Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Ligger i senga og vil sove mer, men føler at jeg holder på å sulte ihjel, men orker ikke starte dagen ennå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke så mye. Men er kjempe kvalm nå så spørs om dette ikke blir normalen de neste ukeneHadde det sånn med nummer en. Spøy totalt 5 ganger det svangerskapet.
Jeg var litt kvalm, men for meg hjalp det å spise litt det svangerskapet. Kanskje derfor jeg gikk opp halve kroppsvekten minDet var ikke så mye. Men er kjempe kvalm nå så spørs om dette ikke blir normalen de neste ukene
Ja hjelper nok og spise.Jeg var litt kvalm, men for meg hjalp det å spise litt det svangerskapet. Kanskje derfor jeg gikk opp halve kroppsvekten min
Med andre hadde jeg hyperemesis, så gikk lite opp i vekt og spøy/brakk meg 40-50 ganger om dagen.
Hittil ikke kjent på noe særlig kvalme denne gangen. Bare to ganger helt plutselig, men som gikk over like fort.
Håper det går fort over for deg eller at det ikke blir for ille!
Begynte i uke 6 og varte helt frem til uken før fødsel. Det var såå forferdelig. Jeg ble ekstremt isolert og gjorde ingenting nesten de 9 mnd fordi hver minste lille belastning/bevegelse gjorde meg kvalm.Ja hjelper nok og spise.
Hørres helt grusomt ut med hypermesis, håper ikke jeg får det. Og håper heller ikke du får det i dette svangerskapet. Når begynte det for deg med andre?
Uff grusomt. Vi vil slippe det. Men om det er det som skal til for ett fullgått svangerskap så må jeg bare ta det jeg får. Har bare vært gravid til uke 8 hittil.Begynte i uke 6 og varte helt frem til uken før fødsel. Det var såå forferdelig. Jeg ble ekstremt isolert og gjorde ingenting nesten de 9 mnd fordi hver minste lille belastning/bevegelse gjorde meg kvalm.
Håper virkelig vi slipper unna ja!
Absolutt. Tar det jeg får jeg også så lenge det blir et fullgått svangerskap. Men heller slippe det og få et fullgått svangerskapUff grusomt. Vi vil slippe det. Men om det er det som skal til for ett fullgått svangerskap så må jeg bare ta det jeg får. Har bare vært gravid til uke 8 hittil.
Ja helt enigAbsolutt. Tar det jeg får jeg også så lenge det blir et fullgått svangerskap. Men heller slippe det og få et fullgått svangerskap
Håper du alltid får baby til slutt i alle dine fremtidige svangerskap Hvor langt på vei er du nå? Får du noe fra lege for at det skal vare lenger enn 8 uker denne gang?
Skulle sette inn progesteron nå, fylte halve hånda med blod...
Så skuffa!!
Vet ikke faktisk, kommer ikke mengder som i sta men huff. Jeg skal som sagt til gynekolog til mandag og det er så ufattelig lenge til nå... Jeg må vel bare regne med at det er over og heller bli gledelig overrasket hvis det er noe der.Hvordan går det med deg?
Vet ikke faktisk, kommer ikke mengder som i sta men huff. Jeg skal som sagt til gynekolog til mandag og det er så ufattelig lenge til nå... Jeg må vel bare regne med at det er over og heller bli gledelig overrasket hvis det er noe der.
De har ferieSkjønner det føles lenge går der an å ringe gynekologen å forklare situasjonen? Kanskje du får kommet inn i morgen?
De har ferie
Kunne liksom ikke blitt dårligere tidspunkt.
Forrige gang var sommerferien, da ringte jeg til sykehuset og fikk komme inn faktisk men da hadde de mottatt henvisning. Det har de ikke nå.
Ja det er helt klassisk det, nå ringte jeg gyn på sykehuset men hun trodde ikke de kunne hjelpe meg. Skulle ringe tilbake sånn etterhvert, ikke sikkert det ble i dag. Nei jeg får stålsette meg rett og slett til mandag. Kl 09.20! Da får jeg svar uansett.Ahh, søren altså typisk at sånt skjer i ferie.... krysser fingrene og håper på det beste
Ja det er helt klassisk det, nå ringte jeg gyn på sykehuset men hun trodde ikke de kunne hjelpe meg. Skulle ringe tilbake sånn etterhvert, ikke sikkert det ble i dag. Nei jeg får stålsette meg rett og slett til mandag. Kl 09.20! Da får jeg svar uansett.
Jeg er litt kvalm da, det er jo positivt ihvertfall.
Ja det er fryktelig, begynte å blø 13 des. Etter det så har hcg steget fint men i dag var det liksom en annen type blødning.Håper de kan ta deg inn for en sjell! Burde skjønne at det er utrolig vanskelig å stå i en sånn situasjon i flere dager! Har selv måtte krangle med legevakt på helg pga. Spotting før uke 12, de sier jo bare "det er normalt, ingenting å gjøre" men å ikke vite er likevel verre enn å gå med en liten håp innimellom og ikke vite sikkert. Håper du får hjelp
Ja det er fryktelig, begynte å blø 13 des. Etter det så har hcg steget fint men i dag var det liksom en annen type blødning.
Nei jeg skjønner det ikke er akutt men for sinnet så er det litt akutt...