Klagetråd

Nå gir jeg snart opp den forbanna prøven!!! De andre kom jo sånn i 17-18 tida. Denne kommer sikkert ikke før i morra :dead:

I går var helt jævlig 90 prosent av tida. Styrtregn, grinete/krakilske unger og dermed sure/kjeftende foreldre, for sjeldne måltider og massivt med mygg. Men de ti prosentene som var fine, var veldig fine, da. Nå sitter jeg og taster i mørket mens ungene sover på samme rom. Mannen gikk ut for å klage på alarmen og sette seg i baren (eller noe). HELT ok for meg. Skal legge meg tidlig. :hilarious: Alt bra der?
Haha ååå men alt det der hører med ila ferien her er alt fint, nydelig vær, fornøyd ungdom, a mor sjøl har sovet 12timer inatt.. Akkurat vært ute å fisket med mann og sønn.. ligger nå rett ut på sofan :D

Har sovet SÅ dårlig i natt :dead: :sorry: Bare ligget og vridd meg og halvsovet og drømt om hcg-resultatet som aldri kom i går. Håper jammen det kommer fort i dag, står fremdeles bare «under arbeid» på Fürst sine sider.
Håpet svaret kommer i morgentimene.

Her er jeg superkvalm og trøtt etter å ha blitt vekket av nattevakten kl 4 pga et sykt barn. Sykt barn i alenemammaukene trengte jeg ikke…

Jeg er så sliten og lei av å være bekymra og stressa. Er bare 5+2, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg til forbi TUL og NIPT- om jeg i det hele tatt kommer dit.

Hver gang jeg er på do, ca 1 gang i timen, så stresser jeg for om det er noe blod i bind eller på papir. Hver minste følelse i kroppen overanalyseres. Stresser når jeg har symptomer, og når jeg ikke har dem.

Er helt frynsete :sorry: Og jeg vet at jeg ikke får gjort noe mer fra eller til- men det hjelper bare ikke det heller liksom.

Jeg er så sliten og lei av å være bekymra og stressa. Er bare 5+2, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg til forbi TUL og NIPT- om jeg i det hele tatt kommer dit.

Hver gang jeg er på do, ca 1 gang i timen, så stresser jeg for om det er noe blod i bind eller på papir. Hver minste følelse i kroppen overanalyseres. Stresser når jeg har symptomer, og når jeg ikke har dem.

Er helt frynsete :sorry: Og jeg vet at jeg ikke får gjort noe mer fra eller til- men det hjelper bare ikke det heller liksom.
Kjenner meg så igjen!
De andre gangene har det gått maks en uke før SA, etter at vi har funnet det ut. Så ja. Det er jo nesten umulig å klare å tro på at det skal gå.
Jeg tror jeg drar på legekontoret og tar blodprøve i dag + fredag. Selv om da får jeg vel ikke svar før mandag, men.

Kjenner meg så igjen!
De andre gangene har det gått maks en uke før SA, etter at vi har funnet det ut. Så ja. Det er jo nesten umulig å klare å tro på at det skal gå.
Jeg tror jeg drar på legekontoret og tar blodprøve i dag + fredag. Selv om da får jeg vel ikke svar før mandag, men.
Jeg fant svarene mine på furst samme kveld onsdag og fredag, men den jeg tok i går har ennå ikke kommet :sorry:

Mine MA har kommer i 11+5 og 7+6. Oppdaget på ultralyd begge gangene- så jeg gruer meg nesten bare til ul, om vi kommer så langt.

Blæ. Vært stuptrøtt hele dagen og strevd for å holde meg våken, men når jeg endelig legger meg får jeg ikke til å sovne. Bare ligger i sengen kvalm og vrir meg.
Sånn har jeg det også. Og hvis jeg er heldig og sovner, så våkner jeg etter 2-3 timer og må på do. Da er det like vanskelig å sovne igjen

Må klage enda mer. Brannalarmen har gått to ganger på hotellet i løpet av de siste to timene. Feilmelding begge gangene. Sist nå hadde barna sovnet. Første gangen kom vi rett fra dusjen, heiv på oss regntøy og kom ut til stillhet. GØY.
Ja, også må man jo liksom gå ut hver gang, i tilfelle... Like irriterende hver gang!

Ja, også må man jo liksom gå ut hver gang, i tilfelle... Like irriterende hver gang!
Ja! Mannen ble sur da jeg åpnet døra gang nr. 2, men jeg sa at det å gå ut ved brannalarm ikke er noe som diskuteres. Neste gang kan alltid være ekte vare!

Hadde en skikkelig ektefølt drøm om at jeg hadde SA inatt :( eneste positive jeg kan ta med meg er at når jeg først sovner sover jeg som en stein i nesten 12 timer

• Omsorg
Reactions: MOK
Hadde en skikkelig ektefølt drøm om at jeg hadde SA inatt :( eneste positive jeg kan ta med meg er at når jeg først sovner sover jeg som en stein i nesten 12 timer
Huff det er trist, jeg drømte at bebi ikke jadde hjerteslag ved ul.

Dagen før jeg fant ut at jeg er gravid drømte jeg at jeg hadde en SA, veldig grafisk drøm hvor det i toalettet pustet og hadde øyne og greier. Ekkelt ass. På film virker det bare koselig og lett å være gravid :joyful:.

Klager på at jeg er kvalm døgnet rundt

Vært våken siden 5.30 fordi mini hadde mareritt og kom inn til oss. Selvsagt helt greit, bare kjipt med denne kvalmen da som plutselig dukker opp, forsvinner for å så komme tilbake igjen. Spiser nå kjeks i senga og håper det hjelper..

Klager på at mora mi er så sykt nysgjerrig. Kan ikke gå på kjøkkenet en gang uten at hun følger etter og kommenterer: «vi HAR mer spekeskinke altså!» Jeg: «takk, men nå ville jeg ha jordbær på». Så fort noen går på kjøkkenet er hun der for å snoke. Og sitter med laaaaang hals i stolen for å se hva jeg har på om hun mot formodning ikke har rukket ut. Dønn umulig å lage seg en kopp kaffe en gang. Og jeg styrer jo med koffeinfri uten at hun skal se det etc. De siste to dagene har jeg bare laget to halve kopper med cappuccino, og helt min kopp over i mannens når hun ikke ser.

Back
Topp