Klagetråden

I dag klager jeg over at jeg egentlig er litt redd for hele prøvingen.. Jeg er livredd for timen min på sykehuset på mandag hvor jeg bare skal prate med dem om å få sjekket etter endometriose, fordi det er så sykt vanskelig å forholde meg til menssmertene mine. Jeg kan ikke si ja til jobb hele neste uke fordi jeg vet ikke om og såfall når tr kommer, og derfor vet jeg ikke når jeg blir sengeliggende og hvor lenge, fordi det varierer så mye.
Like før jeg sier at vi henter oss hund istedenfor og begynner på p-sprøyte igjen for å slippe mensen[emoji24]

I dag klager jeg over at jeg egentlig er litt redd for hele prøvingen.. Jeg er livredd for timen min på sykehuset på mandag hvor jeg bare skal prate med dem om å få sjekket etter endometriose, fordi det er så sykt vanskelig å forholde meg til menssmertene mine. Jeg kan ikke si ja til jobb hele neste uke fordi jeg vet ikke om og såfall når tr kommer, og derfor vet jeg ikke når jeg blir sengeliggende og hvor lenge, fordi det varierer så mye.
Like før jeg sier at vi henter oss hund istedenfor og begynner på p-sprøyte igjen for å slippe mensen[emoji24]

God klem ❤️

Idag er jeg bare drittlei. Sitter her med en bacheloroppgave som ikke er halvferdig engang og skal leveres på onsdag. Og årsaken? Fordi jeg har vært så sliten og sliter med prøvingen. Mistet også helt piffen etter at jeg mistet i mars. Jeg er livredd jeg ikke blir ferdig og nå sitter jeg her med skrivesperre.

Føler alt bare er drit for tiden :(

Idag er jeg bare drittlei. Sitter her med en bacheloroppgave som ikke er halvferdig engang og skal leveres på onsdag. Og årsaken? Fordi jeg har vært så sliten og sliter med prøvingen. Mistet også helt piffen etter at jeg mistet i mars. Jeg er livredd jeg ikke blir ferdig og nå sitter jeg her med skrivesperre.

Sånn har jeg det også med alle eksamensforberedelser denne våren.. Alt går bare i dass pga prøvingen [emoji53] ingen motivasjon at all!
At det skal være så mye knoting å få ønskene sine oppfylt [emoji173][emoji173][emoji173]

Huff!! det må være så grusomt med sånne smerter hver eneste måned:( håper du får noen svar snart og at det ordner seg for deg asap!!!!! god klem<3

Skjønner deg godt jeg!! Prøvingen tar mye krefter og da spesielt hvis man opplever mye motgang på veien:( kanskje du skal prøve å legge vekk babyverden noen dager for å få alt fokuset over på oppgaven?? Hvis det er en ting jeg har sett hos deg VictoriaH, så er det det at du aldri gir opp. Du reiser deg opp og prøver på ny. Du er en fighter og derfor har jeg trua på deg!!

Jeg blir sprø av å aldri få legge den aborten bak meg [emoji30] nå er det 5,5 uke siden og jeg aner ikke om jeg har hatt verken eggløsning eller mensen eller hva som vil dukke opp og når [emoji30]

*kontrollfrik*

Må bare hyle ut litt mannen pendler 14-14 og får meg ser det ut som det treffer i alle periodene vi kunne fått spire på vei, sikkelig frustrende....

Jeg er så utrooooolig klar for litt positivitet nå!!! Siden i fjor sommer har motgang og dritt kommet inn i livet på rekke og rad og nå er det på tide at det snur!!!!! For å sette det på spissen nådde jeg egentlig det jeg trodde var bunnen i mars, og har siden da håpet at ting skulle snu... men nei.

Kan jeg få litt positivitet nå takk???

Klager litt for meg selv over at mensen kom. Prøvd nå i 25 måneder, orker ikke flere nå :(

Klager litt for meg selv over at mensen kom. Prøvd nå i 25 måneder, orker ikke flere nå :(

Hold ut! Vi holdt på i 60mnd før spiren satt. Prøv å fokuser på litt andre ting mens du venter. Få en hobby, reise, oppgaver på jobb. Jeg ble knekt de første månedene, men så endret jeg innstilling. Orket ikke være deprimert. Jeg begynte å trene igjen, løp min første mil 1 mnd før gullegget ble satt inn i 2015, nå orker jeg ikke løpe 1km en gang [emoji23][emoji23][emoji23]

Gir deg en styrkeklem!!

Jeg vil klage på kroppen. Etter jeg begynte på pergotime så har jeg fått en god del positive tester og jeg temper å...og ingen ting stemmer og ingen eggløsning.
Jeg er skikkelig kontroll frik og irritere meg at kroppen ikke får til...ok om det ikke blir spire så vet jeg iallefall når mensen kommer..sånn at vi kan begynne på nytt. Men det betyr at jeg bare må vente..og kansje begynne på provera.

Heldivis kommer kællen hjem i morgen og skal ikke pendle mer..da blir det iallefall letter å hoppe i høyet.

Og verste er at tiden går så fort....

leser så mange triste historier her at jeg blir så stressa av at jeg ikke kan bli gravid, selvom vi ikke har prøvd lenge så blir jeg sur og lei meg for at jeg har så lange sykluser, og sur på gubben for han tror at ting går så fort fordi ekskona hans ble gravid så fort med alle ungene ( bare 1 av 3 som var planlagte ) :blackeye:

Klager for jeg ikke får mensen. Står bom stilt her!! Hvorfor kan ikke kroppen min fungere normalt[emoji30]

Klager for at jeg savner gubben [emoji39] det er bra fryktelig å være i Syden i 35grader og strålende sol hele dagen når jeg må sove i egen seng alene! [emoji23] fysj og fy altså!
Ble ikke så mye aksjer før jeg dro heller [emoji14] så har ikke helt trua for denne runden nei!

Klager over at gubben ville heller sitte oppe i natt å spille på x-box enn å legge seg sammen med meg og jeg som har positive eggløsningstester!!!!

Klager på mannens vegne. Jeg er så varm om natta nå, så han får ikke lov å ligge og klemme på meg. Mannfolk er jo kokvarme! Men syns litt synd på han som blir forvist til enden av senga, så han nesten triller ut. Jeg er ikke lett å dele seng med!

Back
Topp