Klagetråd

2-åringen våknet med et skrik kl 4:20, sa "dumme mamma!", klasket meg over fjeset, kastet bamsen i veggen, og sparket av seg dyna med sinte bevegelser. Tre minutter senere hadde han funnet bamsen igjen og krøpet inntil meg og sovnet, men jeg fikk ikke sove igjen. :dead:

2-åringen våknet med et skrik kl 4:20, sa "dumme mamma!", klasket meg over fjeset, kastet bamsen i veggen, og sparket av seg dyna med sinte bevegelser. Tre minutter senere hadde han funnet bamsen igjen og krøpet inntil meg og sovnet, men jeg fikk ikke sove igjen. :dead:
4-åringen begynte ikke å kalle meg dum før han var 4. :bored: Med denne utviklingen vil vel tredje gi meg et olmt blikk rett etter fødselen.

I det jeg la meg dor å sove i går kveld så hørte jeg to små føtter hoppe ut av senga si og løpe inn til meg. Jeg så tre åringen legge bursdagskronen sin og vannflasken sin på nattbordet mitt før han la seg tett inn til meg, sa «mamma» og strøk fingrene over ansiktet mitt til han sovner. Og så lå jeg der med store øyne i en times tid før jeg greide å sove… koselig, men også skikkelig dritt. Jeg sover så dårlig når barna ligger i senga med meg.

Huff så grusomt. Ingen kvalmestillende sol hjelper deg heller?
Får bare beskjed om at alt jeg opplever er helt normalt og får anbefalt å ikke ta noe smertestillende eller kvalmestillende da jeg tidligere har hatt 4 spontanaborter (5. gang gravid, men første gang vi har kommet oss så langt som nå❤️), så jeg får egentlig bare beskjed om å holde ut og prøve å unngå å ta medikamenter som ikke er vitaminer osv for lille klumpen i magen.

Får bare beskjed om at alt jeg opplever er helt normalt og får anbefalt å ikke ta noe smertestillende eller kvalmestillende da jeg tidligere har hatt 4 spontanaborter (5. gang gravid, men første gang vi har kommet oss så langt som nå❤️), så jeg får egentlig bare beskjed om å holde ut og prøve å unngå å ta medikamenter som ikke er vitaminer osv for lille klumpen i magen.
Er det jordmor eller lege du har snakket med ang medisiner?

Så sinsykt trøtt, merker at det er helg og 2 åringen ikke er i bhg, duppa av på sofaen nå under duppen hennes, men enda trøttere etterpå :sleep011

Bestilte meg favorittpizzaen min nå, men endte opp med å plukke av halvparten av fyllet fordi jeg plutselig ikke liker det. Føler nesten jeg oppdager smaker på nytt. Varer dette hele svangerskapet, eller endrer det seg etterhvert?

Bestilte meg favorittpizzaen min nå, men endte opp med å plukke av halvparten av fyllet fordi jeg plutselig ikke liker det. Føler nesten jeg oppdager smaker på nytt. Varer dette hele svangerskapet, eller endrer det seg etterhvert?
Det er mest forbundet med første trimester! Men jeg har tidligere hatt litt endret smak helt til fødsel. Mat i barseltiden er helt vilt godt!

Kanskje hun forbereder seg til å slutte med duppen?

Sovna kl. 14 :hilarious: blir 1 times dupp om ikke annet! Men er ok fordi hun sover lenger på morgenen i helgene og aktivitetsnivået ikke er det samme som i bhg, hun svinger litt i helgene, men trenger dupp, vi alle trenger at hun har dupp :wacky:

Sovna kl. 14 :hilarious: blir 1 times dupp om ikke annet! Men er ok fordi hun sover lenger på morgenen i helgene og aktivitetsnivået ikke er det samme som i bhg, hun svinger litt i helgene, men trenger dupp, vi alle trenger at hun har dupp :wacky:
Jo takk, du kjenner den godt når de slutter :hilarious:

Back
Topp