Klagetråd

Klager litt til. Fikk endelig ny time, på torsdag igjen. Får håpe den å ikke blir avlyst. Har prøvd å få tak i jm med kommer ikke igjennom på noen telefoner
Håper du nå kommer inn på timen, og at ikke denne også blir avlyst.

Sover så dårlig på nettene, føler meg som en zombie når jeg våkner :bag:

Savner snus, slutta den dagen de satte inn egg (ivf) er så humørsyk, har jeg vært siden jeg starta på hormoner, og det blir ikke bedre føler jeg. Blir så fort sint, og fort lei meg.

Starta i ny jobb for 2 mnd siden, og trives egentlig ganske dårlig. Har blitt kasta inn i ny stilling jeg aldri har hatt før, og uten tilstrekkelig opplæring eller hjelp gjør jeg tydeligvis ikke en god nok jobb i sjefens øyne. Og jobben henger i en tråd. Og det er også tøft i hverdagen. Å nå er da ikke rett tid å søke etter noe annet!?

En del av meg har lyst til å sykemelde meg. Men det er tidlig.
Men det hjelper ikke på å nesten være konstant sliten og trøtt.
Er 11år siden sist svangerskap har glemt hvordan dette var

Sov 1,5 time på formiddagen idag da jeg var så sliten og trøtt, våkna med tidenes "fyllesyke", fikk balansert det med litt mat, men er like trøtt nå igjen :rolleyes: og nyser så mange ganger om dagen:hilarious:
Mye småklaging om dagen :bag:

Sov 1,5 time på formiddagen idag da jeg var så sliten og trøtt, våkna med tidenes "fyllesyke", fikk balansert det med litt mat, men er like trøtt nå igjen :rolleyes: og nyser så mange ganger om dagen:hilarious:
Mye småklaging om dagen :bag:
Føler med deg! Jeg er "fyllesyk" hver kveld for tiden, det resulterer i mye sutring. Baaah

Klager på en liten blødning før ikveld:shifty: Har heldigvis TUL imorgen:happy119:love017 Hatt småblødninger i de ro forrige graviditetene også. Så vet det kan gå bra:smiley-angelic001:Heartpink

Sliten! Og fryser noe innmari. To dyner og jeg er like kald. Ikke syk. Ligget i senga siden jobb, men må jeg komme meg over i sofaen og det er så kaldt at gruer meg til å løfte av dynene...

Har to dager ferie nå, skulle rydde, vaske og ordne til jul. Nå er både samboer og lille på 2 år syk. Lillemor har 39,5 i temp.. der røk nok den barnefrie kvelden som var planlagt med overnatting hos besteforeldre

Back
Topp