Klagetråd

Hvis de ikke fikk vekk alle cellene i utskrapingen kan det komme tilbake. Men det var ingenting i obduksjonen av det de tok ut :dontknow Og ivf-legen mente det var feildiagnose, er derfor vi kunne få ivf allerede i august.

Tror jeg bare må ringe «min» lege på sykehus og kreve en ultralyd så tidlig som mulig neste uke, før det rabler for meg. Spottingen ser ut til å ha avtatt nå.
Et vennepar av meg opplevde blæremola, og de fikk beskjed om å ikke bli gravid på ett år pga blæremola kunne vokse ut igjen. Altså kunne det være vanskelig å skille mellom ny graviditet eller om det var blæremola som kom tilbake. Synes det er rart at du ikke fikk beskjed om det samme.:( Men kanskje fordi de ikke var helt sikre da

Et vennepar av meg opplevde blæremola, og de fikk beskjed om å ikke bli gravid på ett år pga blæremola kunne vokse ut igjen. Altså kunne det være vanskelig å skille mellom ny graviditet eller om det var blæremola som kom tilbake. Synes det er rart at du ikke fikk beskjed om det samme.:( Men kanskje fordi de ikke var helt sikre da
De var ikke helt sikre, i tillegg var det partiell og ikke full mola evt. og siden jeg har bikka 39 år så er det ikke bare-bare å vente et år, når jeg allerede har mista over et år prøving til feilbehandling etc.

Sååå trøtt etter å vært oppe siden 02.10. Slitsomt å reise hjem fra Hellas med barn som ikke sover!

Jeg blir så andpusten når jeg trener. Flere som opplever det? Idag syklet jeg 2 mil og begynner å lure på om det var for mye Hadde veldig høy puls. Uff blir så bekymret for alt mulig

Har vært så sinnsykt kvalm i dag så fant ut at jeg ville prøve en ingefærkapsel… så nå er jeg skikkelig kvalm og har halsbrann i tillegg!

Har vært så sinnsykt kvalm i dag så fant ut at jeg ville prøve en ingefærkapsel… så nå er jeg skikkelig kvalm og har halsbrann i tillegg!
Med vondt skal vondt fordrives?? Jeg prøvde love hearts for å se om det kunne være en vidundermedisin som både kurerer halsbrann og kvalme. Men du hendelse. Rene brekkmiddelet. Rakk ikke frem til badet en gang. :depressed:

Klager litt på at jeg ikke har noen symptomer, redd for å miste så jeg kunne godt fått litt som en bekreftelse på graviditet :happy8

Før jeg ble gravid denne gangen, gruet jeg meg litt fordi dette er siste ungen vår, som selvsagt betyr siste svangerskapet. Og jeg gruet meg sånn til at det skulle være siste gangen for alt. Siste første positive test, siste gang man forteller det til folk, siste første sparkene osv osv. Men nå er jeg altså så kvalm, sur og miserabel at jeg kan ikke vente med å bli ferdig. Aldri mer!! :hilarious:

alle har vell en bekymring for at det skal vere noe galt, men greier ikke gi slipp…. Prøver vere positiv men syns det er litt vanskelig. (Hvorfor skal jeg vere så heldig å få 3 friske barn, hva er sannsynligheten… sånne tanker…..)o_O

Klager over lite symptomer. Lite kvalme, ikke så ømme bryst. Er skikkelig sur på mannen da :hilarious: Uff han får gjennomgå. Litt ligamentsmerter og «strekk» og trøtt. Er vant med kraftig kvalme så bekymrer meg så klart veldig.

Jeg bekymrer meg også, syns "alle" er så kvalme osv. Puppene føles litt mindre sprengt enn for to tre dager siden og det liker jeg såklart ikke.

Klager fordi vi dro til Lilleputthammer også var det helt utsolgt! Utsolgt på Hunderfossen også… dumme oss som ikke tenkte på å booke billetter på forhånd. Lille snupp ble jo selvfølgelig lei seg da vi nettopp har gått forbi alt og sagt at inn dit skal vi… heldigvis oppdaget vi lekeland rett ved siden av! Nå er samboeren min og datteren vår der inne og leker, mens jeg sitter ute med hunden og venter.

Klager over litt tegn til blod på papiret, ingenting i truseinnlegg men helt lyst blod på papiret. Ingen smerter eller noe, men tenker fort det verste. Håper bare det er skjøre slimhinner og at jeg var på humpa i går på en lekeplass…

Back
Topp