Klagetråd

Fastlegen hadde dårlig tid i går så han fikk ikke tatt ultralyd. Han satte dog opp en time til første svangerskapskontroll onsdag 11. januar fordi han ønsket det :p så kanskje da, eller kanskje jeg kan få henvisning til ul da? Vil være 8+0 den timen.
Om jeg ikke får henvisning, så skal jeg bestille en tul privat. Klarer ikke vente til uke 12

Jeg er så sliten av å være bekymret for at dette ikke skal gå veien, og følelsene svinger noe helt enormt fra håp og tro om at det skal her skal gå veien, det skjer typisk når jeg kjenner kanskje et snev av gravid symptom og det er en stund siden jeg har sett noe blod, til å gå rett i kjelleren når jeg plutselig tørker blod på do.

Kjenner jeg er helt psykisk utslitt av hele greia:bag::arghh:

Har sååå ømme/såre brystvorter!! Ammer en del her (også på natt) på gutten min som er 15 mnd. Frister litt å trappe ned/slutte når det er såpass vondt… :arghh:

I dag er jeg såå trøtt at jeg sliter med å holde øynene oppe! Det er så utrolig slitsomt når det blir sånn.

Noen som følger med hvilepulsen? Den har sunket masse hos meg idag. Ikke noe bra tegn.

Noen som følger med hvilepulsen? Den har sunket masse hos meg idag. Ikke noe bra tegn.
Min har holdt seg veldig stabil siden eggløsning. Gått opp 5-10 og har også høyere puls når jeg ikke hviler. Ganske mye høyere. Men følger ikke meed på den, har vare lagt merke til det.

Trenger ikke bety noe at den har sunket vel?

Jeg fulgte med på den,hatt 58isj normalt, steg opp til 66-68, og så fra uke 8 sank den igjen til 62, og holdt seg stabil til nå. Så tror ikke det er et dårlig tegn at den synker igjen, for alt er bra hos meg hvertfall :) :Heartred

Jeg fulgte med på den,hatt 58isj normalt, steg opp til 66-68, og så fra uke 8 sank den igjen til 62, og holdt seg stabil til nå. Så tror ikke det er et dårlig tegn at den synker igjen, for alt er bra hos meg hvertfall :) :Heartred
Håper du har rett ❤ hvilepulsen min er på 57 idag, lå på mellom 53-56 før jeg ble gravid. Vært oppe i over 60 mange uker nå. Er 6+6 idag.

Back
Topp