Klagetråd

*SUKK*

Dette blir en LANG uke.

I morgen får jeg en språkstudent som skal være på min avdeling og lære seg norsk to dager i uka,
pluss et nytt barn som ikke snakker norsk (men faren kan visst fransk, men det kan jo ikke jeg [8|]), og så får vi en ny lærlig i tre dager som er mitt ansvar, pluss at jeg må forberede meg i dag og i morgen til TO foreldresamtaler (og det har jeg aldri hatt før) denne uka.

Jeg er nemelig satt inn som vikar for ped.lederen vår som er syk. Og har nå to vikarer under meg og prøver å drive en småbarnsavdelig på en ordntlig måte.

Noen som vil bytte uke...? [:(]

jeg hater virkelig å være så trøtt hele tiden! 0 kosetid med min kjære, sovner med en gang jeg legger hodet på puta... Også hater jeg alle skjemaene og alt dillet som hører med[:@]

Det går nok ikkje vår veg denne gong. Blødningene har auka - og no er det friskt blod. Skal til legen i morgon - for HCG-test. Dersom eg blør mykje dei kommande timane får eg be om utralyd også... [:(]

ORIGINAL: Målla

Det går nok ikkje vår veg denne gong. Blødningene har auka - og no er det friskt blod. Skal til legen i morgon - for HCG-test. Dersom eg blør mykje dei kommande timane får eg be om utralyd også... [:(]

Sender deg en klem

Dett var dett, no er det ingen tvil. Så eg takker for meg og ønsker dykk alle lykke til!! Håper eg kan melde meg inn i eit nytt terminform om ikkje så lenge, og vere der lenger enn 6+ veker... [:(][:(]

UL er noe man skal glede seg til, men...

... jeg gruer meg [:(]

9 uker i dag, og trodde kvalmen hadde gitt seg. Har ikke vært noe særlig kvalm på en uke. Spiste nudler nettopp, og det gikk rett opp igjen... Huff[:'(]

er lei... det er greit at det er JEG som er gravid, men mannen kan vel for helsikken ta litt hensyn og vel? han er kjempe god... men noen ganger tror jeg han gjør ting for å irritere meg!!
jeg blir GAL!!!! [:@]

ahh, godt å få ut!! [8D][8D][8D]

Blir så irritert innimellom. Lurer på hvor lenge det skal gå før jeg får høre liv..Sist jeg var hos jordmor bare pratet hun. Å de skal liksom følge opp svangerskapet mitt nøye på sykehuset, med tanke på en litt kjelkete og dramatisk fødsel med førstemann. La på meg sinnsyke 34 kilo å det ska vi unngå nå. Har jo ikke klart å gå ned alt heller.
Vil jo gjerne høre et lite hjerte som dunker og se den lille vennen. Grrrrrrr. satser på litt mer ordentlig undersøkelse når jeg skal tilbake 23.03, for det er jo ikke lenge til. Hjelp!!! Vil jo se bebbisen nå

uff... jeg hater når jeg får sånne engstelser over meg[&o] idag sank tempen min plutselig masse, det har skjedd noen ganger før, men likevel blir jeg like bekymrer hver gang...
selv om det sikkert ikke betyr noe..

Må få ut litt frustrasjon her! Har vært på jobbtur i utlandet i snart en uke og da har det blitt mye alkohol og litt for mange anledninger der jeg har drukket vann. I går kommenterte sjefen min at hun trodde vi måtte ta en prat til uka og smilte lurt. Jeg sa javel? og ikke mer... Jeg er bare i uke 9 og har ingen intensjoner om å snakke med henne om det før jeg minst er i uke 12 og har vært på ultralyd. Grrrr.! Irriterende!

Sånn! Godt å få det ut :)

eksamen i morgen[:@]

ORIGINAL: Najja

Kvalm. [:'(] Spiser jeg ikke, blir det verre. Spiser jeg, blir det verre. Yey.
Øm i hofta...

Sign [:'(]

FAEN SÅ KVALM JEG ER!!!!!!!!!!N[:'(][:'(][:'(][:'(]

Jeg er så lei av å være sulten hver 2.time [&o]

... tror jeg må spørre legen om tips og råd på matvarer som "varer lenger".
kanskje jeg spiser helt feil ting, derfor jeg blir sulten så fort [8|]

vondt i magen i dag!!!! [:(][:(][:(]

er litt små nærvøs for at ikke alt er bra,men hvorfor skal det ikke være det?[&:] men alikevel redd for tiden[:(]har så lite symptomer nå. så vindt vondt i puppa men er oppblåst...

Back
Topp