Klagetråd

Jeg har fått infeksjon i tannkjøttet rundt der den ene visdomstannen min er på vei opp og det gjør så helsikes vondt at jeg føler for å legge meg ned og gråte :arghh: får jo ikke tatt Ibux heller, og vil jo ikke ta paralgin forte nå :(

Idag er jeg redd bekkenet har startet å krangle. Skikkelig vondt på høyre side og inn mellom rumpeballene (føles som å ha en string truse som er dratt laaaangt opp i …) å som stråler ned i låret. Sist slet jeg med symfysen fra ca halvveis, klarte ikke gå nesten - måtte gå med museskritt. Håper dette holder seg i sjakk, vil ikke få så problemer allerede :arghh: (17+2)

Idag er jeg redd bekkenet har startet å krangle. Skikkelig vondt på høyre side og inn mellom rumpeballene (føles som å ha en string truse som er dratt laaaangt opp i …) å som stråler ned i låret. Sist slet jeg med symfysen fra ca halvveis, klarte ikke gå nesten - måtte gå med museskritt. Håper dette holder seg i sjakk, vil ikke få så problemer allerede :arghh: (17+2)
Håper fysio eller lignende kan hjelpe deg!

Trodde ikke tredje trimester skulle bli så ille, men plutselig tok formen en helomvending. Er 31+3 og overveldende sliten i kroppen.. Gikk en tur på lørdag på hele 4500 roooolige skritt, er enda helt utmattet. Har vært en tuteventil uten forvarsel siden, tårene bare renner innimellom. Vondt i venstre hofte og halebein, press i beina. Masse leggkramper om natta, så må opp og gå.

Folk sier heldigvis ikke så ofte at "det blir verre" lenger, men gjerne "ikke lenge igjen nå". JEG SYNS 9 UKER TIL TERMIN ER VELDIG LENGE IGJEN! Og jeg skal liksom klare forberede meg på overtid siden jeg er førstegangsfødende. :smiley-angry002

Vi tok over et hus 16.mai, er i full oppussing. Nå siste uka så har tre hus kommet på markedet, i den prisklassen vi fikk lån, bedre/større tomt, mindre naboer..rett og slett sånne hus vi kunne tenke oss mer enn hva vi har nå :meh:
Så surt! Men håper dere får det kjempefint etter oppussing.

Vi tok over et hus 16.mai, er i full oppussing. Nå siste uka så har tre hus kommet på markedet, i den prisklassen vi fikk lån, bedre/større tomt, mindre naboer..rett og slett sånne hus vi kunne tenke oss mer enn hva vi har nå :meh:
Er så sykt typisk!

Back
Topp