Klagetråd

Jeg hater når jeg velger å drikke feil kaffe, eller til feil tidspunkt! F.eks drikke dagens dose, men så dukker det opp en mulighet for deilig kafé-kaffe senere. Eller at jeg dropper morgenkaffen, men så er det bare dårlig kaffe dit jeg kommer. Eller at min favoritt iskaffe inneholder for mye koffein i seg selv.

Jada, dette er et luksusproblem, men andre kaffeelskere skjønner hva jeg mener :hilarious:

Jeg hater når jeg velger å drikke feil kaffe, eller til feil tidspunkt! F.eks drikke dagens dose, men så dukker det opp en mulighet for deilig kafé-kaffe senere. Eller at jeg dropper morgenkaffen, men så er det bare dårlig kaffe dit jeg kommer. Eller at min favoritt iskaffe inneholder for mye koffein i seg selv.

Jada, dette er et luksusproblem, men andre kaffeelskere skjønner hva jeg mener :hilarious:
Jeg gleder meg til kaffe smaker godt igjen (sist tok lang tid etter fødsel). Nå må jeg tvinge i meg kaffe med masse melk når vi er hos foreldra våre, for vil ikke fortelle ennå. Om mødrene våre er ute av rommet må mannen min bælme den :hilarious: Sist gang stønnet mannen min og sa: jeg er veldig glad for at du ikke drikker alkohol lenger- det kunne blitt slitsomt:laughing021

Men savner å kunne kose meg med en kaffe i vårsola! Tør ikke drikke te heller.

Jeg måtte le, men skjønner deg kjempegodt. Her drikkes én kopp kaffe om dagen og kanskje noen glass Pepsi. Før drakk jeg 4 kopper kaffe hver dag.. da skal den ene koppen være god!
Men kanskje vi ikke skal være fullt så strenge med oss selv:

Jeg drikker kaffe hver dag. Et par kopper gjerne. Har aldri stressa med koffein annet enn slutta med energidrikk. Det har gått helt fint alle gangene.

0 energi og konstant kvalme, dagene går så utrolig sakte og er tunge, vanskeligheter for å være positiv:sour: men blir vel bedre etterhvert

Jeg er så lei av å bo i Oslo :sorry: Null nettverk og null mulighet for å utvide det, tror rett og slett byen er for stor for meg. Burde være vanskelig å kjede seg, men jeg aner virkelig ikke hva vi skal ta oss til en lørdag ettermiddag som ikke koster masse eller krever masse forberedelser…

Jeg er så lei av å bo i Oslo :sorry: Null nettverk og null mulighet for å utvide det, tror rett og slett byen er for stor for meg. Burde være vanskelig å kjede seg, men jeg aner virkelig ikke hva vi skal ta oss til en lørdag ettermiddag som ikke koster masse eller krever masse forberedelser…
Så leit at du har det sånn! Jeg er ikke så godt kjent i Oslo, bor på en annen kant av landet, men her finnes det en del gratis ting å gjøre som jeg vil tro finnes i Oslo også. Friluftsaktiviteter som arrangeres av turistforeningen, diverse arrangement i regi i frivillighetssentralen eller husflidslaget. Ting å gjøre alene er for eksempel å gå til en hytte i marka, sitte noen timer i fred på biblioteket for å lese noe gøy eller lære noe nytt, eller enkelte museum som er gratis eller koster lite.

Håper du klare å finne noe, i Oslo må det være så mange flere muligheter enn det er her:) kan jeg spørre hvorfor du sier at du har null mulighet til å utvide nettverket ditt?

Følte meg så uvel på jobb igår med ubehag i magen og veldig frostig. Svimlet hver gang jeg reiste meg opp og var egentlig helt udugelig. Når jeg kom hjem hadde jeg visst feber og begynte å spy lett å skylde på graviditeten, men var bra det var litt mer.

Så leit at du har det sånn! Jeg er ikke så godt kjent i Oslo, bor på en annen kant av landet, men her finnes det en del gratis ting å gjøre som jeg vil tro finnes i Oslo også. Friluftsaktiviteter som arrangeres av turistforeningen, diverse arrangement i regi i frivillighetssentralen eller husflidslaget. Ting å gjøre alene er for eksempel å gå til en hytte i marka, sitte noen timer i fred på biblioteket for å lese noe gøy eller lære noe nytt, eller enkelte museum som er gratis eller koster lite.

Håper du klare å finne noe, i Oslo må det være så mange flere muligheter enn det er her:) kan jeg spørre hvorfor du sier at du har null mulighet til å utvide nettverket ditt?
Gode tips, men føler både at terskelen er høy og at det er så lite sannsynlig at jeg treffer noen som matcher.

Jeg er ikke så flink til å ta det første initiativet når det kommer til vennskap fordi jeg har hatt en litt vanskelig oppvekst, og jeg er kanskje også dårlig til å ta i mot interessen også fordi jeg ikke tror noe på det.

Det er derfor jeg føler at muligheten ikke er der, jeg har bodd her i 12 år, og ikke fått så mange nye venner selv om jeg både har studert og hatt flere jobber. Jeg er på god Tone med alle kollegene mine osv, men det tar aldri det steget over i vennskap. Det samme med forrige barselgruppe, følte jeg prøvde veldig, men vi var bare ikke match. Virker som om jeg er helt avhengig av å treffe 100 % for å føle at vi kan være/er venner. Har blitt med i en strikkeklubb her i lokalmiljøet også, men syns det stort sett er overfladisk prat. Det er hyggelig, men ikke nært liksom.

Dette ble bablete, men tror jeg koker over at hormoner også

Skal liksom hjelpe mannen med morgenstell og frokost og aktivisering av 2åringen, men må bare ligge helt stille på sofaen for å ikke spy. Vet ikke hva jeg er mest kvalm av- svangerskapet eller nervøsiteten før TUL i dag.

Føler meg helt ubrukelig.

Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap, og lurer på om noen andre har hatt det i ett svangerskap for så å slippe unna neste runde?
Livredd for å få det denne gangen også, men har ikke kommet enda (7+5i dag), men mener å huske at det kom rundt uke 8 sist..
skjønner ikke hvordan jeg skal overleve med en straks toåring i hus og i tillegg være dårlig (om det skulle skje):grumpy::hungover:

Skal liksom hjelpe mannen med morgenstell og frokost og aktivisering av 2åringen, men må bare ligge helt stille på sofaen for å ikke spy. Vet ikke hva jeg er mest kvalm av- svangerskapet eller nervøsiteten før TUL i dag.

Føler meg helt ubrukelig.
Masse lykke til i dag :Heartred

Hva er greia med den frysinga? Får meg til å føle meg ti ganger verre :sorry: Føles hele tiden som om jeg er i ferd med å bli syk

Hva er greia med den frysinga? Får meg til å føle meg ti ganger verre :sorry: Føles hele tiden som om jeg er i ferd med å bli syk
Ja, der sa du det! I går følte jeg meg nærmest syk før jeg la meg, og det er jo det at jeg føler meg kald hele tiden - tenkte ikke på det. Varme gensere og ullpledd til tross!

Ja, der sa du det! I går følte jeg meg nærmest syk før jeg la meg, og det er jo det at jeg føler meg kald hele tiden - tenkte ikke på det. Varme gensere og ullpledd til tross!
‘Godt’ å høre at det er fler :hungover: Jeg hadde ullbukse, ullgenser og ullpledd, men lå fremdeles og hadde frysninger! Syns nesten at kvalmen blir tydeligere når man fryser også.

Jeg blir skrullete.. Litt blod på papiret onsdag morgen, var på tul og så blinkende hjerte. I går morges og nå i ettermiddag var det rosa på papiret. 7+6 i dag. Blææh, hva er dette for noe da

Jeg blir skrullete.. Litt blod på papiret onsdag morgen, var på tul og så blinkende hjerte. I går morges og nå i ettermiddag var det rosa på papiret. 7+6 i dag. Blææh, hva er dette for noe da
Hadde det samme i uke 6-8, prøvde å slå meg til ro med at det mest sannsynlig var skjøre slimhinner…men det er jammen ikke lett å overbevise seg selv og ikke bli bekymret :sorry:

Hadde det samme i uke 6-8, prøvde å slå meg til ro med at det mest sannsynlig var skjøre slimhinner…men det er jammen ikke lett å overbevise seg selv og ikke bli bekymret :sorry:
Nei man blir jo ganske skrullete.. Ikke har jeg nor påfallende smerter utover de menssmertene jeg har hatt hele veien. Så jeg prøver å slå meg til ro med det samme som deg, men det er jammen ikke lett :rolleyes: Dette er barn nr tre og ikke opplevd dette i tidligere graviditeter..

I dag måtte jeg kaste inn håndkle etter 20 minutter på jobb :sad015 Frokosten kom i retur rett før jeg gikk ut døra hjemme, tenke det likevel kunne gå greit på jobb, men etter to små biter polarbrød under morgenrapporten kjente jeg at det bygger seg opp igjen. Så da er jeg på vei hjem til senga (og doskåla) igjen:sour:

Har ingen bukser som er behagelig å ha på seg lengre! Den ene jeg har som ikke strammer og presser på kan jeg jo ikke bruke hele tiden :wacky:

Back
Topp