I dag ødela det dårlige været (snøstorm), en negativ g-test på morgenen og det at jeg møtte på ei høygravid dame like etterpå dagen for meg. Nesten så jeg knakk sammen da jeg møtte på ho. Kjente tårene presse på og jeg måtte ta meg sammen for å ikke grine. Seriøst, i dag er en dårlig følelsesmessig dag
Klem [emoji173]️[emoji177]
Jeg møtte en baby i går, trodde det skulle gå bra, men knakk helt sammen. Jeg skulle jo hatt en selv nå. Vissheten om at jeg heller ikke i 2017 får være mamma hjelper ikke akkurat på.
Klem til begge to! Vet godt hvordan det der er. Har en nevø som er kjempeskjønn, 4mnd, men innimellom gjør det skikkelig vondt å se han sammen med foreldre og søstra. Heldigvis kan jeg gråte fritt sammen med dem, de forstår. Men det er jammen ikke lett å sitte i lunsjen på jobb der alle snakker om hun som er gravid og gleder seg. Har lite lyst til å snakke om det som skjedde med oss akkurat da altså.
Åh, vil virkelig ikke dere skal ha det så vondt! Det sies at det blir bedre etterhvert, vi får inderlig håpe det...
Sender dere hver enkelt en stor klem.