Klagetråd

Trigger warning..

Nå er jeg så psykisk sliten av alle disse blødningene jeg skal få… :(
Tar knekken på meg. 3 blødninger siden 29 mars. Da måtte jeg til legen for å se siden jeg hadde hatt blødning før det også. Alt var bra da. En hoppende baby!
I går var det ikke blandet i utfloden, men kom rett i papiret. :(
Lyserosa. Tørket flere ganger. Stoppet heldigvis etter en liten stund :(
Jeg er så redd å lei av å mase på legen om dette…
Ultralyden på fredag kan ikke komme fort nok. Grugleder meg…
Ååå…
Nå tørket jeg lysebrun utflod.. :(
Gi meg styrke..
Legen er heldigvis grei å tar en ultralyd på meg i morgen :-/ selv om jeg har ultralyd på sykehuset på fredag.

Ååå…
Nå tørket jeg lysebrun utflod.. :(
Gi meg styrke..
Legen er heldigvis grei å tar en ultralyd på meg i morgen :-/ selv om jeg har ultralyd på sykehuset på fredag.
Hoffa....slikt er utrolig slitsomt å holde på for man blir jo så redd. Jeg spotta rosa, beige og lysebrun til og fra frem til 8+0 og det har gått kjempefint. Har fått høre at brun farge er mindre å bekymre seg over enn rosa for brunt betyr at det er en blødning som har stoppet. Rosa er mere ferskt. Så bra at legen tid tar en sjekk i mårra så du slipper å vente. Dagene blir lange når man går sånn å er redd. Det sies at spotting er helt normalt og at det ikke er farlig sålenge det ikke er masse friskt blod kombinert med smerter. Sender deg mange klemmer og krysser fingrene for fin ul i mårra :Heartred

Hoffa....slikt er utrolig slitsomt å holde på for man blir jo så redd. Jeg spotta rosa, beige og lysebrun til og fra frem til 8+0 og det har gått kjempefint. Har fått høre at brun farge er mindre å bekymre seg over enn rosa for brunt betyr at det er en blødning som har stoppet. Rosa er mere ferskt. Så bra at legen tid tar en sjekk i mårra så du slipper å vente. Dagene blir lange når man går sånn å er redd. Det sies at spotting er helt normalt og at det ikke er farlig sålenge det ikke er masse friskt blod kombinert med smerter. Sender deg mange klemmer og krysser fingrene for fin ul i mårra :Heartred
Takk for gode ord! ❤️
Jeg også har hatt av og på med dette her. Nå bare ble det litt vell mye syns jeg. Altså 3 blødninger siden 29 mars. :/
Men håper alt står bra til. Jeg er heldig som har en lege som tar meg inn.

Takk for gode ord! ❤️
Jeg også har hatt av og på med dette her. Nå bare ble det litt vell mye syns jeg. Altså 3 blødninger siden 29 mars. :/
Men håper alt står bra til. Jeg er heldig som har en lege som tar meg inn.
Legger ved screenshot av et innlegg jeg lagde med oversikt over spotting. Jeg har hatt det med jevne mellomrom og har likevell hatt to vellykkede ultralyder 6+4 og 8+0. I tillegg til det som står i oversikten hadde jeg spotting 10 og 11 April. Ved ul 11 april var jeg sikker på at det måtte være noe galt men alt var tipp topp. Nå har det vært en uke uten spotting plutselig.

Screenshot_20230418-093013_Chrome.jpg

Legger ved screenshot av et innlegg jeg lagde med oversikt over spotting. Jeg har hatt det med jevne mellomrom og har likevell hatt to vellykkede ultralyder 6+4 og 8+0. I tillegg til det som står i oversikten hadde jeg spotting 10 og 11 April. Ved ul 11 april var jeg sikker på at det måtte være noe galt men alt var tipp topp. Nå har det vært en uke uten spotting plutselig.

Vis vedlegget 403569
Ja jeg husker du spottet en del ❤️
Men frykten tar litt overhånd fordet , men tusen takk. Skal prøve å ta det med meg! ❤️

Jeg har blitt lei av å være gravid.
Er selvfølgig glad også.
Men har jo vært 1. trimester gravid i nesten 2 år og denne gangen er jeg i spesielt dårlig form.

Og etter så mange sa er det umulig å nytr svamgerskapet. Så nå er jeg bare i dårlig form, kvalm, tykk og syr.

Så var kvalmen tilbake.....og jeg som trodde den var på bedringens vei etter et par dager uten :hungover: Hurra.....

Trigger warning..

Nå er jeg så psykisk sliten av alle disse blødningene jeg skal få… :(
Tar knekken på meg. 3 blødninger siden 29 mars. Da måtte jeg til legen for å se siden jeg hadde hatt blødning før det også. Alt var bra da. En hoppende baby!
I går var det ikke blandet i utfloden, men kom rett i papiret. :(
Lyserosa. Tørket flere ganger. Stoppet heldigvis etter en liten stund :(
Jeg er så redd å lei av å mase på legen om dette…
Ultralyden på fredag kan ikke komme fort nok. Grugleder meg…
Så slitsomt! Ikke noe greit å gå sånn. Har de ikke sett noe årsak på UL? En morkake som ligger nært åpningen eller noe sånn?

Så slitsomt! Ikke noe greit å gå sånn. Har de ikke sett noe årsak på UL? En morkake som ligger nært åpningen eller noe sånn?
Utrolig kjedelig.
Etter første blødning fikk jeg høre at jeg har lettblødende livmorhals. Hehe.
Men det gjør meg ikke noe mindre redd når det er så mange blødninger. I går kunne ikke legen min finne noe på morkake eller noe som skulle gitt meg blødning. Så da var det nok bare det «vanlige» så det er jo bra. Men slitsomt. Men tror eg kan begynne å slappe av nå. Han sa hvertfall at jeg hadde god grunn til det. At baby hadde det fint å så sterk ut :) ❤️
I morgen er det vanlig ul på sykehuset da vil de nok bruke litt mer tid å jeg får mer trygghet håper jeg :)

Er så lei av å hoste.....ble forkjøla for snart 2 uker siden. Hoster og hoster så jeg holder på å bli sprø. Har blitt bedre i forkjølelsen men har en kiling i brystet som gjør at jeg må hoste hele tiden. Føles ut som om jeg skal hoste ut hele livmora snart.

Endelig tilbake på jobb igjen tenkte jeg idag. Til jeg oppdager at ikke noe utstyr har kommet… Skulle starte i en ny stilling idag grunnet en ryggskade, men verken pc, pult eller stol var kommet.. Så hurra for å surre rundt på jobb i tre timer uten noe å gjøre :happy3

Nå er jeg matforgiftet.
Fikk ekstremt sterke magesmerter på jobb og ble dekket av kald svett. Men siden jeg er forstoppet kommer ingenting ut. Uff… skal hjem nå. Håper alt er bra med foster.

Klager litt for ved blodprøveresultatene så fikk jeg påvist ganske høye blodsukker verdier, og har nå måtte begynt på medisiner.. må jo være veldig forsiktig med hva jeg spiser og det passer så dårlig inn med min "sulten men vet ikke hva jeg vil ha" diett om dagen, og nå er det plutselig enda vanskeligere.. og siden jeg er 40 og mer enn 10 år siden jeg har født sist, så har jeg visst større sjanse for å få svangerskapsforgiftning så jeg har også måtte begynt med blodtynnende medisiner.. og jeg som har så medisin angst fra før.. nå er jeg bare redd for hva som kommer neste...

Hei og hopp… Misfornøyd med brev fra sykehus hvor det står at jeg vil få time til oul ca ved uke 25!?
Det var ille sent. Kommer til å klage på det. (har fått time til tidlig ul, bare så det er sagt).

Hei og hopp… Misfornøyd med brev fra sykehus hvor det står at jeg vil få time til oul ca ved uke 25!?
Det var ille sent. Kommer til å klage på det. (har fått time til tidlig ul, bare så det er sagt).
What? Det må jo være feil. Hadde ringt og spurt.

I dag finner jeg meg med tanker at baby er død i magen. Trolig pga alle spontanaborter jeg har lest om siste dager. Men ikke gøy med slike tanker.
Da er vi to… Har en sen MA bak meg, så er enda lenge til jeg får slappet av. De siste dagene har kvalmen roet seg veldig, og spisebehovet om natta/morgen. Ikke så trøtt på dagen heller.
Da kjenner jeg på det, tenker på at det var sånn da.
Men, vi får jo ikke gjort noe til eller fra… Bare prøve ikke stresse så med det og vente. :Heartbigred

Back
Topp