Nå gir jeg snart opp den forbanna prøven!!! De andre kom jo sånn i 17-18 tida. Denne kommer sikkert ikke før i morra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ååå men alt det der hører med ila ferien her er alt fint, nydelig vær, fornøyd ungdom, a mor sjøl har sovet 12timer inatt.. Akkurat vært ute å fisket med mann og sønn.. ligger nå rett ut på sofanI går var helt jævlig 90 prosent av tida. Styrtregn, grinete/krakilske unger og dermed sure/kjeftende foreldre, for sjeldne måltider og massivt med mygg. Men de ti prosentene som var fine, var veldig fine, da. Nå sitter jeg og taster i mørket mens ungene sover på samme rom. Mannen gikk ut for å klage på alarmen og sette seg i baren (eller noe). HELT ok for meg. Skal legge meg tidlig. Alt bra der?
Håpet svaret kommer i morgentimene.Har sovet SÅ dårlig i natt Bare ligget og vridd meg og halvsovet og drømt om hcg-resultatet som aldri kom i går. Håper jammen det kommer fort i dag, står fremdeles bare «under arbeid» på Fürst sine sider.
Kjenner meg så igjen!Jeg er så sliten og lei av å være bekymra og stressa. Er bare 5+2, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg til forbi TUL og NIPT- om jeg i det hele tatt kommer dit.
Hver gang jeg er på do, ca 1 gang i timen, så stresser jeg for om det er noe blod i bind eller på papir. Hver minste følelse i kroppen overanalyseres. Stresser når jeg har symptomer, og når jeg ikke har dem.
Er helt frynsete Og jeg vet at jeg ikke får gjort noe mer fra eller til- men det hjelper bare ikke det heller liksom.
Jeg fant svarene mine på furst samme kveld onsdag og fredag, men den jeg tok i går har ennå ikke kommetKjenner meg så igjen!
De andre gangene har det gått maks en uke før SA, etter at vi har funnet det ut. Så ja. Det er jo nesten umulig å klare å tro på at det skal gå.
Jeg tror jeg drar på legekontoret og tar blodprøve i dag + fredag. Selv om da får jeg vel ikke svar før mandag, men.
Sånn har jeg det også. Og hvis jeg er heldig og sovner, så våkner jeg etter 2-3 timer og må på do. Da er det like vanskelig å sovne igjenBlæ. Vært stuptrøtt hele dagen og strevd for å holde meg våken, men når jeg endelig legger meg får jeg ikke til å sovne. Bare ligger i sengen kvalm og vrir meg.
Ja, også må man jo liksom gå ut hver gang, i tilfelle... Like irriterende hver gang!Må klage enda mer. Brannalarmen har gått to ganger på hotellet i løpet av de siste to timene. Feilmelding begge gangene. Sist nå hadde barna sovnet. Første gangen kom vi rett fra dusjen, heiv på oss regntøy og kom ut til stillhet. GØY.
Ja! Mannen ble sur da jeg åpnet døra gang nr. 2, men jeg sa at det å gå ut ved brannalarm ikke er noe som diskuteres. Neste gang kan alltid være ekte vare!Ja, også må man jo liksom gå ut hver gang, i tilfelle... Like irriterende hver gang!
Huff det er trist, jeg drømte at bebi ikke jadde hjerteslag ved ul.Hadde en skikkelig ektefølt drøm om at jeg hadde SA inatt eneste positive jeg kan ta med meg er at når jeg først sovner sover jeg som en stein i nesten 12 timer
UffHuff det er trist, jeg drømte at bebi ikke jadde hjerteslag ved ul.
Åååå det hørtes godt utJeg har fått tiiiidenes kvise på underleppa, det vil si rett under/på kanten liksom