Lurer på om vi går inn i en jul uten bh, aaaah smerte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips!Tenkte jeg også, men kjøpte meg en rågod på h&m i går, denne : Vis vedlegget 395217
Hvordan skal jeg klare å holde meg våken på julaften kveld. Sovner halv 10 hver eneste kveld. Ikke klarer jeg å sove lenge på morgenen heller. Våkna halv 7 i dag, og da har jeg sovet lenge til meg å være
Enig! Irritende greierHvorfor våkner jeg så tidlig!! Blir litt sprø av det!
Enig!Hvorfor våkner jeg så tidlig!! Blir litt sprø av det!
Ja, ligg på venstre side når du får det. Ikke ha noe som presser på magen, ikke spis mye krydder, løk eller min egen erfaring hvete.Jeg sliter veeldig med luftsmerter, har ligget i fosterstilling på badegulvet hver natt de siste 10 døgnene pga det. Dette kan bli en lang jul! Noen som har tips mot luftsmerter?
Takk, skal prøve på det! Passe desperat nå, trenger søvn. Har ikke slitt med forstoppelse, kun luftsmerter.Ja, ligg på venstre side når du får det. Ikke ha noe som presser på magen, ikke spis mye krydder, løk eller min egen erfaring hvete.
Er du forstoppet også?
Enig!Hvorfor våkner jeg så tidlig!! Blir litt sprø av det!
Samme her. Ikke hele dagen enda heldigvis, men et par timer her og der.passelig irritert over at kvalmen er starta å komme i dag!!! Dagen før julaften liksom!!
Hvor langt i svangerskapet er du?Ukens klage for meg. Dette svangerskapet er jeg så dårlig. Kvalm, har null energi. Føler meg 100 % tappet for krefter. Kastet opp i dag og går rundt og er kvalm hele dagen. Skal godt gjøres å holde det hemmelig i julen nå tror jeg. Hvis en må gå å legge seg 1900 sammen med barna liksom.
Jeg har det helt likt, og føler såå med deg. Har måttet si det til de nærmeste i familien, men blir vanskeligere og vanskeligere å skjule for mini…Ukens klage for meg. Dette svangerskapet er jeg så dårlig. Kvalm, har null energi. Føler meg 100 % tappet for krefter. Kastet opp i dag og går rundt og er kvalm hele dagen. Skal godt gjøres å holde det hemmelig i julen nå tror jeg. Hvis en må gå å legge seg 1900 sammen med barna liksom.
Enig! Våkner rundt kl 6 hver dag haaaater det!Hvorfor våkner jeg så tidlig!! Blir litt sprø av det!
Anbefaler deg minifom kapsler (lik de dråpene man gir til nyfødte babyer som sliter med luft).Jeg sliter veeldig med luftsmerter, har ligget i fosterstilling på badegulvet hver natt de siste 10 døgnene pga det. Dette kan bli en lang jul! Noen som har tips mot luftsmerter?
Åh, de må jeg sjekke ut! Tror aldri jeg har opplevd så intense smerter før. Tusen takkAnbefaler deg minifom kapsler (lik de dråpene man gir til nyfødte babyer som sliter med luft).
Luftsmerter er helt krise og forferdelig vondt! Jeg føler med deg