Tusen takk for tips ! Det skal så absolutt prøves i natt
Jeg har slitt med det. Sokker gjerne som går litt opp på leggen hjelper. Også kan magnesium anbefales. Det har hjulpet meg.Gjerne fortelle om det funker! Sånt er litt interessant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for tips ! Det skal så absolutt prøves i natt
Jeg har slitt med det. Sokker gjerne som går litt opp på leggen hjelper. Også kan magnesium anbefales. Det har hjulpet meg.Gjerne fortelle om det funker! Sånt er litt interessant
Litt samme som her da - jeg står også på progesteron, så kan ikke stole på at jeg fortsatt føler meg gravid. Her har blødningene dessverre tatt seg opp litt ila dagen, og har nå vondt på «feil måte» nedi der…Sluttet å blø, men har spottet litt nesten hver dag etterpå. Jeg går på progesteron, så kan ikke stole på dette med at det ikke har vært mer blod. Så vet ikke helt sikkert før ul neste tirsdag. Blir kvalmere og kvalmere for hver dag da, så det kan jo være et godt tegn.
Håper det går bra med deg!
SaantDet som er bra med å spy, er at man slipper kvalmen i 10 minutter etterpå.
Ba samboer strø utenfor i går. Idag ramla jeg rett på hofta/rompa.
Ja..han er ute å måkker/strør nå for å si det sånnAu, også så irriterende når du ba om det i går
Nå sitter jeg her. På 30-års dagen min og hoster og hærker, nesa renner og den sjukeste verken i hele kroppen . Takk korona! For at du gjør denne store dagen så uforglemmelig jeg lurer på om dette er farlig for fosteret?! Jeg er i uke 9+5 burde jeg kontrakts lege?
Tusen takk nei jeg har bare utrolig vondt i kroppen. Og det har man jo med skikkelig influensa . Har ikke noe pustevansker eller noe da så satser på at det gir seg snart, jeg har tatt 2 Paracet i dag for smerten var helt grusom. Jeg har prøvd å unngå å ta det men jeg klarte ikke merSå utrolig kjedelig! Du trenger i utgangspunktet ikke kontakt lege, med mindre formen er veldig dårlig og trenger legetilsyn. Håper du blir bedre snart! God bedring og gratulerer med dagen
Tusen takk nei jeg har bare utrolig vondt i kroppen. Og det har man jo med skikkelig influensa . Har ikke noe pustevansker eller noe da så satser på at det gir seg snart, jeg har tatt 2 Paracet i dag for smerten var helt grusom. Jeg har prøvd å unngå å ta det men jeg klarte ikke mer
Hadde det sånn med nummer en. Spøy totalt 5 ganger det svangerskapet.Var ikke kvalm, ingen forvarsel, klødde plutselig litt i halsen og Vipps så spydde jeg… Nådde ikke doen engang. Og den stråla… Andre som ikke føler seg så kvalm på forhånd, bare spyr sånn uten forvarsel?