Klager over at jeg ikke har sett snurten av TR siden jeg slutta på pillen i desember 17, det er kjipt det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klager over at jeg ikke har sett snurten av TR siden jeg slutta på pillen i desember 17, det er kjipt det..
Det er jo sant, da håper vi eggene er gode[emoji173]️Ja men om egga er dårlige er det ikkje mykje til hjelp.
Sykt kjipt, jeg har PCOS og det har jeg visst siden jeg var tenåring. Men jeg har egentlig aldrig gått så lenge uten mensen før, så noe har skjedd i løpet av de siste 4 årene på pillen. Satser på at systemet bare skal kickstartes litt. Har en innmari forståelsesfull lege som allerede har henvist videre til sykehuset. Lang ventetid, men nå er det bare 3 uker til time, woop woopFy søren det er kjipt, vært med legen?
Veldig, har lyst til å være med i alle disse IKM trådene, og telle DPO dager jeg og Akkurat nå tar jeg bare tester med jevne mellomrom, bare sånn for sikkerhetsskyld, men føler nesten ikke at vi er ordentlige prøvere endaFy søren så kjedelig [emoji17]
Klager litt fordi syklusen min er ustabil og jeg er usikker når EL var. Men tror jeg er ca 7dpo idag.
Det er lov å klage på det :/
håper du finner ut du er gravid snart og da trenger du ikke tenke på syklus på en stund
Føler meg på akkurat samme måteFøler for å klage litt i dag. Føler meg litt depprimert og lei meg rett og slett. Har prøvd siden sommeren 2019, blitt gravid 2 ganger, men mistet begge. Nå er jeg redd for at jeg skal bli gravid å miste enda en gang. Kjenner på at jeg er veldig pessimistisk for tiden. Jeg har enda blødninger etter siste MA. Føler liksom at alt er dritt. Noen flere som føler det sånn??
Så merkelig at du ble snudd i døra hos gynekologen!! Du har jo lange og noe uregelmessige sykluser. Hva slags utredning fikk du? Og gikk du privat? Føler ofte de er mer interesserte i å prøve behandling da. Skjønner godt du er skuffa når det var den responsen du ble møtt medJeg føler for å klage litt nå... nå har vi prøvd siden januar/februar! Det eneste jeg har fått til nå er ultrasvake positive g-tester også blir de negative.. før jeg får mensen... lange veldig lange sykluser på ca 40-45 dager ish... mange rundt meg spør når neste barn kommer.. som er sårt.. denne perioden så fikk jeg en blødning midt i syklusen.. jeg gikk til gynekologen for å spørre etter hjelp!? Tror du ikke hun mente jeg måtte vente til januar fordi jeg har prøvd 1 år ca da? Jo.. eneste jeg ville vite var om den blødningen jeg hadde ødela for den PP og hva som var årsaken til denne... nå sitter jeg igjen med ultrasvake positive tester.... men tipper på at jeg får mensen iløpet av uka..