Fått sin egen Emily
Gift med forumet
uff [:'(]
sender deg en god trøsteklem MammanTilSnuppa
sender deg en god trøsteklem MammanTilSnuppa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: *Arkana*
ORIGINAL: missy1984
ORIGINAL: *Arkana*
ORIGINAL: missy1984
åååh jeg er bare enda værre i dag.... er så svimmel og kvalm... nå har spyinga kommet og[:'(]
Droppet jobb i dag jeg. Var sykt kvalm i morges..brakk meg for ingenting, Fikk i meg frokost, men gikk rett til sengs igjen. Sov lenge, våknet kvalm igjen. Fikk i meg lunsj, ble litt bedre men etter en stund så ble jeg kvalm igjen og måtte på do for å spy.. Nå går det bedre, men nå ligger jeg på sofaen og later meg igjen. Hvis det ikke blir bedre må jeg nok fremskynde legetimen min..[:)]
åh skjønner åssen du har det[:'(]blæh ikke godt å ha det sånn.bare 4 uker igjen til 12 uker jeg nå.vi er omtrent likt og ser jeg[;)]
Det er faktisk godt å ha noen som forstår hvordan det er. Hjelper på [:)] Ja i morgen er det bare 4 uker igjen til 12 uker, så håper det bedrer seg da! (tickeren min er feil annenhver dag..)
ORIGINAL: Molle Mamma
Nei fikk beskjed om å ta kontakt når jeg nærmet meg 8-9 uker... Men leser jo her at det er noen som har tatt tid ul tidligere enn det.. Men da er det vel bare hjerteslagene som kan sees ordentlig.. For legen vil jo se på hodet til babyen! Men jeg tror dette skal gå heeelt fint! (håper og ber) For jeg sluttet på medisinen før fosteret "utviklet hode hjerne" I følge "uke til uke her på bv"
Men takk for omtanken!

ORIGINAL: *Laila*
Å der kom bekkenløsninga[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]men ingen overaskelse da[&o]