Klagetråd

Blæh....trodde kvalmen hadde blitt borte nå siden jeg ikke har merka noe i hele dag. Men så begynte jeg å sortere litt i klærne mine for å finne frem gravidbuksene mine og da satt det igang :yuck: Blir uggen så fort jeg holder på med noe. Hvis jeg sitter/ligger i ro går det bra.

Var plutselig en bitteliten prikk med ferskt blod, mindre enn et knappenålshode på papiret nå. Sær som jeg er måtte jeg «trykke» litt papir oppi der for å se om det var blod, kom et par like små prikker til. Kan det bare være fra slimhinnene?

Kan jo fort være slimhinnene. Jeg sliter nå plutselig med litt neseblod og blør når jeg pusser tenner…

Blør også ved tannpuss. Når har vi jo vært gravide i noen uker så da er slimhinnene mer skjøre. Håper disse blødningene som skrives om her er helt uskyldige selv om det sikkert er belastende for de som opplever det.

Kan jo fort være slimhinnene. Jeg sliter nå plutselig med litt neseblod og blør når jeg pusser tenner…
Blør også ved tannpuss. Når har vi jo vært gravide i noen uker så da er slimhinnene mer skjøre. Håper disse blødningene som skrives om her er helt uskyldige selv om det sikkert er belastende for de som opplever det.
Ja, kan virke som det er slimhinnene. Håper håper det, og tenker det inntil videre. Er bare biiiiiittesmå utydelige prikker av ferskt blod, som kan komme fra skjedeveggene for eksempel

Men hvordan går man på do uten å sjekke? :p liker tankegangen da :) skulle gjerne klart å tenkt sånn!!
Å ikke se, det er en annen sak! Klarer nesten aldri å unngå det, men prøver i alle fall så godt jeg kan å ikke bli bekymret hvis det er litt rødt. For all del, lettere sagt enn gjort!!

Å ikke se, det er en annen sak! Klarer nesten aldri å unngå det, men prøver i alle fall så godt jeg kan å ikke bli bekymret hvis det er litt rødt. For all del, lettere sagt enn gjort!!
Ja. :)
Veldig vanskelig! Kjeedelig å bli så bekymret :(

Litt knip I magen idag og nå veldig lys rosa utflod/slim på papiret. Blir bekymra for det var sånn spontanaborten startet.
Skjønner godt at du blir bekymra :Heartred Krysser fingrene for at det roer seg igjen og at det holder helt til mål :Heartred

Trenger å klage litt til.. Ringte jordmor for å høre om hun hadde fått blodprøvesvarene, da var det en annen jordmor som tok tlf, jeg liker ikke hun så veldig godt pga ting i tidligere svangerskap, i tillegg visste hun ikke va jeg snakket om, hadde ikke satt seg inn i at jeg var gravid eller hvorfor blodprøven ble tatt.. Hun viste heller ikke at hcgen ikke kom til å doble seg dersom jeg tok ny prøve i dag, mått forklare henne at siden jeg er så langt kom ikke hcgen til å doble seg på 2 døgn:rolleyes: I tillegg var ikke resultatet kommet enda, det kommer kanskje i 13tiden, hvis ikke må jeg nok vente til i morgen:arghh: Håper den første jordmoren er tilbake neste gang jeg skal snakke med de..

Trenger å klage litt til.. Ringte jordmor for å høre om hun hadde fått blodprøvesvarene, da var det en annen jordmor som tok tlf, jeg liker ikke hun så veldig godt pga ting i tidligere svangerskap, i tillegg visste hun ikke va jeg snakket om, hadde ikke satt seg inn i at jeg var gravid eller hvorfor blodprøven ble tatt.. Hun viste heller ikke at hcgen ikke kom til å doble seg dersom jeg tok ny prøve i dag, mått forklare henne at siden jeg er så langt kom ikke hcgen til å doble seg på 2 døgn:rolleyes: I tillegg var ikke resultatet kommet enda, det kommer kanskje i 13tiden, hvis ikke må jeg nok vente til i morgen:arghh: Håper den første jordmoren er tilbake neste gang jeg skal snakke med de..
Årh..
Hvorfor er de så lite opplyst da.. :(
Så kjedelig!!!

Klager på lukter:bag:

Back
Topp