Klagetråd

ORIGINAL: missy1984

Jeg føler meg så FEIT & OPPBLÅST[&:] bare 7 uker på vei å ser ut som jeg er 3 mnd vutt passer ingen ola bukser jeg har lenger,det gjør vondt å¨gå med eneste som er godt å gå med er jogge bukse med knyting[:'(]å det går ikke ann å gå med på jobb akkurat....[:(] trodde ikke jeg skulle føle meg så fæl så tidlig...

Det var dagens utblåsning det...

er det fler som har det sånn?

jeg har det sånn! blir bare oftere og oftere jeg må snike meg til å åpne knappen og glidelås...

Magen er bare blitt helt rar[:-]

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

Jeg føler meg så FEIT & OPPBLÅST[&:] bare 7 uker på vei å ser ut som jeg er 3 mnd vutt passer ingen ola bukser jeg har lenger,det gjør vondt å¨gå med eneste som er godt å gå med er jogge bukse med knyting[:'(]å det går ikke ann å gå med på jobb akkurat....[:(] trodde ikke jeg skulle føle meg så fæl så tidlig...

Det var dagens utblåsning det...

er det fler som har det sånn?

jeg har det sånn! blir bare oftere og oftere jeg må snike meg til å åpne knappen og glidelås...

Magen er bare blitt helt rar[:-]

åååh godt det ikke er bare meg,begynte å føle meg unormal,de på jobben komenterer det til å med "synes magen din har vokst jeg du" rart at det skal synes så tidlig?!

jeg er skuffet over sambo :( han mente jeg haddee forandret meg , for jeg la meg sammen med han og så tv i går å hormontrollet jeg er så gikk jeg og la meg i stedet ble lei meg. hn ble sur for jeg ville stryke å kose på... går hele tiden i minner på meg dritt husarbeidet som venter :( må komme på att det blir mere og gjøre når den lille kommer, skal du bare sitte der? du er ikke så gravid enda det er ikke en sykdom , kvalm allerede? magen er så oppblåst skjer allerede litt gravid ut mener jeg, nei d der har du hatt hele tiden bare vanli mage... ååååååååååååååååhhhhhhh!!!! han er egentli topp men i det siste er alt ett mareritt... maser om kun sex å ingen anna stryke klemme kos.
venter på den kommentaren att jeg har fått viljen min, han sa noe som at han ble med å prøve noen mnd bare for att trodde ikke det skulle bli noe resultater.. :( i dag er en pyton dag :( har ikke pratet med han siden i går kveld eller!

ORIGINAL: nr3 ventes på sept!

jeg er skuffet over sambo :( han mente jeg haddee forandret meg , for jeg la meg sammen med han og så tv i går å hormontrollet jeg er så gikk jeg og la meg i stedet ble lei meg. hn ble sur for jeg ville stryke å kose på... går hele tiden i minner på meg dritt husarbeidet som venter :( må komme på att det blir mere og gjøre når den lille kommer, skal du bare sitte der? du er ikke så gravid enda det er ikke en sykdom , kvalm allerede? magen er så oppblåst skjer allerede litt gravid ut mener jeg, nei d der har du hatt hele tiden bare vanli mage... ååååååååååååååååhhhhhhh!!!! han er egentli topp men i det siste er alt ett mareritt... maser om kun sex å ingen anna stryke klemme kos.
venter på den kommentaren att jeg har fått viljen min, han sa noe som at han ble med å prøve noen mnd bare for att trodde ikke det skulle bli noe resultater.. :( i dag er en pyton dag :( har ikke pratet med han siden i går kveld eller!

Ikke bra!
Ingen råd, men skjønner at du er skuffet!
Her flyter huset så godt det kan, og vi flyter med! men vet at "uggenheten" gir seg, og at energien kommer tilbake, hvertfall i noen måneder!

Uansett, lykke til videre! Håper du får mer støtte av ham etterhvert!

HVA får folk til å tenke så kort at de kommer på jobb selv om de har kyssesyka?? Det er jo kjempesmittsomt! Jeg er livredd for å bli smitta av det, det er skummelt å få det som gravid og kjenner jeg blir så sint at jeg har lyst til å henge han i taklampa etter telefonledningen!!  [:@] [:@] (mulig noen utyrlige hormoner inni bildet her....! Hehe [;)])
Måtte bare få ut litt aggresjon.... Ingen å klage til her jeg sitter [8|]

Litt trist å sitte alene hjemme i dag. Samboer på er fest med jobben og kommer tilbake i morgen tidlig.
Uvant å ikke ha kjæresten sin her [&o]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

har mest lyst til å grave meg ned nå[:(]

duuu... Det går nok bra *holder rundt*

jeg tror det ikke er noe farlig for spira, bare ta det med ro resten av dagen, kanskje ta en liten lur ut på kvelden. Så er nok alt bedre når du våkner.

Sikkert bare en liten blødning fordi noen blodkar sprakk. I livmorhalsen, og ikke langt oppi der [;)]

er ordentlig bekymret i dag... det begynte vel i går, men det er blitt verre idag[:o]

håper bare så inderlig at det er liv i lille spiren vår enda..
blør ikke eller noe, kan heller ikke forklare hvor følelsen kom i fra, men jeg klarer ikke å riste den av meg[:(]

kunne ønske jeg ikke var SÅ trøtt.

Er nødt til å rydde leiligheten i dag, slenge sammen en marspiankake til farmor, dra til de og besteforeldrene til samboern, og i tillegg spise middag hos svigers.

*SUKK!*

Ja, også må jeg lage saksliste og forberede meg på å ha avd.møte i morgen på jobb når jeg kommer hjem.

Ikke den søndagen jeg ville ha egentlig...

CRAP!!! blir så irritert innimella at d er skummelt!!! hva er d m mannfolk som gjør at di aldri kan gjøre no utn å bli bedd om d liksom!!!! har tusen ting som skulle vært gjort her hjemme... meeeen heller å fare å hjelpe naben m alt mulig istede for å ta i ett tak her hjemme.... grrrrrrrrrr!!!

Denne helga har vært en dårlig helg for min del. Jeg er småuggen hele veien, lat som pokker, og dårlig humør [&o]

ORIGINAL: *Arkana*

Denne helga har vært en dårlig helg for min del. Jeg er småuggen hele veien, lat som pokker, og dårlig humør [&o]

akkurat sånn har jeg hatt det i helga og[:'(] skulle ta oss en bil tur i dag å det skulle jeg ikke gjort føler meg bare enda værre ikke KLAR for jobb i morgen[:'(]

åååh jeg er bare enda værre i dag.... er så svimmel og kvalm... nå har spyinga kommet og[:'(]

Droppet jobb i dag jeg. Var sykt kvalm i morges..brakk meg for ingenting, Fikk i meg frokost, men gikk rett til sengs igjen. Sov lenge, våknet kvalm igjen. Fikk i meg lunsj, ble litt bedre men etter en stund så ble jeg kvalm igjen og måtte på do for å spy.. Nå går det bedre, men nå ligger jeg på sofaen og later meg igjen. Hvis det ikke blir bedre må jeg nok fremskynde legetimen min..[:)]

åååh jeg er bare enda værre i dag.... er så svimmel og kvalm... nå har spyinga kommet og[:'(]

Droppet jobb i dag jeg. Var sykt kvalm i morges..brakk meg for ingenting, Fikk i meg frokost, men gikk rett til sengs igjen. Sov lenge, våknet kvalm igjen. Fikk i meg lunsj, ble litt bedre men etter en stund så ble jeg kvalm igjen og måtte på do for å spy.. Nå går det bedre, men nå ligger jeg på sofaen og later meg igjen. Hvis det ikke blir bedre må jeg nok fremskynde legetimen min..[:)]

åh skjønner åssen du har det[:'(]blæh ikke godt å ha det sånn.bare 4 uker igjen til 12 uker jeg nå.vi er omtrent likt og ser jeg[;)]

åh skjønner åssen du har det[:'(]blæh ikke godt å ha det sånn.bare 4 uker igjen til 12 uker jeg nå.vi er omtrent likt og ser jeg[;)]

Det er faktisk godt å ha noen som forstår hvordan det er. Hjelper på [:)] Ja i morgen er det bare 4 uker igjen til 12 uker, så håper det bedrer seg da! (tickeren min er feil annenhver dag..)

Back
Topp