Klagetråd

Åh, de må jeg sjekke ut! Tror aldri jeg har opplevd så intense smerter før. Tusen takk❤️
Mange som blir lagt inn på akutten pga luftsmerter! Det kan være ekstremt vondt.

Du kan og prøve og massere din egen mage med olje, slik man gjør på babyer for å få ut promp. Anbefaler også å ha beina på en krakk når du sitter på do slik at knærne dine er høyt oppe. Masse god bedring :Heartred

Åh, de må jeg sjekke ut! Tror aldri jeg har opplevd så intense smerter før. Tusen takk❤️

Hadde sånt i forrige svangerskap og gå å gruer meg til det evt. Kommer igjen. Er så intense smerter, håper det går over for deg snart :arghh:

Vil klage over at all mat smaker mindre . Litt kjedelige mtp julemiddagen igår.

Jeg har ofte flere ganger om dagen, og natten, det jeg kaller "trøtte ben".. kjempe moro å våkne med det på natta også har jeg en del vondt i korsryggen.. ble tilogmed sykemeldt 1 uke pga det legen kaller "hekseskudd". Jeg er typ aldri syk eller sykemeldt..

Jeg har ofte flere ganger om dagen, og natten, det jeg kaller "trøtte ben".. kjempe moro å våkne med det på natta også har jeg en del vondt i korsryggen.. ble tilogmed sykemeldt 1 uke pga det legen kaller "hekseskudd". Jeg er typ aldri syk eller sykemeldt..
Restless legg? Prøv å sov med ullsokker! Skal visst være et kjerringråd som funker!

Huff, ja! Hvor lenge var du plaget med det i forrige svangerskap? Håper du slipper unna!

Klarer jeg ikke huske helt, tror det var i 3 uker ellerno, helt til livmor flytta på seg, fikk det nok fordi alt lå likt med urinblære, livmor og tarmer og da luft gjorde sinsykt vondt! Håper det går over snart ❤️

Jeg blir uggen og får vondt av å ligge på ryggen. Føler meg mye bedre av å ligge på siden, men da får jeg vondt i puppene :(

Har så siiiinnsykt vondt i korsryggen.... noen som har hatt det før? Går det over etter noen uker? Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 15..

Huff nå våknet jeg til masse blod her :crybaby2 mørkerosa sånn og det fylte hele papiret når jeg tørket meg. Et par små koagler også. 7+3 i dag, og har sett hjerteaktivitet for en uke siden. Ordentlige murringer i dag, men ikke direkte vondt (enda). Murringene kjennes annerledes enn alle murringene jeg har hatt jevnt hele svangerskapet på nå. Å, nå ble jeg lei meg, og er sikker på at alt håp er ute (selvfølgelig etter å ha måttet dele graviditeten med store deler av slekta i jula):crybaby2

Jenta vår sov på seg feber natt til i går, litt flaks det kom 1 juledag og ikke julaften, hadde da ingen planer uansett, har nå sovet i 16,5 t i natt og fortsatt feber, så blir ingen planer som avtalt ikveld da nei :bag:

Blødde fra ca kl 10 til 16 i går, så føler meg litt skvetten og frynsete. :sorry:
Fikk beskjed fra klinikken om bedrest, så da utgikk den store juleærend-dagen mens ungene var i barnehagen.
Hvordan gikk det? Sluttet å blø? Nå har jeg begynt å blø + litt annerledes vondt enn vanlig :crybaby2

Hvordan gikk det? Sluttet å blø? Nå har jeg begynt å blø + litt annerledes vondt enn vanlig :crybaby2
Sluttet å blø, men har spottet litt nesten hver dag etterpå. Jeg går på progesteron, så kan ikke stole på dette med at det ikke har vært mer blod. Så vet ikke helt sikkert før ul neste tirsdag. Blir kvalmere og kvalmere for hver dag da, så det kan jo være et godt tegn. :hungover:

Håper det går bra med deg! ❤️

Back
Topp