Klagetråd

Sååå trøtt... og noen dager (som i dag) bare MÅ jeg ta en powernap... Men funker ikke så bra når det er rundt 19-19.30 behovet for den kommer.. sliter da med å sovne igjen når jeg legger meg...

Ligger i sengen og får ikke sove. Så frustrende!!

Det er så utrolig dritt å være utslitt og trøtt allerede minuttet etter at du har våknet :( Og mannen jobber masse overtid om dagen pga et prosjekt som skal være ferdig om to uker, så jeg har ungene hele tiden føles det ut som. De savner han og jeg savner han :( håper disse to ukene går fort sånn at vi kan få vanlig hverdag igjen.

Blitt forkjøla og kan av ulike grunner ikke ta nesespray. Så dermed sliter jeg med å sove så mye og ofte jeg har trengt de siste dagene. Godt mulig det påvirker formen ellers også, har en skikkelig dårlig dag i dag.

Blitt forkjøla og kan av ulike grunner ikke ta nesespray. Så dermed sliter jeg med å sove så mye og ofte jeg har trengt de siste dagene. Godt mulig det påvirker formen ellers også, har en skikkelig dårlig dag i dag.
Anbefaler saltvannsspray for å løsne opp og få ut snørr, for så å bruke neseolje-spray for å holde det smurt og åpent. Funket for meg en periode etter at jeg sluttet med nesespray grunnet nesespray-avhengighet. Og så er det naturlig og ufarlig. :) god bedring!

Anbefaler saltvannsspray for å løsne opp og få ut snørr, for så å bruke neseolje-spray for å holde det smurt og åpent. Funket for meg en periode etter at jeg sluttet med nesespray grunnet nesespray-avhengighet. Og så er det naturlig og ufarlig. :) god bedring!

Neseolje spray? Ikke hørt om, men burde sikkert sjekke det ut, hilsen hu som er avhengig av nesespray :rolleyes:

Neseolje spray? Ikke hørt om, men burde sikkert sjekke det ut, hilsen hu som er avhengig av nesespray :rolleyes:
Selges på apoteket og er i samme hylle som nesesprayene :)

Jeg gikk igjennom litt av en prosess da jeg skulle slutte. Er bare dritt å være avhengig av nesespray, og dyrt. Slutta vel for 10-11 år siden og har trengt nesespray maks 15 ganger (altså maks 15 dager og kun på kveldene før soving) i løpet av de siste 10 årene.

Jeg vil i tillegg til gode anbefalinger over anbefale neseskyllehorn med saltvann. Får ut alt hvis man har tette bihuler. :D

Selges på apoteket og er i samme hylle som nesesprayene :)

Jeg gikk igjennom litt av en prosess da jeg skulle slutte. Er bare dritt å være avhengig av nesespray, og dyrt. Slutta vel for 10-11 år siden og har trengt nesespray maks 15 ganger (altså maks 15 dager og kun på kveldene før soving) i løpet av de siste 10 årene.

Ja, sykt dritt og dyrt som du sier så det skal jeg absolutt sjekke ut! Takk!

Lillemor her hostet til hun kastet opp etter leggetid, når jeg var ferdig å vaske opp/dusje henne innser jeg at korsryggen (som har vært øm siden uke 4) er kjempevond. Klarer ikke plukke opp ting fra gulvet uten å få vondt. Har i tillegg fått mensmurring nå i kveld, som gjør men veldig bekymret :depressed: 7+3 i dag.

De første ukene gikk så fort, med jul og alt. Men nå syns jeg dagene og ukene snegler seg avgårde.

Det har sikkert mye å gjøre med at formen er så dårlig at jeg jobber kun 50%, og jobber hjemmefra.

Gleder meg til jeg har kommet så langt at det føles trygt å fortelle om dette, da kan jeg være på jobben selv om jeg ikke er helt i form.

Back
Topp