Klagetråd

Ja, det høres bra ut ! Bare husk å ta tak i det en stund etter fødsel og ikke la det ligge i 10 år som mange gjør :(
Ja, det skal jeg. Men synes det er litt vanskelig å komme videre med slikt, kvinneplager og kvinnehelse. Føler mange av de man møter mener at sånt må man bare regne med. :rolleyes: Jeg er ikke fremmed for tanken på å utrede privat hvis jeg føler det bare blir motgang og "se det an".

Ja, det skal jeg. Men synes det er litt vanskelig å komme videre med slikt, kvinneplager og kvinnehelse. Føler mange av de man møter mener at sånt må man bare regne med. :rolleyes: Jeg er ikke fremmed for tanken på å utrede privat hvis jeg føler det bare blir motgang og "se det an".
Ja, dessverre er det sånn! Nå er jeg sånn som blir veldig bestemt og kan og bli en megge om jeg ikke blir tatt på alvor når det komemr til helsen min eller barna mine sin helse, så de tør nesten ikke gjøre noe annet når jeg «kjefter». Haha.

Jeg har slitt litt med en hemorroide av og på siden slutten av andre svangerskap, og den SKAL jeg få operert etter nummer tre er født. Skjer ikke at jeg skal slite noe mer med det as !

Jeg hadde vondt i magen i går, og blør litt idag, nok blod til at det er på hvert tørk på papiret, men det er ingenting i trusa mellom toalettbesøkene.. Jeg klarer virkelig ikke å slappe av i dette svangerskapet kjenner jeg..
Trodde jeg skulle bli lettet etter TUL på tirsdag, men faktisk ikke.. Dette tærer skikkelig på kjenner jeg.

Hva er sannsynligheten for å miste dagen etter/2 dager etter en TUL hvor alt så bra ut?

Jeg hadde vondt i magen i går, og blør litt idag, nok blod til at det er på hvert tørk på papiret, men det er ingenting i trusa mellom toalettbesøkene.. Jeg klarer virkelig ikke å slappe av i dette svangerskapet kjenner jeg..
Trodde jeg skulle bli lettet etter TUL på tirsdag, men faktisk ikke.. Dette tærer skikkelig på kjenner jeg.

Hva er sannsynligheten for å miste dagen etter/2 dager etter en TUL hvor alt så bra ut?
Kan det ikke være litt blødninger etter TUL da om den var innvendig?:)

Misforstå meg rett nå, men jeg var gravid i julen i fjor og mest sannsynlig om dette går bra er jeg det i år også. Tenker på all den gode spekematen ++++ jeg går glipp av i år også:p

Misforstå meg rett nå, men jeg var gravid i julen i fjor og mest sannsynlig om dette går bra er jeg det i år også. Tenker på all den gode spekematen ++++ jeg går glipp av i år også:p
Jeg har hatt lyst på spekemat selv hver eneste dag siden jeg fant ut av at jeg ble gravid :p jeg bruker å kjøpe et stort fenalår i julegave til meg selv hver jul som jeg koser meg med fram til nyttår. Fikk ikke gjort det julen 2016 og heller ikke julen 2019, og ikke julen 2022 heller :arghh: :p

Er så drittlei sykdom nå :( er på 4.uken nå med sykdom I heimen. Idag våknet storesnupp på 15 år opp med øyekatarr også. Virker som det kommer med det sykdomsviruset vi har gående:arghh::smiley-angry017

Fryser snart hjel. Blitt en rutine og dusje hver kveld før leggetid for å holde varmen.

Så kvalm om dagen, skikkelig "fyllesyk" :hungover:

Usj, kjent noen kvalmebyger igår og idag jeg også. Har hatt hyperemesis med alle, så kan ikke si jeg gleder meg til den biten:sorry:

Usj, kjent noen kvalmebyger igår og idag jeg også. Har hatt hyperemesis med alle, så kan ikke si jeg gleder meg til den biten:sorry:

Uff, håper du slipper det denne gangen! Er definitivt mer kvalm denne gangen, men har sluppet unna med oppkast sålangt, la det vare :hilarious: tar heller "kun" kvalme!

Uff, håper du slipper det denne gangen! Er definitivt mer kvalm denne gangen, men har sluppet unna med oppkast sålangt, la det vare :hilarious: tar heller "kun" kvalme!

Hyperemesis er skikkelig kjipt.. hadde vært så glad om jeg fikk oppleve en vanlig graviditet❤️ Lov å håpe iallefall :angelic: æsj, mer kvalm hat man ikke lyst til å være heller:sorry: Håper du slipper unna oppkast❤️

Har ei jente på 2 år som har holdt meg våken i natt.. fikk sovd 2t, så 1,5t før dagen startet..

Jeg vil klage ov det flere avlyste legetimer.
Hadde egentlig time forrige torsdag, den ble flytta til idag pga syk lege. Får idag mld om at timen er avlyst pga sykdom.

Må liksom til legen for å få henvisning til spesialist så jeg kan få avklart om de mener det er trygt å fortsette graviditeten

Hadde egentlig time forrige torsdag, den ble flytta til idag pga syk lege. Får idag mld om at timen er avlyst pga sykdom.

Må liksom til legen for å få henvisning til spesialist så jeg kan få avklart om de mener det er trygt å fortsette graviditeten
Be om å dra til en annen lege på legekontoret da?

Så kjedelig❤️

Back
Topp