Klagetråd

Jeg synes ikke julen gikk fort men ellers er jeg enig med deg @Triss83 , jeg er itillegg uføretrygdet så jeg kan relatere til at du merker at du har gått ned til 50% og tiden går sakte.

Æsj, i dag er jeg kvalm og svimmel.
Noe jeg egentlig er glad for sånn innerst inne men....
Så vondt i hoftene!
Så jeg spiser litt lakris..... Det funker mot kvalmen og jeg spiser ikke mye.
Begynner å se frem til at folk kan få vite det her da :Heartred

Æsj, i dag er jeg kvalm og svimmel.
Noe jeg egentlig er glad for sånn innerst inne men....
Så vondt i hoftene!
Så jeg spiser litt lakris..... Det funker mot kvalmen og jeg spiser ikke mye.
Begynner å se frem til at folk kan få vite det her da :Heartred
Føler med deg :Heartred Samme. Så her går det i surt smågodt som hjelper.

Jeg var på svangerskapskontroll forrige torsdag. Fikk beskjed i dag om at jeg måtte levere inn en ny urinprøve, da sykehuset ikke hadde besvart den fra forrige uke. Oppgitt....

Oppe å tisser to ganger for nattan, men den siste gangen i 4-5 tiden får jeg ikke sove igjen etterpå.... så sykt slitsomt og irriterende

Last edited:
I natt var en skikkelig dritt natt. Først så sleit jeg med å sovne da jeg la meg på kvelden, antageligvis fordi jeg sov på dagen, og så våknet jeg kl 3 i natt og var lys våken. Sovnet etter kl 4 en gang og så våknet jeg kl 6 igjen og greide ikke å sove mer. Håper ikke dette skjer noe mer.

Åneeii.... lykke til og god bedring!!
Takk! Så langt er det bare 2-åringen. Han hadde vondt i magen fra morgenen, og spydde ned hele kjøkkenet for en time siden. :yuck: Prøver å minimere sjansene for smitte, men tipper vi må gjennom det alle sammen. :bored:

Takk! Så langt er det bare 2-åringen. Han hadde vondt i magen fra morgenen, og spydde ned hele kjøkkenet for en time siden. :yuck: Prøver å minimere sjansene for smitte, men tipper vi må gjennom det alle sammen. :bored:

Vi hadde en runde i desember i fjor, da var det faktisk bare jeg som spydde, dattera fikk løse bleier kg mannen fikk vondt mage, så lov å håpe ikke alle blir smitta!

Vi har fått omgangssyke i hus. :depressed:
Huuuuff. Det hørtes grusomt ut. God bedring til alle!!!

Er i uke 11, og har gått ned 13 kilo, sover kjempe lite, har konstant diaré om jeg spiser og er kvalm hele døgnet. Håper det gir seg snart så jeg får kommet meg litt opp i vekt og fått litt økt menge med energi igjen☹️
Hjelp, det hørtes forferdelig ut! Håper du får noe hjelp, det virka skikkelig voldsomt!

Nesten ikke vært kvalm de siste dagene, men nå kom det for fult igjen :depressed: Er 11+4, så har ett stoooort håp om at det snart vil gi seg..

Er i uke 11, og har gått ned 13 kilo, sover kjempe lite, har konstant diaré om jeg spiser og er kvalm hele døgnet. Håper det gir seg snart så jeg får kommet meg litt opp i vekt og fått litt økt menge med energi igjen☹️
Huff så grusomt. Ingen kvalmestillende sol hjelper deg heller?

Våkna nettopp fra en time + lang lur på sofaen mens ungene har flydd rundt og mannen har lekt med de. Jeg føler meg fremdeles trøtt, tung i hodet og nesten syk. Er såå plagsomt.

Melding ifra barnehagen om ansatte med covid. Kjenner den bekymrer meg faktisk endel nå som jeg er gravid!

Hatt egentlig en ganske bra dag i dag men kvalmen kom som kastet på no i kveld. Fy jeg er dårlig. Lyst spy hele tiden. Ligger under teppe og fryser!

Back
Topp