Klagetråd

uff [:'(]

sender deg en god trøsteklem MammanTilSnuppa 

ORIGINAL: *Arkana*

ORIGINAL: missy1984

ORIGINAL: *Arkana*

ORIGINAL: missy1984

åååh jeg er bare enda værre i dag.... er så svimmel og kvalm... nå har spyinga kommet og[:'(]

Droppet jobb i dag jeg. Var sykt kvalm i morges..brakk meg for ingenting, Fikk i meg frokost, men gikk rett til sengs igjen. Sov lenge, våknet kvalm igjen. Fikk i meg lunsj, ble litt bedre men etter en stund så ble jeg kvalm igjen og måtte på do for å spy.. Nå går det bedre, men nå ligger jeg på sofaen og later meg igjen. Hvis det ikke blir bedre må jeg nok fremskynde legetimen min..[:)]

åh skjønner åssen du har det[:'(]blæh ikke godt å ha det sånn.bare 4 uker igjen til 12 uker jeg nå.vi er omtrent likt og ser jeg[;)]

Det er faktisk godt å ha noen som forstår hvordan det er. Hjelper på [:)] Ja i morgen er det bare 4 uker igjen til 12 uker, så håper det bedrer seg da! (tickeren min er feil annenhver dag..)

Ja det synes jeg og godt å ha et sted å gå til med bekymringer,ubehager og gleder (til noen som er i samme situasjon). Ja det håper inderlig jeg og... hehe da er vi likt da 8 uker i morgen jeg og[:D]

Er egentlig litt bekymret! For ca to uker siden våknet jeg med 39,5 i feber. Ble behandlet for svineinfluensaen! Men jeg spydde og spydde ... og feberen lå rundt det samme. Fikk ikke drukket eller spist. Så vi dro inn til legevakten, der konstanterte de at det var ikke svineinfluensaen. Men akutt streptokokk infeksjon i halsen! (big time, mandlene var så store at de nærmest kom bort i hverandre)
Så da begynte jeg på Ery- Max...  Noe som ikke er så heldig å gå på dersom man er gravid..

Noe det viste seg jeg var/er.. Ringte inn til lege vakten og de sa jeg måtte slutte på pillene ubidelbart..
UMIDDELBART! ( Ikke noe du har lyst å høre, her har vi prøvd i to år på å få en liten en.. så ... Huff)
Jeg sluttet!! Heldigvis hadde medisinen klart å knekke streptokokkene..

Jeg gikk jo seff inn på nettet og leste litt om Ery- Max under graviditeten. Hvor det da sto at det er spesiellt "farlig" tidlig i svangerskaper. Da det kunne ha uheldig virkning på hjerne utviklingen...

Jeg var hos legen noen dager etter.. Og han kommer med beskjeden: Han vil gjerne at vi tar en tidlig ul.. så vi kan se om fosteret har rukket å ta skade av medisinen.. Og om det har det, så kan vi bare ta det vekk...

Sukk... ta det vekk..

Jeg prøver å tenke positivt! Jeg er super kvalm.. (noen sier jo at dette er et godt tegn) (( Om det ikke bare skal være en trøst til de kvalme frustrerte fruene))  Noen Tips til en tankefull gravid?

Molle mamma: dette var trist lesning, men skal krysse fingrene og håpe at alt går bra, og at den lille ikke har tatt noe skade:) når er Ultralyden?

Nei fikk beskjed om å ta kontakt når jeg nærmet meg 8-9 uker... Men leser jo her at det er noen som har tatt tid ul tidligere enn det.. Men da er det vel bare hjerteslagene som kan sees ordentlig.. For legen vil jo se på hodet til babyen! Men jeg tror dette skal gå heeelt fint! (håper og ber) For jeg sluttet på medisinen før fosteret "utviklet hode hjerne" I følge "uke til uke her på bv" 

Men takk for omtanken!

ORIGINAL: Molle Mamma

Nei fikk beskjed om å ta kontakt når jeg nærmet meg 8-9 uker... Men leser jo her at det er noen som har tatt tid ul tidligere enn det.. Men da er det vel bare hjerteslagene som kan sees ordentlig.. For legen vil jo se på hodet til babyen! Men jeg tror dette skal gå heeelt fint! (håper og ber) For jeg sluttet på medisinen før fosteret "utviklet hode hjerne" I følge "uke til uke her på bv" 

Men takk for omtanken!

åh håper virkelig ikke det etter å ha prøvd så lenge,men det har nok bra skal du se[;)]jeg krysser hvertfall alt jeg har.go klem

Så koselig å skrive i en klagetråd og få støtte!!  Tusen takk

Har ein ekkel følelse av at dette ikkje kjem til å gå bra. Har hatt krampelignande følelser i magen siste to døgn, og i dag var det litt blod i utfloden. [&o]

huff... jeg er trøtt!!
også klør jeg masse, overalt!!
og er lei i praksis... heldigvis halvtidsevaluering imorra, men, huff, halvtidsevaluering... :(

Idag har jeg hulket og grått store deler av dagen.. Er så mye å tenke på![:@][:'(] Har smelt i dører og sagt helt usaklige ting til sambo.. Uten noen spesiell grunn.. Og nå verker ryggen no verre! åh[:@]

jeg blir bare såååå oppgitt... nå har jeg ventet på legetimen min i to uker og endelig var dagen komt, da ringe pinade legekontoret og fortelle meg at fastlegen min er syk[:(]
fikk ny time idag da, men ikke med fastlegen[&:]

Har litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke var jobb i dag [:'(]
Det er jo ingen sykdom å være gravid som alle sier.... bah.

huff... er blitt kvalm [:'(] [&:]

ORIGINAL: *Laila*

Å der kom bekkenløsninga[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]men ingen overaskelse da[&o]

Da er vi to[:@]

Jeg er bare kvalm kvalm kvalm og trøtt. Hadde det ikke vert for kvalmen så hadde alt vert perfekt...

GRRRRRR!!! Da va vannet frøsset igjenn her, og når man sier ifra t sambo så får man t beskjed er da ikke noe jeg kan gjøre m d nå!!!???? Va m å prøve å få d opptint IHF!!! Selv om kl er 8 på morningen og han er trøtt kan han da førr f... ta å finne ut no lurt som gjør at jeg kan ta oppvasken etter i går!!!! BAH!!! HORMONER i vil faring .... !!! gud så godt å få d sagt!!! hehe

Er det mulig? har seriøst blitt smittet av omgangssyke for 2 gang på 1 mnd nå [&:] har spydd i hele natt nå, litt bedre nå da... jobber i helsevesenet vettu, neste numulig å slippe unna...

Ånei, omgangssyke er ikke bra!!

Har det jeg og!
Ille å være full av svangerskapskvalme, men dette er jammen meg verre!
Håper det går like fort over som på ungene, 1 døgn!

Back
Topp