Er hjemme idag, viktig å prioritere seg selv. Satser på legetime og kvalmestillende før helga starterMan trenger søv, selv om man ikke kaster opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er hjemme idag, viktig å prioritere seg selv. Satser på legetime og kvalmestillende før helga starterMan trenger søv, selv om man ikke kaster opp
Nå så utrolig slitsomt.Kjenner meg igjen @Nallill ,hver gang jeg er på do så forventer jeg masse blod. Utrolig slitsomt å ha det sånn.
Føler det samme!Bare jeg som føler at håret på kroppen vokser som ugress, bortsett fra det på hodet?
Helt grusomtJeg er helt kjørt selv jeg @Aaavinter ,våknet akkurat av et mareritt og gruet meg skikkelig til å gå på do.
Redd og bekymret hele tiden føler jeg.
Min har holdt seg veldig stabil siden eggløsning. Gått opp 5-10 og har også høyere puls når jeg ikke hviler. Ganske mye høyere. Men følger ikke meed på den, har vare lagt merke til det.Noen som følger med hvilepulsen? Den har sunket masse hos meg idag. Ikke noe bra tegn.
Jeg fulgte med på den,hatt 58isj normalt, steg opp til 66-68, og så fra uke 8 sank den igjen til 62, og holdt seg stabil til nå. Så tror ikke det er et dårlig tegn at den synker igjen, for alt er bra hos meg hvertfallNoen som følger med hvilepulsen? Den har sunket masse hos meg idag. Ikke noe bra tegn.
Håper du har rett ❤ hvilepulsen min er på 57 idag, lå på mellom 53-56 før jeg ble gravid. Vært oppe i over 60 mange uker nå. Er 6+6 idag.Jeg fulgte med på den,hatt 58isj normalt, steg opp til 66-68, og så fra uke 8 sank den igjen til 62, og holdt seg stabil til nå. Så tror ikke det er et dårlig tegn at den synker igjen, for alt er bra hos meg hvertfall
Noen som følger med hvilepulsen? Den har sunket masse hos meg idag. Ikke noe bra tegn.