på å kunne få en positiv test.

Åh så fint med en klagetråd!

I dag vil jeg klage over at det er så mange rundt meg som mener at "å pyttsann, du skal se det snart er deres tur!". Som om det å få til et friskt, levende barn ikke egentlig er noen sak :grumpy: Etter en MA i uke 12, og to SA (uke 4+3 og 4+0), er jeg ikke like optimistisk lenger, og har siden desember egentlig bare hatt lyst til å gi opp. Føler det er noe feil med meg, og ikke bare uheldige omstendigheter :arghh: (Ingen feil funnet foreløpig)

Åh så fint med en klagetråd!

I dag vil jeg klage over at det er så mange rundt meg som mener at "å pyttsann, du skal se det snart er deres tur!". Som om det å få til et friskt, levende barn ikke egentlig er noen sak :grumpy: Etter en MA i uke 12, og to SA (uke 4+3 og 4+0), er jeg ikke like optimistisk lenger, og har siden desember egentlig bare hatt lyst til å gi opp. Føler det er noe feil med meg, og ikke bare uheldige omstendigheter :arghh: (Ingen feil funnet foreløpig)
Det er vanskelig når andre får det til bare ved å tenke tanken på barn :p og derfor ikke forstår at det for noen er en lang prosess å få barn.. «det er jo baare å ikke tenke på det, da skjer det, ikke stress» :rolleyes:

Forstår litt hvordan du har det.. vet ikke om du har barn fra før? Vi fikk et barn, men prosessen med barn nr 2 har sålangt vært lang. Over 2 år og mistet 3 ganger. Har også hatt lyst til å gi opp, vært innom hele følelsesspekteret, blitt direkte forbanna på andre som blir gravide :bag: går litt bedre nå :)

Ikke gi opp :Heartred det skal gå! Jeg har troa :Heartred

:Heartred
Det er vanskelig når andre får det til bare ved å tenke tanken på barn :p og derfor ikke forstår at det for noen er en lang prosess å få barn.. «det er jo baare å ikke tenke på det, da skjer det, ikke stress» :rolleyes:

Forstår litt hvordan du har det.. vet ikke om du har barn fra før? Vi fikk et barn, men prosessen med barn nr 2 har sålangt vært lang. Over 2 år og mistet 3 ganger. Har også hatt lyst til å gi opp, vært innom hele følelsesspekteret, blitt direkte forbanna på andre som blir gravide :bag: går litt bedre nå :)

Ikke gi opp :Heartred det skal gå! Jeg har troa :Heartred

Takk for gode ord, det er virkelig en lang prosess for noen, om det er første eller andre ... eller noen som ønsker en sistemann. Vi har ingen fra før :Heartred
Du har rett - vi får ha troa på at det går bra :Heartpink
Trist å miste, føler med deg og krysser fingrene for at dere også får en liten skatt til slutt :Heartbigred

:Heartred

Takk for gode ord, det er virkelig en lang prosess for noen, om det er første eller andre ... eller noen som ønsker en sistemann. Vi har ingen fra før :Heartred
Du har rett - vi får ha troa på at det går bra :Heartpink
Trist å miste, føler med deg og krysser fingrene for at dere også får en liten skatt til slutt :Heartbigred
Det skal gå vet du, neste gang :Heartred prøv så godt du kan å senke skuldrene og gjør ting du liker, om det er å trene, gå tur, ligge på sofaen med smågodt, strikke osv, man må ta litt vare på seg selv i prøvetiden :Heartred og tiden går en smule raskere :Heartred

Klagetråd?? Jippi!!

Jeg vil klage over TWW og at det tar så lang tid at man enten rekker å bli skikkelig gira, eller få seg selv skikkelig ned i kjelleren, eller en kombinasjon av begge deler :arghh:

Jeg har trykk og murringer nå, og aner ikke om det er pga mensen eller pga gravid, og må vente helt til tirsdag for å være sikker :dead: Tiden går så sakte, og det er så altoppslukende, og ingen rundt meg skjønner det, og sier bare «slapp av, det skjer når det skjer», eller «dere kommer dit når dere minst venter det»….

Så er ALLE rundt meg gravide… Blæ!

Klagetråd?? Jippi!!

Jeg vil klage over TWW og at det tar så lang tid at man enten rekker å bli skikkelig gira, eller få seg selv skikkelig ned i kjelleren, eller en kombinasjon av begge deler :arghh:

Jeg har trykk og murringer nå, og aner ikke om det er pga mensen eller pga gravid, og må vente helt til tirsdag for å være sikker :dead: Tiden går så sakte, og det er så altoppslukende, og ingen rundt meg skjønner det, og sier bare «slapp av, det skjer når det skjer», eller «dere kommer dit når dere minst venter det»….

Så er ALLE rundt meg gravide… Blæ!
Helt enig med deg! Syns TWW er en sykt tung periode psykisk. Og den minst hjelpsomme kommentaren er "slapp av..". Vet folk bare prøver å hjelpe/holde humøret oppe, men blir av en ellerannen grunn irrasjonelt irritert av den kommentaren:shifty::laughing002

Last edited:
Svipper innom her igjen, for i dag kjente jeg at jeg må få ut frustrasjon for at jeg blir så dårlig mor i TWW… lunta er kort, i dag er jeg trist (blenda tester på 13 dpo), og jeg føler ikke jeg strekker til for 9-åringen når samboeren er på jobb og jeg er «alene» i sorgen. Vi har ikke snakket med 9-åringen om at vi aktivt prøver. Han er følsom og blir lett påvirket, og vi vil ikke han skal kjenne på skuffelsen med oss :Heartred

Dagene går med mye tv-titting, for formen min er elendig… klam, svimmel, kvalm, kortpustet, murringer… typisk for mensen, men var jo sååå sikkert på at jeg var gravid denne mnd… ALT var ulikt tidligere måneder, alle symptomene var annerledes, og nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre… vi ble enige om å gi det en måned til før vi går privat og tar en full sjekk på begge to, og får ta den kostnaden det er (vi er så privilegerte at vi har råd til å gå IVF ruta privat om vi må)… vi skal på ferie i uke 41, og håper en uke avslapning på all inclusive resort letter litt på stresset…

Trengte et sted å klage litt, uten å forstyrre alle i IKM-gruppa mi!

Klager over at jeg i dag har begynt å få symptomer på TR og at metode sine tidligtester suger balle. Det gir meg falske forhåpninger om at jeg bare må vente enda flere dager før de blir positiv, samtidig har jeg fått de teite symptomene, så alt håp er dessverre ute for juli-baby :sorry:

Back
Topp