Her også, helt sinnsykt!Verste dagen så langt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også, helt sinnsykt!Verste dagen så langt.
Anbefaler saltvannsspray for å løsne opp og få ut snørr, for så å bruke neseolje-spray for å holde det smurt og åpent. Funket for meg en periode etter at jeg sluttet med nesespray grunnet nesespray-avhengighet. Og så er det naturlig og ufarlig. god bedring!Blitt forkjøla og kan av ulike grunner ikke ta nesespray. Så dermed sliter jeg med å sove så mye og ofte jeg har trengt de siste dagene. Godt mulig det påvirker formen ellers også, har en skikkelig dårlig dag i dag.
Tusen takk for tips!Anbefaler saltvannsspray for å løsne opp og få ut snørr, for så å bruke neseolje-spray for å holde det smurt og åpent. Funket for meg en periode etter at jeg sluttet med nesespray grunnet nesespray-avhengighet. Og så er det naturlig og ufarlig. god bedring!
Anbefaler saltvannsspray for å løsne opp og få ut snørr, for så å bruke neseolje-spray for å holde det smurt og åpent. Funket for meg en periode etter at jeg sluttet med nesespray grunnet nesespray-avhengighet. Og så er det naturlig og ufarlig. god bedring!
Selges på apoteket og er i samme hylle som nesesprayeneNeseolje spray? Ikke hørt om, men burde sikkert sjekke det ut, hilsen hu som er avhengig av nesespray
Jeg vil i tillegg til gode anbefalinger over anbefale neseskyllehorn med saltvann. Får ut alt hvis man har tette bihuler.Blitt forkjøla og kan av ulike grunner ikke ta nesespray. Så dermed sliter jeg med å sove så mye og ofte jeg har trengt de siste dagene. Godt mulig det påvirker formen ellers også, har en skikkelig dårlig dag i dag.
Selges på apoteket og er i samme hylle som nesesprayene
Jeg gikk igjennom litt av en prosess da jeg skulle slutte. Er bare dritt å være avhengig av nesespray, og dyrt. Slutta vel for 10-11 år siden og har trengt nesespray maks 15 ganger (altså maks 15 dager og kun på kveldene før soving) i løpet av de siste 10 årene.