Xonvea *Har ingen anelse!
Bruker ikke ha det
Når jeg googler står det at det kan være vanlig bare.
Ja helt sikker på at jeg var nære farlig dehydrert før jeg begynte på xnova. Når jeg ikke fikk i meg væske, og spydde/hadde diare samtidig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Xonvea *Har ingen anelse!
Bruker ikke ha det
Når jeg googler står det at det kan være vanlig bare.
Ja helt sikker på at jeg var nære farlig dehydrert før jeg begynte på xnova. Når jeg ikke fikk i meg væske, og spydde/hadde diare samtidig
Ja, det er ikke noe vanskelig å holde seg unna alkohol mens jeg er gravid hvert fall! Noe av det siste som frister. Blir alltid sykt kvalm av å gå forbi panteautomatene som stinker øl.Sitter på hytta med besteforeldrene mine. Fant nettopp ut at jeg er gravid ca uke 5 i dag. Har ikke sagt noe til noen siden jeg har mistet så mange ganger. Nå kom bestefar med en glass rødvin. Hmmm, prøvde å si jeg var trett og ikke ville ha, men han trodde jeg bare var beskjeden. Luktet helt grusomt, ble kvalm bare av å holde glasset. Latet som jeg tok en slurk og helte resten ut i gresset.....
Ja, jeg kjenner også lukten av folk Som drikker øl verste ånden på meters avstandJa, det er ikke noe vanskelig å holde seg unna alkohol mens jeg er gravid hvert fall! Noe av det siste som frister. Blir alltid sykt kvalm av å gå forbi panteautomatene som stinker øl.
Nei, dessverre.. Får det ikke i strikk Det hadde vært greit nok om hun hadde klipt det slik jeg ba om med grei lengde foran og godt på skrå bakover, men det er så vidt litt lengre foran enn bak i nakken Jeg føler meg virkelig ukomfortabel i denne frisyren. Er egentlig veldig lite redd for håret mitt da det tross alt vokser ut igjen, men så har jeg aldri endt opp så misfornøyd som jeg er nå heller.. Det er ikke fint..@rageje mye identitet og selvfølelse i hår! Skjønner fortvilelsen. Er det nok til at du kan ta det bakover eller gjøre noe med det i starten da?
Synes du skal ta kontakt og gi de tilbakemelding på det, det bør de sette pris på rent profesjonelt. Spiller ingen rolle at håret vokser ut igjen, det var jo ikke det du ba om. Flott av deg å donere hårVar hos frisøren i dag for å donere hår. Ga beskjed om at hun kunne ta 25 cm, men så tok hun 30! Ble mer enn tenkt fordi hun festet strikket på den ene siden skeivt, så da måtte hun ta ekstra for å rette opp. Jeg synes håret mitt er grusomt akkurat nå. Prøver å trøste meg med at det vokser ut igjen og at om et par mnd. ser det greit ut, men fy så kjipt! Hvorfor må frisørene alltid ta mer enn de får lov til? Ikke fritt for at det kommer et par tårer de neste dagene, hormonell som man er på toppen av det hele..
Ja, burde vel kanskje det..Synes du skal ta kontakt og gi de tilbakemelding på det, det bør de sette pris på rent profesjonelt. Spiller ingen rolle at håret vokser ut igjen, det var jo ikke det du ba om. Flott av deg å donere hår
Synes selv det er skummelt å si ifra, men det er så mye bedre å gjøre det. Min erfaring er at de fleste ønsker å gjøre godt igjen, så lenge man sier ifra på en ålreit måteJa, burde vel kanskje det..
Synes det er fint å bidra og vil gjerne gjøre det igjen, men vet ikke om jeg tør
For de ekstra interesserte så satte meg opp til legetime i uke 9 for henvisning til ul, så da jeg like gjerne første kontrollen da.Bestilte nettopp kontroll hos lege i uke 12. også sendte jeg forespørsel om han kunne henvise til den ordinære tidlig ultralyden. Men fikk som svar at den bestilles samtidig som første kontroll i uke 6-12, er det virkelig nødvendig? Ser jo at flere skriver at de ikke får tatt blodprøver så tidlig.
Ja!!Hei! Ny her, prøver å finne litt trøst Er 5+3 og klarer ikke å finne roen, er sååå redd. Tar graviditetstest hver dag, og føler noen ganger streken er sterkere andre ganger svakere, tar meg selv i å niiistirre på strekene tok blodprøver sist uke og fikk bekreftet at hcg hadde mer enn doblet seg. Burde jeg egentlig bare slutte med gravditetstester nå?
Bor du i Finland? Hvor? PM hvis du ikke vil skrive offentlig eller vente til skjult.Fant ut i dag at jeg har ringt feil nummer i flere dager for å få første kontroll . Alt er annerledes her i Finland, vi har ikke fastlege og det er tydeligvis en egen helsestasjon for gravide. Må ha time der før jeg får tul, så klart. Håper jeg får tak i de i morgen. Føler dagene bare flyr avgårde.
Er alene hjemme med en på 2 år og to tenåringer i et par uker til (totalt 3 uker). Føler meg som et slips og orker knapt å ta gutten vår ut for å leke og å lage middag. Ikke veldig god form eller humør for tida.
Vi bor i Turku (Åbo). Tror jeg allerede skreiv det i introduksjonstråden.Bor du i Finland? Hvor? PM hvis du ikke vil skrive offentlig eller vente til skjult.
Näin just! (Vet ikke om du kan finsk, men jeg kan.)Vi bor i Turku (Åbo). Tror jeg allerede skreiv det i introduksjonstråden.
Fikk tak i de på helsestasjonen nå og de lurte på om jeg akkurat fant ut jeg er gravid for jeg ringte visst litt seint det er tul i uke 12.