Nyt nyt nyt nytKlager over at jeg IKKE er kvalm, fordi nå blir jeg jo bare redd flott. Får vel heller prøve å nyte det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt nyt nyt nytKlager over at jeg IKKE er kvalm, fordi nå blir jeg jo bare redd flott. Får vel heller prøve å nyte det
Et vennepar av meg opplevde blæremola, og de fikk beskjed om å ikke bli gravid på ett år pga blæremola kunne vokse ut igjen. Altså kunne det være vanskelig å skille mellom ny graviditet eller om det var blæremola som kom tilbake. Synes det er rart at du ikke fikk beskjed om det samme. Men kanskje fordi de ikke var helt sikre daHvis de ikke fikk vekk alle cellene i utskrapingen kan det komme tilbake. Men det var ingenting i obduksjonen av det de tok ut Og ivf-legen mente det var feildiagnose, er derfor vi kunne få ivf allerede i august.
Tror jeg bare må ringe «min» lege på sykehus og kreve en ultralyd så tidlig som mulig neste uke, før det rabler for meg. Spottingen ser ut til å ha avtatt nå.
De var ikke helt sikre, i tillegg var det partiell og ikke full mola evt. og siden jeg har bikka 39 år så er det ikke bare-bare å vente et år, når jeg allerede har mista over et år prøving til feilbehandling etc.Et vennepar av meg opplevde blæremola, og de fikk beskjed om å ikke bli gravid på ett år pga blæremola kunne vokse ut igjen. Altså kunne det være vanskelig å skille mellom ny graviditet eller om det var blæremola som kom tilbake. Synes det er rart at du ikke fikk beskjed om det samme. Men kanskje fordi de ikke var helt sikre da
Leste at det er vanlig på grunn av økt blodvolum!Jeg blir så andpusten når jeg trener. Flere som opplever det? Idag syklet jeg 2 mil og begynner å lure på om det var for mye Hadde veldig høy puls. Uff blir så bekymret for alt mulig
Med vondt skal vondt fordrives?? Jeg prøvde love hearts for å se om det kunne være en vidundermedisin som både kurerer halsbrann og kvalme. Men du hendelse. Rene brekkmiddelet. Rakk ikke frem til badet en gang.Har vært så sinnsykt kvalm i dag så fant ut at jeg ville prøve en ingefærkapsel… så nå er jeg skikkelig kvalm og har halsbrann i tillegg!
Hvor langt er du nå?Klager litt på at jeg ikke har noen symptomer, redd for å miste så jeg kunne godt fått litt som en bekreftelse på graviditet
Hehe, jeg er bare 3+6, det går såå treigt Håper det kommer litt mer neste ukeHvor langt er du nå?
Merket ikke mye selv før jeg hadde passert 4+1. kvalmen kom i uke 6. Nå savner jeg å ikke være kvalm, samtidig som jeg fryder meg litt. Blandede følelser angående kvalmenHehe, jeg er bare 3+6, det går såå treigt Håper det kommer litt mer neste uke
Har ingen symptomer. Litt løs mage og trøtthet fra ca. 3+4 til ca. 5+4, men nå er det lite, og jeg er 7+0. Like vanlig å ha "ingen" som å ha mange symptomer.Hehe, jeg er bare 3+6, det går såå treigt Håper det kommer litt mer neste uke