Klagetråd

Jeg begynte å blø skikkelig mye i natt, og sånn har det fortsatt hele dagen. Har vært til legen og tatt blodprøve, men antar alt håp er borte for min del nå.[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Diamanten

Jeg begynte å blø skikkelig mye i natt, og sånn har det fortsatt hele dagen. Har vært til legen og tatt blodprøve, men antar alt håp er borte for min del nå.[:(][:(][:(]

Ånei, nå ble jeg lei meg. Er redd for det samme skulle skje med meg. Føler virkelig med deg. Trøsteklem.

Kjenner jeg støtt og stadig er veldig trøtt og sliten... Er vel egentlig ikke noe og klage på, men har ikke kjent så mye til kvalmen, hodepinen osv... altså, har ikke følt meg så veldig dårlig... er dette normalt når jeg er 5 1/2 uker på vei ?
Er jo veldig deilig, men hadde nesten vært bedre og virkelig vite at noe vokser inni meg :)
Er mye på do da, så det er vel det nærmeste jeg kommer av symptomene =) Hehe

Alle graviditeter er så forskjellig, så det er normalt å ha det slik som deg. Det er ikke nødvendig å være kvalmen for å være gravid [8D]

Jeg dropper snart hele lilypie jeg [:@] Må jo søren meg oppdatere tickeren annenhver dag jo...

Har så vondt i ryggen,innimellom er d akuratt som det stikker i ryggen på meg,og da detter jeg sammen liksom,aldri hatt sånn før,skikkelig vondt[:'(]hva er d tro[8|]

Har du vondt i ryggen? Huff!! Kanskje det er noen hormonelle greier som gjør at organer presser seg mot ryggraden? Burde snakke med legen.

Jeg vil klage på at samboern mobber meg for at jeg spiser rare ting.... og hjernen min som var veldig sikker på at jeg er gravid, helt til pinnen viste positiv, nå tror ikke hjernen min på det lenger^_^

Ja stikking i ryggen liksom,gjør skikkelig vondt[&:]tenkte kanskje det er hekseskudd som noen sier,men har aldri hatt d før,så jeg vet ikke...vondt når jeg puster inn oxo noen ganger...får gi d noen dager å se.

Etter at jeg ble gravid har jeg hatt så mange grusomme drømmer [&:]

Fikk ikke sove i natt [:(] Kvalm, vondt i magen og generellt dårlig form[:(]

Da jeg åpnet klesskapet i dag så sa det bare "KABANG", og så raste alt av hyller og klær ut i rommet[:'(]

Jeg begynte nesten å grine...jævla hormoner[:(]

Gleder meg sykt til å flytte inn i nytt hus som er bare vårt og som har klesskap som holder på klærne

KVALM!!![:'(] i tillegg er jeg potta tett i nesen og vondt i halsen og hodet [:(] Kan jo ikke ta noe smertestillende og ikke nesespray[:o] Tror jeg holder sengen de neste dagene ikke noe jobb på meg [&o]

Catepus

KVALM!!! i tillegg er jeg potta tett i nesen og vondt i halsen og hodet  Kan jo ikke ta noe smertestillende og ikke nesespray Tror jeg holder sengen de neste dagene ikke noe jobb på meg 

ikke noe deilig å være syk. men du kan jo bruke saltvannspray til nesa. hjelper litt hvertfall. God bedring

I måra er det mandag igjen[:'(] ser virkelig fram til neste helg!

Jeg er KVALM!!!! Og SPYR!!!!! Klarte å spy opp hele frokosten min og litt til midt i sentrum i dag tidlig. Jeg er stolt av meg selv...

Hei[:)]

Har vært hos legen i dag tatt underlivs prøver/undersøkelse blodprøver veid meg & urin prøve osv

Haaater blodprøver og underlivs undersøkelse blææææ begynte å blø litt men det skulle være vanlig stoppa nesten med en gang gurselov,er så bekymret for å¨blø at det ikke går ann.[&:]

men får se litt positivt i det og nå er jeg hvertfall ferdig med underlivs prøvene hitil[:D]

Også nå har jeg fått det svangerskaps arket da[:D]

Jeg vill ikke blø, jeg vil det skal stoppe... slik at jeg slipper å bekymre meg noe mer...

denne gangen MÅ d jo bare gå...

merkelig legekontor vi har her[:'(]
ingen som klarer å ta denne j**** telefonen[:@]

Jeg vil klage på hodet mitt som plutselig har begynt å gruble veldig over hele graviditeten. Prøver å fokusere på underet som skal komme og alt det fantastiske som skal skje, men vender hele tiden tilbake på det negative, alt jeg ikke kan gjøre mens jeg er gravid og ting jeg tror jeg ikke kan gjøre med en unge på slep etterpå. Uff...håper hodet mitt skjerper seg snart...når en kun har hatt seg selv å tenke på i 33år så er det vel litt tilvenning å plutselig sette seg selv i andre rekke...får håpe jeg kommer der snart [8D]

Jeg er såååååå kvalm.... vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg... henger over doskåla også....

åh denna kvalmen setter meg helt tilbake.. aldri opplevd å være så kvalm noen gang jeg....

*klageklageklageklage*

klager litt over at jeg ble satt hele 2 UKER tilbake i tid i dag!!! suuurt... skulle ønske det var motsatt vei.

Back
Topp