Klagetråd

Legger inn min første klage jeg og.. Kvalm, like vondt i bekkenet nå somjeg hadde sist gang mot slutten, ramlet på glattisen oppi alt det mer i dag [:@] Å i tilleg har jeg kynnere og har småblødd litt i gårog i dag [:(] Liker ikke dette!
Det var dagens sutring, godt å få det ut, for her hjemme er det ingen som hører på.

Håper presset på blæra mi gir slipp snart... har så vondt hver morgen når jeg våkner fordi jeg må tisse.
Begynner å bli litt smålei akkurat det... [&o]

ååååååååååååå er så lenge til ul [:@][:@][:@][:@][:@]

Har svangerskapsdiabetes [:@][:@][:@][:@][:@]

Har fått minuslønn fra jobben[:@] og NAV holder tilbake utbetaling fordi de enda ikke har mottatt dokumentasjon som er sendt dem 3 ganger![:@]

jaja, da strekker og stikker det over alt, grrrr. Og gubben ser idiotisk bil program.... Hurra for fredagskvelden

teite teite vogna, skulle rekke bussen i går så jeg tok vogna ut av boden og da ramlet hjulet av, og idag så fant jeg ut at jeg har klart og ødelegge hjulet sånn at det ikke er mulig og sette det på igjenn=( og jeg har selvfølgelig fått denne vogna så har selvføgelig ikke noe garanti på den og finner ikke ut hvor jeg kan få fiksa den...

Back
Topp