Klagetråden

Har ingen anelse om hvor jeg er i syklusen siden jeg ikke har fått tilbake mensen etter fødselen. Troooor jeg hadde EL for et par uker siden, men vet ikke. Symptomer har jeg nok av :sour: Vanskelig å vente! Testet negativt på torsdag og har pålagt meg selv å vente til mandag før jeg tester igjen. Lenge til!

Klager over at jeg nå har gått inn i min 19 måned som prøver og at jeg siste 7 mnd kun har hatt el 2 ganger. Takk og lov for laparoskopi til uka og forsamtale til ivf i november!!! Never ending story detta.

Klager på manglende EL på dag 21 og vanskelig temp å tolke!

Starter å bli utålmodig! Venter på mensen, lenge siden jeg slutta med prevensjon.... men tr er fortsatt ikke å se, så har ikke peiling på syklus eller noe :shifty:

Klager over at det begynner å nærme seg 1 år denne gangen også :/ skulle ønske kroppen bare kunne funke skikkelig :o

Klager over at det tar så altfor lang tid å bli gravid, og over alle de tydeligvis helt vekkastede kronene brukt på P-piller opp gjennom årene. Hadde jeg visst det var sååå vanskelig å bli gravid, hadde jeg jo spart meg for det. :(

Ett år og snart to mnd siden vi begynte prøvingen. Aldri en eneste positiv test. Og alle venninnene mine har blitt gravide siste året, de fleste på første pp...

Klager over at det tar så altfor lang tid å bli gravid, og over alle de tydeligvis helt vekkastede kronene brukt på P-piller opp gjennom årene. Hadde jeg visst det var sååå vanskelig å bli gravid, hadde jeg jo spart meg for det. :(

Ett år og snart to mnd siden vi begynte prøvingen. Aldri en eneste positiv test. Og alle venninnene mine har blitt gravide siste året, de fleste på første pp...

Klem til deg! Høres ut som en vanskelig situasjon. Sikkert ikke bedre av at alle de gravide venninnene dine stadig hinter om at du/dere også burde hive dere på noe så fantastisk... Håper det ordner seg for deg raskt!

Når folk sier "det tar bare tre sekunder å bli gravid". Og det er 7 år siden vi startet å prøve, og nettopp var 6 år siden jeg skulle ha termin.

Venter fortsatt på mensen.... evt en positiv test... tviler på at jeg er gravid, men da kan den fordømte tanta komme da, så jeg får startet med en ny runde!!! :p

Når folk sier "det tar bare tre sekunder å bli gravid". Og det er 7 år siden vi startet å prøve, og nettopp var 6 år siden jeg skulle ha termin.

Ja de som sier det vet ikke hva de snakker om. Håper det er din tur nå!

Vi har prøvd siden januar... venninna mi prøvde ikke og er selvfølgelig gravid. Ikke nok med det, men jeg skal bli tante igjen..
Er så forbanna lei av å høre "det blir deres tur snart". I tillegg har jeg syklus på ca 40 dager, så det tar tid mellom hver gang vi kan prøve.
Hjuhh, det var dagens klaging.

Klager på manglende EL :arghh:

IMG_7245.jpg

Klager på at "alle andre" er gravide, og jeg og gjerne vil, helst allerede. Dårlig tålmodighet har jeg òg...

Vi er i første pp og kjøpt meg el test og prøvd å lese meg opp til å forstå dette og jeg gir opp.
Vi får ha sex hver dag, flere ganger dagen helt til jeg ikke klarer å sitte lenger.

Jeg har også kun eggleder i funksjon og aldri satt meg inn i hva det vil bety for meg.

Synes dagene går så utrolig seint.
Enn om dette er første pp så har vi ikke brukt prevensjon på 3 år for vi har tenkt skjer det så skjer det og nå begynner vi virkelig å få lyst på en til.

Vi er i første pp og kjøpt meg el test og prøvd å lese meg opp til å forstå dette og jeg gir opp.
Vi får ha sex hver dag, flere ganger dagen helt til jeg ikke klarer å sitte lenger.

Jeg har også kun eggleder i funksjon og aldri satt meg inn i hva det vil bety for meg.

Synes dagene går så utrolig seint.
Enn om dette er første pp så har vi ikke brukt prevensjon på 3 år for vi har tenkt skjer det så skjer det og nå begynner vi virkelig å få lyst på en til.

Kjøp clearblue el tester? Blir ikke enklere enn det. Står kort forklart når i syklusen du skal begynne å teste basert på sykluslengden. Når du får smiley er du i din mest fertile periode.

Ja den jeg har kjøp, etter mitt hode så begynner el på lørdag.
El smerter så jeg alltid har tenkt var el smerter ( mens smerter og vondt i korsryggen) som jeg har hatt i 2 dager er ikke el smerter for jeg fikk en runding.
Lest at disse smertene kan komme før el.

Det jeg blir forvirret over takket være Google er at flere tester el flere ganger dagen.
Får bare prøve meg fram.

Back
Topp