Klagetråd

Utsatt å støvsuge 2 etg et par dager, fikk endelig gjort det! Føles ut som jeg har vært på løpetur, bare litt andpusten kan du si :hilarious: og jeg som egentlig må måke etterpå :bag:

Jeg får brekninger for hver svelg med noe fast:p sounds like this is going to be fun

Det eneste jeg har å klage over er at jeg har en del bekymringer for om det er liv inni der. Jeg har lite symptomer og har ikke vært gravid før, så det hele føles så surrealistisk og fjernt. Ble gravid på første ordentlige forsøk også. Føles for godt til å være sant at man skal være så heldig. Føler med dere som er dårlige <3 Måtte bare ventilere disse tankene :) 7+0 idag, TUL neste uke.

Det eneste jeg har å klage over er at jeg har en del bekymringer for om det er liv inni der. Jeg har lite symptomer og har ikke vært gravid før, så det hele føles så surrealistisk og fjernt. Ble gravid på første ordentlige forsøk også. Føles for godt til å være sant at man skal være så heldig. Føler med dere som er dårlige <3 Måtte bare ventilere disse tankene :) 7+0 idag, TUL neste uke.
Første gang ble jeg gravid 1 år før vi hadde tenkt å prøve, mens jeg gikk på p-piller, så tenkte ikke særlig over det. Men hele mitt andre svangerskap syns jeg det var for godt til å være sant. Ble og gravid på første forsøk. Tenkte hele tiden, hva er sannsynligheten for det og for at jeg skal være så heldig å få enda et friskt barn? Så jeg gikk rundt og ventet på SA, MA eller lignende. Hadde hyperemesis og gikk ned i vekt, veldig slank fra før, så jeg fikk mange ekstra ultralyder igjennom hele svangerskapet. Så at barnet levde og hjertet slo hver gang. Det var først da jeg var ca 7 mnd på vei at jeg klarte å anerkjenne at jeg var gravid og at det mest sannsynlig ville komme en baby til slutt :o

Nå er jeg gravid med nr tre og er mer realistisk :p Tror på svangerskapet, er litt bekymret og nervøs for om det er liv når jeg etter hvert skal på ultralyd, men tror på det liksom. Jeg vet at jeg er gravid uavhengig av om det lever eller ei. Jeg har alle de positive testene og også symptomene.

Man blir seriøst helt koko av å være gravid, spesielt tidlig gravid :( :p

Første gang ble jeg gravid 1 år før vi hadde tenkt å prøve, mens jeg gikk på p-piller, så tenkte ikke særlig over det. Men hele mitt andre svangerskap syns jeg det var for godt til å være sant. Ble og gravid på første forsøk. Tenkte hele tiden, hva er sannsynligheten for det og for at jeg skal være så heldig å få enda et friskt barn? Så jeg gikk rundt og ventet på SA, MA eller lignende. Hadde hyperemesis og gikk ned i vekt, veldig slank fra før, så jeg fikk mange ekstra ultralyder igjennom hele svangerskapet. Så at barnet levde og hjertet slo hver gang. Det var først da jeg var ca 7 mnd på vei at jeg klarte å anerkjenne at jeg var gravid og at det mest sannsynlig ville komme en baby til slutt :eek:

Nå er jeg gravid med nr tre og er mer realistisk :p Tror på svangerskapet, er litt bekymret og nervøs for om det er liv når jeg etter hvert skal på ultralyd, men tror på det liksom. Jeg vet at jeg er gravid uavhengig av om det lever eller ei. Jeg har alle de positive testene og også symptomene.

Man blir seriøst helt koko av å være gravid, spesielt tidlig gravid :( :p
Fint at du delte dette, takk :Heartred Man er heldigvis ikke alene om noe når det gjelder dette! Alltids noen som har følt eller føler på det samme. Så fint vi har forum og finner støtte og hjelp i hverandre!! :)

Fint at du delte dette, takk :Heartred Man er heldigvis ikke alene om noe når det gjelder dette! Alltids noen som har følt eller føler på det samme. Så fint vi har forum og finner støtte og hjelp i hverandre!! :)
Enig! Jeg elsker dette forumet og har alltid bare opplevd god støtte i de andre kvinnene her ved hvert svangerskap :Heartred Syns det er skikkelig koselig å høre til en termin gruppe selv om jeg har barn fra før :p

Har hatt rosa utflod i dag og freaker ut :confused: Blødde tidlig i forrige svangerskap og det gikk jo bra… Har ikke blødd enda da, bare litt rosa utflod. Huff…

Slimhinner er mer skjøre nå, så krysser fingrene for at det bare er noe sånt uskyldig ❤️

Har hatt rosa utflod i dag og freaker ut :confused: Blødde tidlig i forrige svangerskap og det gikk jo bra… Har ikke blødd enda da, bare litt rosa utflod. Huff…
Jeg hadde en kortvarig oransje utflod på nyttårsaften, den stoppet fort. Kan være helt uskyldig og veldig vanlig.

Her har kvalmen kommet! Mitt tredje svangerskap og det er min første gang med kvalme.. er kvalm og uvel så og si hele tiden, og det er egentlig veldig slitsomt merker jeg. Og jeg må bare klage litt og klage mer på det. Fordi jeg virkelig hater det. Håper ikke jeg skal gå sånn de neste 7-8 mnd

Back
Topp