Det skal jeg gjøre, tusen takk for omtankenHåper det bare er uskyldig
Ja, jeg skjønner det jeg og, men tenker på den psykiske helsa til den gravide.
Hold oss oppdatert da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg gjøre, tusen takk for omtankenHåper det bare er uskyldig
Ja, jeg skjønner det jeg og, men tenker på den psykiske helsa til den gravide.
Hold oss oppdatert da
Legen sendte henvisning til føden om nipt og tul 10+0, siden jeg fikk positivt svar på nipt sist og endte i abort 14+2. Legen var tydelig på ønske om dato og hvorfor. Fikk time nå: 8. februar. Da er jeg 12+2... Arg, blir så irritert.
Skjønner at 10+0 er for tidlig for organretta ul, men det er jo ikke det jeg ber om. Bare får ikke nipt før jeg har tatt ul. Hvis de ikke framskynder 2 uker så går jeg privat. Svir med 5000 kr, men verdt det for å unngå abort etter uke 12.
Ja, jeg har sendt melding til legen og spurt om han kan ta en prat med dem. Og evt om de kan hjelpe meg med blodprøve hvis jeg tar det privat.Ta kontakt med legen igjen for å sende ny henvisning? Evt. Til en privat gynekolog?
Skjønner godt deter lenge å vente og kjedelig å betale så mye selv, men Skjønner godt du vurderer det...
Ja, jeg har sendt melding til legen og spurt om han kan ta en prat med dem. Og evt om de kan hjelpe meg med blodprøve hvis jeg tar det privat.
Blir ikke aktuelt å vente til 12+3 nei, det går bare ikke.
Takk, ja det må bare løse seg på den ene eller andre måtenHåper det ordner seg skjønner deg veldig godt!
Så unødvendig av dem.Legen sendte henvisning til føden om nipt og tul 10+0, siden jeg fikk positivt svar på nipt sist og endte i abort 14+2. Legen var tydelig på ønske om dato og hvorfor. Fikk time nå: 8. februar. Da er jeg 12+2... Arg, blir så irritert.
Skjønner at 10+0 er for tidlig for organretta ul, men det er jo ikke det jeg ber om. Bare får ikke nipt før jeg har tatt ul. Hvis de ikke framskynder 2 uker så går jeg privat. Svir med 5000 kr, men verdt det for å unngå abort etter uke 12.
Da krysser jeg fingrene mine for at du ser en fin bamsemums med hjerteslag og at hjertet slår til barnet fyller 100 år (eller lenger)Ja helt enig
Jeg er 6+2 idag.
Har fått ultralyd den 14.januar synes det er lenge til, men da får jeg «dødsdommen». Da er jeg 8+3 og så langt har jeg aldri kommet før. Så må forberede meg på eventuelt sykehusopphold den helgen. Jeg går på blodfortynnende og progesteron, men ikke sikkert det er godt nok.
Ja, så enigSå unødvendig av dem.
Takk snille du Håper så inderlig !!Da krysser jeg fingrene mine for at du ser en fin bamsemums med hjerteslag og at hjertet slår til barnet fyller 100 år (eller lenger)
Fikk telefon av sykepleier på gyn avd på morgenen i dag. De kunne ikke hjelpe meg alikevel for jeg skulle jo til gynekolog på mandag.
Jeg forstår det men når man har mistet og mistet og mistet så blir man litt tullerusk. Det hadde tatt de 10 min og jeg kunne sluttet på lutinus i helgen istedenfor å håpe og be om at jeg ihvertfall kan få svar på mandag. Jeg blir så sliten av dette jeg. Itillegg sier mannen:hvis det ikke går nå så synes han at vi skal gi oss.
Ja det skulle jeg ønske de tok hensyn til også. Istedenfor så sa hun, da tar du bare Nipt test her.... Jeg kommer meg jo søren ikke så langt engang.Ånei... håpte så de kunne hjelpe deg! Går evt. An å prøve seg på legevakta ? Vet de er Long shot, men å gråte litt på tlf kan kanskje hjelpe... hvis ikke får en bare bestemme seg for at en må vente til mandag, selvom det er drit kjipt! Er ingen åpne private gynekologer i området eller innen kjøreavstand ?
Det er så frustrerende å ikke få hjelp, skjønner det ikke er akutt, men når en har mister flere ganger så er i utgangspunktet ganske redd under ny graviditet kunne ønske de tok hensyn til det!
Ja det skulle jeg ønske de tok hensyn til også. Istedenfor så sa hun, da tar du bare Nipt test her.... Jeg kommer meg jo søren ikke så langt engang.
Nei nå gidder jeg ikke ringe flere, jeg får pent vente. Den lille legevakten som er her skal slippe en halv hysterisk dame.
Tusen takkJa, føles jo bare håpløst å ikke få den lille hjelpen en ber om....
Sender deg hvert fall en stor klem
Blør du mye ?
Au!Ammer fortsatt mini på 13 mnd og niplene er begynt å bli så ømme
Æwwæ!!!Ammer fortsatt mini på 13 mnd og niplene er begynt å bli så ømme