Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Fryser!!!
Jeg og!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fryser!!!
Merker at jeg blir ekstra frustrert ja! Har følt meg bakfull i hele dag og jeg blir ikke en gang bakfull når jeg drikker Var vanskelig å konsentrere seg i ny jobb!liten trøst- men kjenner ofte på samme frustrasjon! Å nå er vi kanskje litt ekstra frustrert! Jordmor bad meg starte med kvalmestillende samt ha ro og fred rundt meg, lett for hu å si som ikke har en 2 åring som har hatt fri fra bhg i 1,5 uke
Jeg trodde egentlig at barnehagen åpnet i dag, ble enormt skuffet når jeg fant ut at det ikke var før i morgenMerker at jeg blir ekstra frustrert ja! Har følt meg bakfull i hele dag og jeg blir ikke en gang bakfull når jeg drikker Var vanskelig å konsentrere seg i ny jobb!
Lett for jordmor å si det ja Herregud. Håper ungen starter igjen i bhg i morgen og at du faktisk får slappet av litt!
Kjenner jeg gleder meg enormt til å sende ungene i bhg i morgen!
Hahaha stakkars!Jeg trodde egentlig at barnehagen åpnet i dag, ble enormt skuffet når jeg fant ut at det ikke var før i morgen
Jeg trodde egentlig at barnehagen åpnet i dag, ble enormt skuffet når jeg fant ut at det ikke var før i morgen
Jaaa! Hadde så sett fram til en dag for meg selv hjemme før jeg dro tilbake på jobbHahaha stakkars!
Jeg får se fram til vinterferien, da får jeg noen dager for meg selv hjemmeÅhh, det skjønner jeg godt, en ekstra lang dag til var helt nydelig å levere i bhg og ha en rolig dag hjemme! Gled deg
Ja vi har annen hver natt. Hun våkner og kommer inn og henter oss. Så går vi inn og legger oss sammen med henne slik at den andre av oss får sove videre. Hun er startet opp på melatonin i samråd med barneleger, men funker ikke på oppvåkning på natt, men sovner raskt på kvelden. Hun har bestandig sovet lite og trengt mye hjelp. Håååper ny baby sover merHørtes skikkelig tøft ut, synes det er tøft med en 2 åring som sover lism.... deler dere på nettene ?
Hva er titer?Vil bare klage litt.
Fikk idag endelig igjen svarene på blodprøvene jeg tok rett før jul. Og da er det bekreftet på papiret at antistoffene er der med høye titer verdier. Viste jo at jeg hadde de. Men kjedelig uansett å få det bekreftet
Antistoffer blir målt i titerverdier. Vet ikke helt hva det egentlig betyr. Men det starter med 1 så 2, 4, 8 osv. Så det dobler seg for hver gang det stiger. Alt over 16 blir sett på som risiko og man trenger videre oppfølging av spesialist under svangerskapet for å passe på at babyen i magen blir påvirket av antistoffene. De blir etterhvert blodfattige pga dette og må enten bli født tidlig eller få blodoverføring menst de er i magen.Hva er titer?
Aha! Der lærte jeg noe nytt, takk for forklaringenAntistoffer blir målt i titerverdier. Vet ikke helt hva det egentlig betyr. Men det starter med 1 så 2, 4, 8 osv. Så det dobler seg for hver gang det stiger. Alt over 16 blir sett på som risiko og man trenger videre oppfølging av spesialist under svangerskapet for å passe på at babyen i magen blir påvirket av antistoffene. De blir etterhvert blodfattige pga dette og må enten bli født tidlig eller få blodoverføring menst de er i magen.
Mine titer verdier er nå på 2048 og første time hos spesialist i fostermedisin er den 23.01.
Får vell vite mer da hvordan planen videre blir
De 2 siste er begge født i uke 35 pga dette. Og sistemann var veldig liten og tydelig påvirket. Så veldig spent på hvordan dette blirAha! Der lærte jeg noe nytt, takk for forklaringen
Håper at de finner ut av det da og at det ikke er så farlig, men heller noe kontrollerbart. Masse lykke til
Jeg hadde ringt inn å forklart problemstillingen. Mulig du kan få komme inn på en hastetime.Prøvde å bestille legetime for å kunne få resept på kvalmestillende siden jeg skal på arbeidshelg til helga, men fikk ikke time før mandag. Så nå er jeg veldig spent på hvordan arbeidshelga med 12 timers vakter og svangerskapskvalme kommer til å gå
Prøvde å bestille legetime for å kunne få resept på kvalmestillende siden jeg skal på arbeidshelg til helga, men fikk ikke time før mandag. Så nå er jeg veldig spent på hvordan arbeidshelga med 12 timers vakter og svangerskapskvalme kommer til å gå