Akkurat dusjet og deo'n min lukter helsikes driiiit!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det gjør min og mannen sin også.. rart det derAkkurat dusjet og deo'n min lukter helsikes driiiit!!!!
Vurderer ny dusj liksom men det orker jeg ikke...... Blæ!Hehe det gjør min og mannen sin også.. rart det der
Første gang ble jeg gravid 1 år før vi hadde tenkt å prøve, mens jeg gikk på p-piller, så tenkte ikke særlig over det. Men hele mitt andre svangerskap syns jeg det var for godt til å være sant. Ble og gravid på første forsøk. Tenkte hele tiden, hva er sannsynligheten for det og for at jeg skal være så heldig å få enda et friskt barn? Så jeg gikk rundt og ventet på SA, MA eller lignende. Hadde hyperemesis og gikk ned i vekt, veldig slank fra før, så jeg fikk mange ekstra ultralyder igjennom hele svangerskapet. Så at barnet levde og hjertet slo hver gang. Det var først da jeg var ca 7 mnd på vei at jeg klarte å anerkjenne at jeg var gravid og at det mest sannsynlig ville komme en baby til sluttDet eneste jeg har å klage over er at jeg har en del bekymringer for om det er liv inni der. Jeg har lite symptomer og har ikke vært gravid før, så det hele føles så surrealistisk og fjernt. Ble gravid på første ordentlige forsøk også. Føles for godt til å være sant at man skal være så heldig. Føler med dere som er dårlige <3 Måtte bare ventilere disse tankene 7+0 idag, TUL neste uke.
Fint at du delte dette, takk Man er heldigvis ikke alene om noe når det gjelder dette! Alltids noen som har følt eller føler på det samme. Så fint vi har forum og finner støtte og hjelp i hverandre!!Første gang ble jeg gravid 1 år før vi hadde tenkt å prøve, mens jeg gikk på p-piller, så tenkte ikke særlig over det. Men hele mitt andre svangerskap syns jeg det var for godt til å være sant. Ble og gravid på første forsøk. Tenkte hele tiden, hva er sannsynligheten for det og for at jeg skal være så heldig å få enda et friskt barn? Så jeg gikk rundt og ventet på SA, MA eller lignende. Hadde hyperemesis og gikk ned i vekt, veldig slank fra før, så jeg fikk mange ekstra ultralyder igjennom hele svangerskapet. Så at barnet levde og hjertet slo hver gang. Det var først da jeg var ca 7 mnd på vei at jeg klarte å anerkjenne at jeg var gravid og at det mest sannsynlig ville komme en baby til slutt
Nå er jeg gravid med nr tre og er mer realistisk Tror på svangerskapet, er litt bekymret og nervøs for om det er liv når jeg etter hvert skal på ultralyd, men tror på det liksom. Jeg vet at jeg er gravid uavhengig av om det lever eller ei. Jeg har alle de positive testene og også symptomene.
Man blir seriøst helt koko av å være gravid, spesielt tidlig gravid
Fått ny resept nå, på en som vistnok ikke har trøtthet som så vanlig bivirkning. Og legen mener den er helt trygg for lille i magen også, Skal dra å hente ut i morgen.Hvilke type har du fått? Du kan jo si at de ikke fungerer og at du vil prøve en annen type.
Nei det skjønner jeg, pleier hjelpe å gå en genser overVurderer ny dusj liksom men det orker jeg ikke...... Blæ!
Det lukte liksom opp av genseren.... Haha!Nei det skjønner jeg, pleier hjelpe å gå en genser over
Det er værre!Det lukte liksom opp av genseren.... Haha!
Enig! Jeg elsker dette forumet og har alltid bare opplevd god støtte i de andre kvinnene her ved hvert svangerskap Syns det er skikkelig koselig å høre til en termin gruppe selv om jeg har barn fra førFint at du delte dette, takk Man er heldigvis ikke alene om noe når det gjelder dette! Alltids noen som har følt eller føler på det samme. Så fint vi har forum og finner støtte og hjelp i hverandre!!
Har hatt rosa utflod i dag og freaker ut Blødde tidlig i forrige svangerskap og det gikk jo bra… Har ikke blødd enda da, bare litt rosa utflod. Huff…
Håper det!! Har vært latterlig kvalm i en ukes tid nå, men følte jeg ble symptomfri også. Men kan være at jeg krisemaksimerer og overanalyserer nå også…Slimhinner er mer skjøre nå, så krysser fingrene for at det bare er noe sånt uskyldig
Jeg hadde en kortvarig oransje utflod på nyttårsaften, den stoppet fort. Kan være helt uskyldig og veldig vanlig.Har hatt rosa utflod i dag og freaker ut Blødde tidlig i forrige svangerskap og det gikk jo bra… Har ikke blødd enda da, bare litt rosa utflod. Huff…
Det har stoppet opp nå så håper det er uskyldig!Jeg hadde en kortvarig oransje utflod på nyttårsaften, den stoppet fort. Kan være helt uskyldig og veldig vanlig.