Klagetråd

Superkvalm, supersliten og kjempetrøtt! Steller i stand til navnefest i morgen! Håper vikrkelig jeg er bedre til da…

I dag spiste jeg fries og det smake så stygt. Jeg elsker jo fries! Hva søren... Ikke sikker på at jeg går med på dette altså

Har så innmari halsbrann :shifty: Apoteket i morgen! Sist svangerskap måtte jeg få reseptbelagte piller mot halsbrann, men de funket 100%!:happy:

Har så innmari halsbrann :shifty: Apoteket i morgen! Sist svangerskap måtte jeg få reseptbelagte piller mot halsbrann, men de funket 100%!:happy:
Jeg går på reseptbelagte til vanlig, men må oppjustere dosen når jeg er gravid. Synes også det er deilig at det fungerer så bra! Et symptom mindre å bekymre seg for er helt greit. :happy:

2 åringen vår sliter veldig med søvn. Så i natt var vi våken 2-5.. idag er jeg trøtt og takker høyere makter for at det ikke var jobbdag i dag slik at vi måtte stått opp kl 6..

Kjente pulsen steg ganske kraftig når jeg så oransje spotting på papiret i dag.. Sluttet heldigvis raskt, og ble fort brunt og lite i mengde.

jeg er passelig irritert på rakettene! I det boligfelte vi bor har det nå smelt jevnt med store raketter siden kl 18 i kveld! Mini på 2 har sovet dårlig på grunn av alt bråket! Å jeg sitter nå på loftstua utenfor rommet hennes klar til å løpe inn om hu våkner og er redd! Synes felles oppskyting i kommunale regier hadde vært et bedre alternativ!

Symptomene er nesten borte og jeg har en dårlig magefølelse :confused: :Heartbigred
Jeg og får dårlig magefølelse hver gang symptomene blir borte. Men så dukker de opp igjen et par dager etterpå. Har du ikke et eneste symptom som er der hele tiden? :Heartred Jeg har masse utflod for eks, den forsvinner ikke.

Last edited:
Etter middagen i går hadde jeg diaré tre ganger :( jeg spiste såååå jævlig mye fordi det var så godt. Nå er jeg skrubbsulten og kvalm, men orker ikke gå opp fordi der er det 6 våkne og gærne unger og tre pappaer som høres veldig tøysete ut.

Jeg og blir dårlig magefølelse hver gang symptomene blir borte. Men så dukker de opp igjen et par dager etterpå. Har du ikke et eneste symptom som er der hele tiden? :Heartred Jeg har masse utflod for eks, den forsvinner ikke.
Jeg har endel utflod som deg og tror av og til det er blod så går rett på do, men så er det heldigvis ikke det. Så er jeg veldig trøtt, men det har jeg vært hele året etter to MA så er kroppen sliten så usikker på om jeg kan si at det er grunnet graviditeten. Nå har jeg ikke hatt symptomer på noen dager, så jeg tviler på det går veien. MEN det er uansett ingenting og gjøre annet enn og finne det ut. Så blir legetime imorgen for å måle hcg.

Ble i seng ganske mye senere enn vanlig og det merkes selvfølgelig idag! Føles ut som en har vært på fylla likevel i går :hungover:

Nå viste bare g-testen 2-3 :confused: :( :oops: den har vist 3+ før. Så da er nok hcg synkende. Skal få bekrefte imorgen med blodprøve.

Kan ikke stole helt på de testene der! Og om hcg blir for høy så mener jeg å lest at da kam testene bli svakere fordi de er så mye av det! Sikkert lurt å måle hcg for sin egen del ❤️ krysser fingrene!

Husk at mange har for mye hcg til at testen tar det opp nå da :Heartbigred
Jeg tenkte også at jeg skulle teste men så turte jeg ikke.
Kan ikke stole helt på de testene der! Og om hcg blir for høy så mener jeg å lest at da kam testene bli svakere fordi de er så mye av det! Sikkert lurt å måle hcg for sin egen del ❤️ krysser fingrene!
Tusen takk for dere er så snille :Heartbigred Skal ta blodpeve imorgen men siden alle symptomene så og so er borte følte jeg denne komme.

Back
Topp