Klagetråd

Første feriedag, våknet lys våken kl 06.30 selvfølgelig. drit trøtt nå :hungover: etter jeg ble gravid våkner jeg alltid 2-4gang per natt å tror det er morgen.. merkelige greier

Medisinsk avdeling har avvist henvisningen om hjelp til ernæring pga hyperemesis med årsak «vi har lite erfaring med hyperemesis. Dette må kk følge opp.» Enda det i henvisningen var presisert at jeg ikke vil ha noe med kk å gjøre. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg får nesten ikke i meg noe, inkludert medisiner. Bekymret for at jeg skal daue fordi jeg ikke får hjelp i tide. :arghh:

Medisinsk avdeling har avvist henvisningen om hjelp til ernæring pga hyperemesis med årsak «vi har lite erfaring med hyperemesis. Dette må kk følge opp.» Enda det i henvisningen var presisert at jeg ikke vil ha noe med kk å gjøre. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg får nesten ikke i meg noe, inkludert medisiner. Bekymret for at jeg skal daue fordi jeg ikke får hjelp i tide. :arghh:
Men var du ikke fornøyd med gynekologisk avdeling i starten? Og at det krøllet seg da føden tok over behandlingsansvaret?

Men var du ikke fornøyd med gynekologisk avdeling i starten? Og at det krøllet seg da føden tok over behandlingsansvaret?
Jo. Men de er i samme bygg, og det mye de samme som går vakt. Helt fullstendig uaktuelt at jeg setter mine bein der igjen.

Helt merkelig, en medisinsk avdeling bør jo kunne følge det opp? Om så med oppskrift fra kk? Er det noen som burde kunne følge opp ifht ernæring og elektrolyttbalansen er det jo leger og sykepleiere på en medisinsk avdeling..

Helt merkelig, en medisinsk avdeling bør jo kunne følge det opp? Om så med oppskrift fra kk? Er det noen som burde kunne følge opp ifht ernæring og elektrolyttbalansen er det jo leger og sykepleiere på en medisinsk avdeling..
Det var det jeg også trodde. Tydeligvis ikke.

Klager på at jeg nå ligger å har vondt i magen og gulper på lapsgaus… lærer aldri når det kommer til lapsgaus. Bare mååååå ha mer

I teorien kanskje, men andre avdelinger blir alltid helt hjelpesløse og livredde når de får inn en gravid.

Blæ. Vært stuptrøtt hele dagen og strevd for å holde meg våken, men når jeg endelig legger meg får jeg ikke til å sovne. Bare ligger i sengen kvalm og vrir meg.

I teorien kanskje, men andre avdelinger blir alltid helt hjelpesløse og livredde når de får inn en gravid.
Signerer denne. Vi fikk gyn pasienter inn på ortopedisk avdeling når det var fult på føden og fødende tok plassene til gyn. Jeg og kollegaer hadde erfaring fra både med og kirposter men behandlingsansvaret er noe helt annet når en får inn pasienter med problemstillinger utenfor vår nisje. Merkelig men sant

Selvfølgelig drømt om SA. Kommer sikkert til å bekymre meg for at det blir fjerde gang hver dag. Sukk.

Skal fikse et hull hos tannlegen etterpå. Redd hvordan det skal gå med kvalmen og alt utstyret i munnen. Har tatt både Postafen og senere Stemetil i dag, men sistnevnte kom i retur. Fortsatt kvalm.

fy så ille det er å være kvalm/uggen her nede i varmen :depressed:

Må klage enda mer. Brannalarmen har gått to ganger på hotellet i løpet av de siste to timene. Feilmelding begge gangene. Sist nå hadde barna sovnet. Første gangen kom vi rett fra dusjen, heiv på oss regntøy og kom ut til stillhet. GØY.
Haha dauer! Bra du titter innom btw, du er min underholdning :laughing002 Er ferieidyllen på topp altså?:D:cool:

Haha dauer! Bra du titter innom btw, du er min underholdning :laughing002 Er ferieidyllen på topp altså?:D:cool:
I går var helt jævlig 90 prosent av tida. Styrtregn, grinete/krakilske unger og dermed sure/kjeftende foreldre, for sjeldne måltider og massivt med mygg. Men de ti prosentene som var fine, var veldig fine, da. Nå sitter jeg og taster i mørket mens ungene sover på samme rom. Mannen gikk ut for å klage på alarmen og sette seg i baren (eller noe). HELT ok for meg. Skal legge meg tidlig. :hilarious: Alt bra der?

Back
Topp