Klagetråd

Nei helsike heller

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Inspirert av andre terminforum: Vi må ha en klagetråd!

Her kan du klage på stort og smått, saklig og usaklig. Ingenting er for lite. :hilarious: Jeg begynner:

Jeg hadde fortrengt hvor masete folk blir med én gang du sier at du kjører/ikke kan drikke. Selvsagt er det sommerfester i hytt og vær nå, og maset føles uendelig fra folk som er vant til at jeg tar en øl hvis jeg kan. Men jeg drikker jo ikke hver gang ellers heller? Jeg har små barn og må opp hver dag, uansett form. KAN DE IKKE BARE GODTA AT MAN AV OG TIL ER TRAVEL ELLER BARE VIL SOVE! Det må da være godt nok at man er med på festen, selv om man ikke drikker!?

Sånn.

(Vi skal selvsagt ha en gledestråd også, men nå kjente jeg bare på... FOLK!)
 
Inspirert av andre terminforum: Vi må ha en klagetråd!

Her kan du klage på stort og smått, saklig og usaklig. Ingenting er for lite. :hilarious: Jeg begynner:

Jeg hadde fortrengt hvor masete folk blir med én gang du sier at du kjører/ikke kan drikke. Selvsagt er det sommerfester i hytt og vær nå, og maset føles uendelig fra folk som er vant til at jeg tar en øl hvis jeg kan. Men jeg drikker jo ikke hver gang ellers heller? Jeg har små barn og må opp hver dag, uansett form. KAN DE IKKE BARE GODTA AT MAN AV OG TIL ER TRAVEL ELLER BARE VIL SOVE! Det må da være godt nok at man er med på festen, selv om man ikke drikker!?

Sånn.

(Vi skal selvsagt ha en gledestråd også, men nå kjente jeg bare på... FOLK!)
Huff her kjenner jeg at jeg gruer meg litt til det der ja :hilarious:

Jeg klager på at jeg syns jordmora var litt ufølsom i tlf da jeg ringte i dag!!! Sikkert bare hormonene mine altså, men å si «åja det er så tidlig ja» syns jeg hu kunne spart seg for, særlig når hun har åpnet med at jm har halv stilling og skal ha ferie!!! ER DET IKKE DA BRA Å VÆRE UTE I GOD TID ??????? Så jeg sa det at «jeg skal ikke ha timen nå, men kanskje rundt sånn 6 uker er greit? Eller?» :hilarious:
 
Haha. Der er jeg heldig. Er både gammel, har mange barn fra før og drikker ikke. Så ingen sånne mistanker rettes hitover…

Jeg vil derimot klage på at jeg allerede er kvalm. 4+1 liksom. Burde ikke vært lov.
 
Haha. Der er jeg heldig. Er både gammel, har mange barn fra før og drikker ikke. Så ingen sånne mistanker rettes hitover…

Jeg vil derimot klage på at jeg allerede er kvalm. 4+1 liksom. Burde ikke vært lov.
Unnskyld at jeg flirer, men det første avsnittet ditt var gøyalt. :hilarious:

Og ja, det burde virkelig vært ulovlig!
 
Klager på at testen er for svak for min tvangsnevrotiske testetøs-hjerne, at røyklukta fra han skorsteinen jeg bor sammen med gjør at jeg vil kaste opp, at 1-åringen ikke vil sove og at jeg nettopp velta den koppen som dobørsten står i slik at alt drittvannet rant utover baderomsgolvet, så nå sitter jeg i sofaen med sjokolade og har akkurat grått over hvor urettferdig alt er.

… med andre ord føler jeg meg ganske trygg på at jeg er gravid :hilarious: 4+1 i dag, snart i mål, si :whacky011
 
Klager på at testen er for svak for min tvangsnevrotiske testetøs-hjerne, at røyklukta fra han skorsteinen jeg bor sammen med gjør at jeg vil kaste opp, at 1-åringen ikke vil sove og at jeg nettopp velta den koppen som dobørsten står i slik at alt drittvannet rant utover baderomsgolvet, så nå sitter jeg i sofaen med sjokolade og har akkurat grått over hvor urettferdig alt er.

… med andre ord føler jeg meg ganske trygg på at jeg er gravid :hilarious: 4+1 i dag, snart i mål, si :whacky011
Unnskyld, men nå lo jeg godt :hilarious: at den jæ**** dobørstekoppen velter med alt drittvannet er jo det verste :hilarious:
 
Klager på at testen er for svak for min tvangsnevrotiske testetøs-hjerne, at røyklukta fra han skorsteinen jeg bor sammen med gjør at jeg vil kaste opp, at 1-åringen ikke vil sove og at jeg nettopp velta den koppen som dobørsten står i slik at alt drittvannet rant utover baderomsgolvet, så nå sitter jeg i sofaen med sjokolade og har akkurat grått over hvor urettferdig alt er.

… med andre ord føler jeg meg ganske trygg på at jeg er gravid :hilarious: 4+1 i dag, snart i mål, si :whacky011
Hahaha, ÅÅH! Dobørstesituasjonen er klassisk! :hilarious:
 
Haha. Der er jeg heldig. Er både gammel, har mange barn fra før og drikker ikke. Så ingen sånne mistanker rettes hitover…

Jeg vil derimot klage på at jeg allerede er kvalm. 4+1 liksom. Burde ikke vært lov.
Jeg er også allerede kvalm. Begynte i går ved 4+0. Samme dag testet jeg meg. Håper virkelig ikke det blir like ille som ved de to første. Da var jeg kvalm frem til jeg fødte, men ble litt bedre da utover.
 
Jeg er også allerede kvalm. Begynte i går ved 4+0. Samme dag testet jeg meg. Håper virkelig ikke det blir like ille som ved de to første. Da var jeg kvalm frem til jeg fødte, men ble litt bedre da utover.
Jeg holder også pusten. Har vært mer eller mindre innlagt fra uke 6-7 med alle, med intravenøs næring til et par uker etter fødselen. Jeg er så lei av å spy… ‍
 
Jeg holder også pusten. Har vært mer eller mindre innlagt fra uke 6-7 med alle, med intravenøs næring til et par uker etter fødselen. Jeg er så lei av å spy… ‍
Off. Fullt så ille har det ikke vært her. Håper du slipper unna denne gangen!
 
Klager litt over at jeg ikke føler meg overlykkelig for det lille valmuefrøet i magen :-/ Eneste symptomer på graviditet er uteblitt mens og positiv test + at jeg tisser hvert 15 minutt. Men utenom det føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, og det stresser meg og og blir trist fordi jeg ikke tørr å glede meg.. :(
 
Klager litt over at jeg ikke føler meg overlykkelig for det lille valmuefrøet i magen :-/ Eneste symptomer på graviditet er uteblitt mens og positiv test + at jeg tisser hvert 15 minutt. Men utenom det føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, og det stresser meg og og blir trist fordi jeg ikke tørr å glede meg.. :(
alle følelser er lov, husk det, også å ha to samtidig eller flere:Heartred et vellykket svangerskap trenger ikke bety symptomer i det hele tatt, vet om ei som ikke hadde noe symptomer og hun gikk helt ut hun:Heartred
 
Klager litt over at jeg ikke føler meg overlykkelig for det lille valmuefrøet i magen :-/ Eneste symptomer på graviditet er uteblitt mens og positiv test + at jeg tisser hvert 15 minutt. Men utenom det føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, og det stresser meg og og blir trist fordi jeg ikke tørr å glede meg.. :(
Det er helt lov å ikke føle seg overlykkelig. Det er jo kjempetidlig enda og det er ikke sikkert det har gått helt opp for deg enda at du er gravid, en gang. Sånn er det hvertfall for meg. :)

Og når det er sagt; alle følelser, også fravær av følelser, er lov, både nå og ved hvert eneste steg fremover. Jeg hadde ingen sterke følelser for jenta vår da hun ble født, det tok flere dager før de våkna og flere uker før de ble sterke. Noen ganger vil ting ta tid og det er helt greit :Heartred
 
Back
Topp