Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for degHcg var på 4600 (på 5+1) mer enn dobbelt så høyt/dobbel så rask stigning som det skal være Så nå er jeg livredd/overbevist om at det sikkert er ny blæremola. Får håpe legen min på sykehuset er tilbake neste uke, slik at jeg kan få en ultralyd og evt bekrefte/avkrefte, og få satt opp ny utskraping om det er blæremola.
Lite trolig at det er tvillinger, for så kun et modent egg. Dessuten er hcg høy selv for tvillinger
Jeg heier på at du bare er en superproducer av hcg. Jeg er det. Hva er sjansen for ny blæremola når du har hatt så uflax å ha det en gang tidligere?Hcg var på 4600 (på 5+1) mer enn dobbelt så høyt/dobbel så rask stigning som det skal være Så nå er jeg livredd/overbevist om at det sikkert er ny blæremola. Får håpe legen min på sykehuset er tilbake neste uke, slik at jeg kan få en ultralyd og evt bekrefte/avkrefte, og få satt opp ny utskraping om det er blæremola.
Lite trolig at det er tvillinger, for så kun et modent egg. Dessuten er hcg høy selv for tvillinger
Hvis de ikke fikk vekk alle cellene i utskrapingen kan det komme tilbake. Men det var ingenting i obduksjonen av det de tok ut Og ivf-legen mente det var feildiagnose, er derfor vi kunne få ivf allerede i august.Jeg heier på at du bare er en superproducer av hcg. Jeg er det. Hva er sjansen for ny blæremola når du har hatt så uflax å ha det en gang tidligere?
Så de tok ut en frisk graviditet egentlig da???? Hvis det er samme mønster nå, er du bare en superproducer…Hvis de ikke fikk vekk alle cellene i utskrapingen kan det komme tilbake. Men det var ingenting i obduksjonen av det de tok ut Og ivf-legen mente det var feildiagnose, er derfor vi kunne få ivf allerede i august.
Tror jeg bare må ringe «min» lege på sykehus og kreve en ultralyd så tidlig som mulig neste uke, før det rabler for meg. Spottingen ser ut til å ha avtatt nå.
Det betyr vel bare at gravide ikke får klatre. Man kan selvsagt være med ungene sine.Klager over at jeg har lovet ungene en dag i klatreparken i morgen. Og så står det at gravide ikke har tilgang. Det må vel være gravide med tjukk mage, pga fare for morkakeløsning eller noe?? Jeg skal kun dilte etter små barn i minste løype, og kan ikke se at det utgjør noe fare i det hele tatt…
Men det er påbudt å følgeklatre med de små… Men hinderne er ikke akkurat vanskelige for en voksen, når de kan bestiges av noen på 80cm…Det betyr vel bare at gravide ikke får klatre. Man kan selvsagt være med ungene sine.
Tror du greit kan lyve deg inn der, ja.Men det er påbudt å følgeklatre med de små… Men hinderne er ikke akkurat vanskelige for en voksen, når de kan bestiges av noen på 80cm…
Tror jeg gjør det. Ikke mye som kan ristes løs foreløpig, og jeg skal ikke dra med pysa 1 og pysa 2 i noen utfordrende løyper.Tror du greit kan lyve deg inn der, ja.
Nesj. Jeg var selv oppe i klatretårn og rutsjebaner i går. Skal gå greit så lenge man ikke denger seg i magen. (Slo hodet, men...)Tror jeg gjør det. Ikke mye som kan ristes løs foreløpig, og jeg skal ikke dra med pysa 1 og pysa 2 i noen utfordrende løyper.
Jeg har jobber i klatrepark, og den gang ble det sagt graviditet over 12 uker. Er sjeldent det utgjør noen fare, og hvertfall når baby/embryo er så lite. Det har med fall i selen å gjøre. Nå vet ikke jeg hvor mange uker du er, men jeg er 4 uker, og jeg hadde klatra. Men det er meg, og dette ble jeg fortalt for fem år siden, så kan hende ting har endret seg.Klager over at jeg har lovet ungene en dag i klatreparken i morgen. Og så står det at gravide ikke har tilgang. Det må vel være gravide med tjukk mage, pga fare for morkakeløsning eller noe?? Jeg skal kun dilte etter små barn i minste løype, og kan ikke se at det utgjør noe fare i det hele tatt…
Neida- de fant kun en plommesekk, og vanskelig å se antydning til fosteranlegg, så det har trolig gått galt helt, helt tidlig. Tipper det aldri fikk hjerteslag, og gikk under da. Så kan hende de har feiltolket vev som har begynt å degenere til å være blæremola. Finner vel aldri ut av det, men det står oppført som det. Regionsykehus greide ikke analysere det og måtte sende videre til riksen og masse greier. Måtte vente en uke fra første TUL som viste kun plommesekk til ny ultralyd for å bekrefte (for de mente jeg kunne være kortere på vei, noe jeg visste var umulig). Da gikk plommesekken fra å være trillrund og fin til litt sånn slapp og punktert.Så de tok ut en frisk graviditet egentlig da???? Hvis det er samme mønster nå, er du bare en superproducer…