Klagetråd

Er sa redd for UL i morgen... er sa redd for MA at det er helt sinnsykt... helt odelagt i dag jeg.. [&o][:(][:(]

Oi, egen klagetråd!! Så bra for meg......... hehe

LEI av kvalme og oppkast
LEI av å ikke kunne jobbe
LEI av all snøen ute

[:@]

Sulten HELE tida!!!

Prøver å finne mat som "varer" litt...men om jeg ikke spiser i tide så går jeg nesten i bakken! [:@]

ORIGINAL: Drømmeverden

Sulten HELE tida!!!

Prøver å finne mat som "varer" litt...men om jeg ikke spiser i tide så går jeg nesten i bakken! [:@]

åh, da er vi søren meg to!!! [:@] Og sånn har det vært for meg i snart 1 og en halv månede!

Jeg har bestemt meg for å spørre legen på fredag HVA jeg burde spise for at sulten ikke skal komme så fort! For selv om jeg spiser grovbrød (som skal "vare") så rumler magen høyt og hodet svimler etter bare to timer

POTTE tett i nesa pga hovne slimhinner.. sliiiit :s blir så tørr i munnen av å kun puste med åpen munn :P

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Det var dem OL medaljen.... lir sliten av dette jeg

JEG ER FORKJØLET [:@]

Kvalm og trott og lei [:'(][:'(][:'(] JEG VIL VARE FEDRIG MED KVALMEN SNART"!!!!!!!!n pokker ta.....

savner å spise salami på brødskvia!!  lei av leverpostei å hvitost.. :/

savner salami og majones [:o]

hmm.. er det noen av tingene som står på "SVARTELISTA"?? :S
ORIGINAL: Ønsker sin egen

ORIGINAL: ingrid86

ikke majones asså [8|] Bare salami vettu... spekemat... bla bla bla [;)]

savner kombinasjonen av majones og salami [8D]

ahaaa =) nå ble jeg bekymra for majonesen min ;p

ORIGINAL: ingrid86

ikke majones asså [8|] Bare salami vettu... spekemat... bla bla bla [;)]

savner kombinasjonen av majones og salami [8D]

SAVNER også SALAMI!!!!!
ååååhhhh!! salamiiiii!!! [X(][X(]

Å, den forferdelige bekkenløysinga!!
klarer ikkje å gå stort, sotte heima i godstolen i 2 dagar[:@] Det er grusomt vondt! Tenk om eg ender opp med krykker!!

Og i tillegg har eg ingen mage ennå! Eg er 14+5, men nullnix[>:] Skal til jordmor på mandag, må nok spør om ho kan finne hjertelyd i det heile... Kjempebekymra og utålmodig nå.[:(]

er sååå forkjølet,men huf miamilla det hørtes virkelig ikke noe godt ut håper ikke du må gå sånn resten av svanger skapet,det finnes vel hjelpe midler?fysa el no? hvis det skulle vare.

ORIGINAL: missy1984

er sååå forkjølet,men huf miamilla det hørtes virkelig ikke noe godt ut håper ikke du må gå sånn resten av svanger skapet,det finnes vel hjelpe midler?fysa el no? hvis det skulle vare.

Ja, er ikkje nåke godt!! men i dag er det bedre, då =) så skal benytte sjansen og rydde litt (får besøk i kveld, greit at det ser fint ut =) )
Må nok til fysio eller nåke, skal hørre med jordmor på mandag. Er livredd for at det skal vare til etter fødsel og at eg ikkje klarer å ta meg av knøttet aleine! Men nå skal eg ikkje ta sorgene på forskudd! [:)] Må vere positiv [:)]

Back
Topp