Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg Samme. Så her går det i surt smågodt som hjelper.Æsj, i dag er jeg kvalm og svimmel.
Noe jeg egentlig er glad for sånn innerst inne men....
Så vondt i hoftene!
Så jeg spiser litt lakris..... Det funker mot kvalmen og jeg spiser ikke mye.
Begynner å se frem til at folk kan få vite det her da
Vi har fått omgangssyke i hus.
Takk! Så langt er det bare 2-åringen. Han hadde vondt i magen fra morgenen, og spydde ned hele kjøkkenet for en time siden. Prøver å minimere sjansene for smitte, men tipper vi må gjennom det alle sammen.Åneeii.... lykke til og god bedring!!
Takk! Så langt er det bare 2-åringen. Han hadde vondt i magen fra morgenen, og spydde ned hele kjøkkenet for en time siden. Prøver å minimere sjansene for smitte, men tipper vi må gjennom det alle sammen.
Huuuuff. Det hørtes grusomt ut. God bedring til alle!!!Vi har fått omgangssyke i hus.
Hjelp, det hørtes forferdelig ut! Håper du får noe hjelp, det virka skikkelig voldsomt!Er i uke 11, og har gått ned 13 kilo, sover kjempe lite, har konstant diaré om jeg spiser og er kvalm hele døgnet. Håper det gir seg snart så jeg får kommet meg litt opp i vekt og fått litt økt menge med energi igjen
Huff så grusomt. Ingen kvalmestillende sol hjelper deg heller?Er i uke 11, og har gått ned 13 kilo, sover kjempe lite, har konstant diaré om jeg spiser og er kvalm hele døgnet. Håper det gir seg snart så jeg får kommet meg litt opp i vekt og fått litt økt menge med energi igjen
AKKURAT samme her, ble så lei meg når jrg sto opp… trodde det var over…Nesten ikke vært kvalm de siste dagene, men nå kom det for fult igjen Er 11+4, så har ett stoooort håp om at det snart vil gi seg..
Hadde nesten lyst til å grine Men vi får kryss fingrene om at det en VAKKER dag vil gå overAKKURAT samme her, ble så lei meg når jrg sto opp… trodde det var over…
Ikkesant! Krysser alt for ossHadde nesten lyst til å grine Men vi får kryss fingrene om at det en VAKKER dag vil gå over